Weet je hoe ranzig die wc's zijn. Daar wil je toch niet op zitten.quote:
Nee,quote:Op maandag 4 juli 2005 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die een fobie heeft voor wc's in de trein en vliegtuig?
.
Toen ik laatst in de trein ging pissen was de bril door een van mijn voorgangers al compleet ondergezeken. Ook niet echt een aanrader dusquote:Op maandag 4 juli 2005 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is bij pissen in de trein wel de aanbevolen manier om je broek droog te houden ja.
Zittend pissen.quote:
In de vliegtuig trekt gelukkig niemand aan de noodremquote:Op maandag 4 juli 2005 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die een fobie heeft voor wc's in de trein en vliegtuig?
.
Of van die mensen die bij een station even gaan schijten en hun bolus op de rails kwakkenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:06 schreef edje34 het volgende:
Smerige lucht enzo en ze worden slecht onderhouden
Nog ergerquote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef RealKnuckles het volgende:
Het was een Versace broek wat denk je![]()
Duh ik word over 2 maanden pas 18quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat ben je nou voor pauper als je wel een Versace () broek kan betalen en dan toch nog met de trein reist
Ik kom uit Adam ouweeeeeequote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Pauper.... Den Haag zekur ??? Hagenezen kunnen nooit richten
Ik trek alles inquote:
hehe, werd pasgeleden iemand uit de wc gehaald door de conducteur omdat ie ook op de plee zat terwijl de trein op het station stond. Die sleutels waar ze de deur mee dichtdoen past ook op de deuren van die wc's.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:30 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Of van die mensen die bij een station even gaan schijten en hun bolus op de rails kwakken
ik heb een zeer extreme mening over lui die te pas en te onpas 'kanker' gebruiken, maar die zal ik hier maar niet posten voor de zekerheidquote:Op maandag 4 juli 2005 13:50 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Hoevaak gebruik jij het woord kanker in het dagelijks leven. Ik zie het in heel veel van je posts terug, kun je jezelf geen houding geven ofzo zonder te schelden![]()
Laat me raden, je wenst ze kanker toe?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ik heb een zeer extreme mening over lui die te pas en te onpas 'kanker' gebruiken, maar die zal ik hier maar niet posten voor de zekerheid
IMO zegt het meer over de betreffende poster zelf, dan over het onderwerp, je kunt ze het beste gewoon beterschap wensen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laat me raden, je wenst ze kanker toe?
Sfeer op de werkvloer is nu nog redelijk. Dat, samen met het redelijk goede loon, is wat me daar op de been houdtquote:Ik ben trouwens bij dat ik sinds kort geen UPC-hoer meer ben. Hoe houd je het vol.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:24 schreef edje34 het volgende:
veel reacties offtopic kan er aub opgeschoond worden.
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ik heb een zeer extreme mening over lui die te pas en te onpas 'kanker' gebruiken, maar die zal ik hier maar niet posten voor de zekerheid
IMO zegt het meer over de betreffende poster zelf, dan over het onderwerp, je kunt ze het beste gewoon beterschap wensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |