Op dit moment ben ik bezig met een nogal uitgebreid project, namelijk een webbased game. Deze maak ik in PHP icm MySQL. Ik ben er al een tijdje mee bezig, soms heel intensief, soms bijna niet, maar hij moet wel af komen.Binnenkort (dit kan over 2 weken, maar ook over 2 maanden zijn) stel ik dit gebeuren open voor betatesters. Aangezien het nogal groot is, is het onmogelijk voor mij om alle foutjes eruit te halen. Daarom zoek ik betatesters die mij willen helpen met het opsporen voor bugs en eventueel het geven van nieuwe ideeen. De eisen voor als je betatester wilt zijn:
Goede kennis van het internet, hiermee wil ik zeggen dat je je vlot over het web beweegt, je weet wat meer dan de gemiddelde gebruiker.
Kennis van HTML, PHP of MySQL zou handig zijn.
Maar nu wil je misschien weten wat ik jou kan bieden
![]()
Op dit moment niet zoveel. Ik kan echter wel bannerimpressies aanbieden. Zo zul je bijvoorbeeld voor een grote bug 2000 impressies krijgen waarmee je jouw site of de site van een ander kunt promoten en met een spellingsfout (de site is Engels) 100 impressies.
In de toekomst is het echter wel de bedoeling dat er geld word verdiend en kun je denken aan bepaalde functies zoals betaald moderatorschap of betaald doortesten. Ik kan echter niks beloven, het ligt er maar net aan of de site loopt of niet en daar heb je dan ook zelf invloed op (mond-op-mond-reclame bijvoorbeeld).
En natuurlijk kun je het ook gewoon doen omdat je je verveelt of omdat je het leuk lijkt
![]()
Lijkt het je wat en wil je wel betatester worden, stuur dan of een mail naar webmaster [aaatttt] compumania.nl of zeg het in dit topic. In beide gevallen moet daar het volgende in staan:
-Je voornaam
-Leeftijd
-Waarom je geschikt bent
-Hoeveel tijd per week je beschikbaar bent
-Met welke browser je werkt (ik geil er niet op als je met Firefox werkt, ik wil gewoon zoveel mogelijk browsers ondersteunen)
-Je e-mailadres
Na ongeveer een week zal ik alle "sollicitaties" bekijken en mail ik je terug.
Voor dit topic heb ik de permissie van Slarioux.
Bedankt voor uw aandacht
[ Bericht 0% gewijzigd door yootje op 23-03-2005 09:27:36 ]