Da's altijd vervelend als het zo gaat ja..quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef melismay het volgende:
Hier weer verder!
@Alicey: Had het gisteravond al, maar hoopte dat het over zou zijn als ik eenmaal weer geslapen had.
Grotendeels.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:38 schreef dawg het volgende:
Alicey! Ben je al helemaal klaar met de verhuizing?
Mooi zo!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Grotendeels.Ik ben over, alles staat er, en het is leefbaar. Moeten nog wel wat kleine klusjes gebeuren en heb nog een hoop kleinere dingen nodig, maar in het algeheel is het best ver nu.
Ik dacht hetquote:
Dat is voor later, wanneer dat allemaal definitief staat zoals het moet staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:48 schreef Pheno het volgende:
Cool. Als nerd zou ik dan nog de draden bij de pc wat netter opbergen
Ik ben benieuwd.quote:Na de bouwvak krijgen wij (vriendin + moi) iig eindelijk eens wat kijkdagen, tegen die tijd zal ik ook wat plaatjes neergooien
Dank je.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:12 schreef Panthera1984 het volgende:
Mooi huisje Alicey!
Kan je daar ook dubbel zo snel mee werken Twisted_fok?quote:Twisted_fok heef in ondertitel
Weet je wat jij nodig hebt? Een Meervoudig Persoonlijkheids Stoornis!
Dat ligt er aan of je persoonlijkheden een beetje goed kunnen samenwerken of niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kan je daar ook dubbel zo snel mee werken Twisted_fok?
Geen ruzie maken hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:51 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, dat wordt dus ff wat personen africhten
quote:
Ik moet er nog een handig plaatsje voor vinden. De keuken is wat dat betreft een beetje vol druk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:28 schreef Sc0rPi0n het volgende:
leuk huisje Alicey, alleen zou ik de prullenbak ergens anders neerzetten![]()
Dat is manipulatie Scorpquote:Komt er net een collega (beetje rare vrouw) binnen en gaat een verhaal houden dat de er een aantal dames zijn die mij één van de leuk(st)e mannen van het kantoor vinden.
Namen willen we weten
Maar ja die vrouw die dat zei loopt elke keer langs mij kantoor en loopt om de zoveel keer bij ons naar binnen om met mij een praatje te maken. Zojuist zei ze dus bovenstaande, maar kan er niet warm van worden (en ook niet van haar)
Misschien dat ik haar wel gebruik om dit soort vertrouwelijke informatie los te peuteren
Neuh dat is misbruik maken van de gelegenheidquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet er nog een handig plaatsje voor vinden. De keuken is wat dat betreft een beetje vol druk.
[..]
Dat is manipulatie Scorp
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:31 schreef Wolkje het volgende:
Wat heeft Norah trouwens mooie blauwe ogen, Sc0rPi0n
ik hoop zelf ook ooit op een kindje met blauwe ogenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
De ogen heeft ze van haar moeder (heeft lichtblauw) en het donkere/heldere heeft ze van mij (heb zelf donker groen/bruine ogen)
Ah, lekker om weer een beetje opgeknapt te zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:25 schreef Ynske het volgende:
goeiemorgen
sowheey, eindelijk weer eens een nacht echt goed geslapen. had er nog wel een paar uurtjes aan kunnen knopen. maar toch.
iig veel minder last van mijn rug, en nek, nu zijn het alleen de spieren nog maar
voelt iig beter, maar merk nu alweer achter de pc dat ik nog niet echt een heel fijne houding kan vindenquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, lekker om weer een beetje opgeknapt te zijn!
Ikzelf heb trouwens ook geen last meer van mijn spieren, ondanks het feit dat ik kort slaap.
Heb je een verstelbare stoel en/of bureau, of ook dat niet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
voelt iig beter, maar merk nu alweer achter de pc dat ik nog niet echt een heel fijne houding kan vinden
Die klant krijgt de wind van voren ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:55 schreef Jumparound het volgende:
Ik kan ook geen fijne houding vinden...
Arme eerste klant die ik aan de telefoon ga krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |