toch kewlquote:Op maandag 4 juli 2005 15:11 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hier de shelf waar ik het over had, staat er helaas niet goed op, hij zag er veel scherper uit, maarja beter dan niets:
http://www.weerwoord.be/uploads/157200544880.jpg
Mee eens, het ziet er op de radar heftiger uit dan het is. Er is wel veel regen gevallen in bijvoorbeeld zeeland en nog een aantal andere plaatsen maar dat gebeurt wel vaker. Had er veel meer van verwacht.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Voor mijn gevoel, of eigenlijk mijn ervaring, zitten we hier hysterisch te doen om een heel normale regenbui....Het enige dat misschien apart is, is de snelle ommezwaai van het sóórt weer...
Groningen oost ook lekker windje, zit je daar onder die lekkere donkere wolkquote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef Poerkie het volgende:
[..]
No wayGroningen Noord waait het volop
![]()
Dan is binnen een half uurtje noord Limburg ook aan de beurt!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:14 schreef FRaGMaN het volgende:
Iedereen in het zuiden van Limburg kan zijn borst letterlijk weer nat maken binnen een paar minuten.
En die temperatuur is niet zo heel hoog meer...maar het kan zijn dat de bovenlucht nu eens lekker koud is, dan zou het nog wel goed kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef KillerDream het volgende:
Status om 15:00 uur
[afbeelding]
De buienlijn heeft Groningen bereikt en verdwijt binnen een uur naar de Noordzee.
Van Haarlem tot aan Maastricht ontstaat een nieuwe buien lijn.
De ontwikkeling lijkt rustig te verlopen.
Hoe groot dez egaat worden hangt puur van van de tempratuur in de provincie Gelderland en Overijssel.
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Mee eens, het ziet er op de radar heftiger uit dan het is. Er is wel veel regen gevallen in bijvoorbeeld zeeland en nog een aantal andere plaatsen maar dat gebeurt wel vaker. Had er veel meer van verwacht.![]()
Dat zie je goedquote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef JoeKurr het volgende:
Ik zat net even de beelden van mijn webcam te bekijken, kwam ik dit tegen:
[[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/shelf-04-07-2005.gif]afbeelding][/url]
Zie ik dat goed en zit daar stiekem een shelf in verstopt?
De animatie loopt van 06:08 tot 06:24 vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |