wolkbreukACHTIG? Dit is gewoon een wolkbreuk!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:32 schreef Herrtee het volgende:
Yep, daverende knal hier vlakbij (Amsterdam-Centrum-oost) en wolkbreukachtige regens
Maak een foto als het kan.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, er komt hier echt een paarse, zwarte, gele lucht aan. Heel vaag, heb nog nooit zulke wolken gezien geloof ik.
quote:
Wacht maar tot de lucht gewoon helemaal dichtzit en wat lichter wordt, dan barst het pas echt los ..quote:Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef dribbel79 het volgende:
Veenendaal: Pikzwart, dreiging troef, maar geen druppel...denk dattie overwaait...
Ook korte rokjes?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef Waxxer het volgende:
Hier lopen de korte broeken, t-shirts en zonnebrillen nog over straat
630647quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef -Mk- het volgende:
Wat is de radarcode ook alweer? Ik kan 'm niet meer vinden![]()
quote:
671818quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef -Mk- het volgende:
Wat is de radarcode ook alweer? Ik kan 'm niet meer vinden![]()
Tis 1 en al plas buiten, dat komt wel goed denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ik vind een beetje regen niet erg hoor, ga zo lekker stampen in de plassen
Nu ja, zolang die putdeksels maar blijven liggen (vooral die bij de bijenkorf) dit keer..quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef someone24 het volgende:
ik zou het niet weten, blijf even nu even lekker binnen!
Maar ik ben bang dat ze weer lekker blank staan, is met een klein regenbuitje al het geval
Je woont zeker ook in Twente.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef Waxxer het volgende:
Hier lopen de korte broeken, t-shirts en zonnebrillen nog over straat
Vast, maar ik let daar niet zo op persoonlijk wegens omstandighedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |