klopt, het schommelt rond dat bedrag, ook afhankelijk wat je ervoor moet doen (licht hhwerk of alles )quote:Op maandag 4 juli 2005 14:32 schreef Everett het volgende:
15 euro per week? Is dat dan full-time 40 uur per week? Als dat zo is, dan wil ik graag haar nummer hebben.
Volgens mij is het 9 euro per uur.
Jammer ik begon er net zín in te krijgenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Fransie het volgende:
9 euro is inderdaad een gangbaar tarief
Wat denk je zelf, een buitenlander met tijdelijke verblijfsstatus MAG niet eens werken in Nederland.quote:
Zeur niet schoonmaken is toch meestal zwart. Nou wil iemand werken en dan is 't wéér niet goedquote:Op maandag 4 juli 2005 14:44 schreef FragmasterFreddy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, een buitenlander met tijdelijke verblijfsstatus MAG niet eens werken in Nederland.
compleet offtopic maar de meeste zwartwerkers zijn dubbele parasieten, en uitkeringtrekken en zwart werkenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef deedeetee het volgende:
Zeur niet schoonmaken is toch meestal zwart. Nou wil iemand werken en dan is 't wéér niet goed![]()
H'm wat betreft zwartwerkers kon je wel 'ns een beetje gelijk hebben, maar ik reagaar op dit geval en hier gaat het om een meisje dat hier géén uitkering gaat krijgen toch ?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
compleet offtopic maar de meeste zwartwerkers zijn dubbele parasieten, en uitkeringtrekken en zwart werken
Aan de andere kant een witte schoonmaakster is amper te vinden...
Inderdaad. Zij komt hier met een tijdelijke verblijfsstatus naar Nederland, hetgeen inhoudt dat ze op geen enkele manier whatsoever aanspraak kan maken op Nederlandse voorzieningen. Zelfs niet voor medische behandelingen, daarvoor moet ze zelf in eigen land een verzekering regelen met werelddekking.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
H'm wat betreft zwartwerkers kon je wel 'ns een beetje gelijk hebben, maar ik reagaar op dit geval en hier gaat het om een meisje dat hier géén uitkering gaat krijgen toch ?
Als ik het goed begrijp dan ben jij dus de pineut als zij wordt gepakt met zwart werken. Best een groot risico dat je aangaat voor die paar maanden. Als het er echt om gaat dat ze iets wil doen, kan ze dan niet beter vrijwilligerswerk doen?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef FragmasterFreddy het volgende:
[..]
Heel verhaal over aansprakelijkheid enzo...
Dat is dus precies wat ik dacht...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:23 schreef Everett het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan ben jij dus de pineut als zij wordt gepakt met zwart werken. Best een groot risico dat je aangaat voor die paar maanden. Als het er echt om gaat dat ze iets wil doen, kan ze dan niet beter vrijwilligerswerk doen?
Daar heb je wel een punt ja, en heb ik ook wel over nagedacht, maar ach, dat is gewoon een vertrouwenskwestie, en een risico dat ik (bewust) loop.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:23 schreef Everett het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan ben jij dus de pineut als zij wordt gepakt met zwart werken. Best een groot risico dat je aangaat voor die paar maanden. Als het er echt om gaat dat ze iets wil doen, kan ze dan niet beter vrijwilligerswerk doen?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:31 schreef Little_Meanie het volgende:
hier 18 EUR per uur
ik wil ook meer geven, maar ze weigert. dus krijgt ze elke 20 december een extratje in een enveloppe en dat neemt ze wel meequote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:25 schreef its_me_ het volgende:
Onze schoonmaakster werkt donderdagochtend 3 uur.
Eerst kreeg ze 25 euro. Dit is een half jaar geleden opgehoogd naar 30 euro, omdat ze haar werk zo goed deed
Ze vond het wel veel zei ze
Ik heb tien jaar ervaring en zeer goede referenties.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:34 schreef Little_Meanie het volgende:
heb je ervaring, referenties?
zelfs ik kan haar aanbevelen, zonder dat ik haar ooit heb zien schoonmaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb tien jaar ervaring en zeer goede referenties.
het schoonmaken moet wel in België gebeurenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb tien jaar ervaring en zeer goede referenties.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
zelfs ik kan haar aanbevelen, zonder dat ik haar ooit heb zien schoonmaken.
Dat kan er wel uit, met zo'n uurloon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:40 schreef Little_Meanie het volgende:
het schoonmaken moet wel in België gebeuren![]()
yuck, gewoon schoonmaken en misschien een geweldig gesprek gedurende de thee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op verzoek doe ik het ook naakt, tegen een kleine meerprijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |