abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28468976
Deel 1: Duiksport: Het Nieuwe Duikseizoen 2005

Game on

[ Bericht 44% gewijzigd door BE op 04-07-2005 11:13:55 (Linkje toegevoegd...) ]
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 4 juli 2005 @ 11:13:10 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28469013

Zit ik een hele nette OP te verzinnen... Krijg je zo'n kut-OP.
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
tuurlijk mag je mee
pi_28469031
die fles gaat idd flink tegen de 40 jaar ja. Stempels zijn inmiddels al over stempels heen geslagen. Perfecte fles, 12 liter, 12,5 kilo incl. kraan. Gebruik hem zelfs als decofles

Automaat kun je gewoon later servicen, of zelf opentrekken. Middendrukmeter, eventueel seals e.d. vervangen. Klaar. Wat voor merk/type is het?
pi_28469046
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
ja, anders zet je meteen even de icoontjes in de OP en maken we er een echt reeksch van
pi_28469412
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
die fles gaat idd flink tegen de 40 jaar ja. Stempels zijn inmiddels al over stempels heen geslagen. Perfecte fles, 12 liter, 12,5 kilo incl. kraan. Gebruik hem zelfs als decofles

Automaat kun je gewoon later servicen, of zelf opentrekken. Middendrukmeter, eventueel seals e.d. vervangen. Klaar. Wat voor merk/type is het?
40 jaar? Damn! Dan hoef ik me voorlopig niet druk te maken Er is nog hoop!
pi_28469445
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef basset het volgende:

[..]

40 jaar? Damn! Dan hoef ik me voorlopig niet druk te maken Er is nog hoop!
mits geen aluminium. Die gewoon na 7 tot 10 jaar wegflikkeren, maar die zijn sowieso al nauwelijks door een keuring heen te krijgen
pi_28469593
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

mits geen aluminium. Die gewoon na 7 tot 10 jaar wegflikkeren, maar die zijn sowieso al nauwelijks door een keuring heen te krijgen
Nee hoor! Gewoon ouderwets roestbaar staal. (ik meen van faber als ik me de naam nog goed kan herinneren. Er waren maar een aantal gangbare duikflessenfabrikanten meen ik)
  maandag 4 juli 2005 @ 11:35:36 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28469621
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ja, anders zet je meteen even de icoontjes in de OP en maken we er een echt reeksch van
  maandag 4 juli 2005 @ 11:35:36 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28469622
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BE op 04-07-2005 11:36:13 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 11:35:36 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28469623
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BE op 04-07-2005 11:36:22 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 11:35:36 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28469624
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BE op 04-07-2005 11:36:27 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 11:35:49 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28469632
Eh... 4 keer?
pi_28469685
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:34 schreef basset het volgende:

[..]

Nee hoor! Gewoon ouderwets roestbaar staal. (ik meen van faber als ik me de naam nog goed kan herinneren. Er waren maar een aantal gangbare duikflessenfabrikanten meen ik)
faber en heisser.
pi_28469712
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Eh... 4 keer?
Gestreste wijsvinger?
pi_28469881
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef basset het volgende:

[..]

Gestreste wijsvinger?
zeg, ik heb geen [SC] in de TT gezet geloof ik he?

pi_28470210
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

zeg, ik heb geen [SC] in de TT gezet geloof ik he?

Moet je maar een fatsoenlijke OP maken

Nou dan OT: Aangezien het in het vorige topic stond: LIDL hebben ze leuke duikaanbiedingen voor de geinteresseerden die pas dit topic inhaken.
pi_28470371
djees wat is er ineens veel geslowchat gepost

scubagirl ik vond het best gezellig gisteren! Leuk dat Megan geslaagd is, vind het een schatje

Ik heb met Chris wat dingen doorgesproken dus het gaat allemaal in orde komen. We gaan de rescue oefeningen in buitenwater doen.

Ik was eigenlijk van plan om vanavond nog te gaan duiken in de surfplas in Reeuwijk, maar gezien het weer kan ik dat beter niet doen denk ik

Ik ben vanochtend wel 3 Lidls afgeraced om een Shorty te zoeken in maat XL, maar dat hebben ze dus gewoon nergens
Ik heb dus maar een L gekocht, en die is bij de pijpjes en de mouwtjes iets te strak, maar ik ga hem zelf ombouwen tot ondershirt. Ik heb namelijk een duikpak waar veel ruimte zit bij mijn rug/nekseal en daar stroomt (koud, brrrrr) water naar binnen. Zo verlies ik veel warmte.
Nu wil ik dus de mouwtjes eraf halen of korter maken en de pijpjes eraf halen zodat het een shirt wordt. Moet alleen nog even een nieuw pedaal voor mijn industriele naaimachine kopen

Verder heb ik bij de lidl 2 ledlampjes gekocht (die zijn echt fel!), het masker (groot volume, maar wel waterloosventiel, kwaliteit is wel ok aan land), het mes (had ik nog niet) en een snorkel. De snorkel heb ik alweer spijt van want het mondstuk zit heel vervelend schuin in je mond als je de snorkel vastklemt aan een masker.

Ik heb ook nog gekeken naar de 3 mm handschoentjes, maar die hadden hele groffe vingertoppen, dus daar heb ik als fotograaf nog niets aan.
pi_28470518
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:59 schreef octopussy het volgende:
-heleboel ontopic-
Ik heb ook nog gekeken naar de 3 mm handschoentjes, maar die hadden hele groffe vingertoppen, dus daar heb ik als fotograaf nog niets aan.
Basset, die zaak waar jij vulde, ben de naam ff kwijt.
Iig die had handschoenen in de aanbieding tijdje terug, bak vol, alle maten, 12,50. Lekker dun en soepel, prima voor camerawerk.

En wat voor automaat had je nu?
pi_28471320
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Basset, die zaak waar jij vulde, ben de naam ff kwijt.
Iig die had handschoenen in de aanbieding tijdje terug, bak vol, alle maten, 12,50. Lekker dun en soepel, prima voor camerawerk.

En wat voor automaat had je nu?
Dat is pacific diving in reeuwijk. Naar wat ik altijd begrepen heb, hebben zij altijd hele goede prijzen en leuke aanbiedingen.

Ik heb de Mares MK12 of 16 of zoiets (toen de een na goedkoopste van Mares) geloof ik, maar ik heb die spullen al zo lang niet meer gezien dat ik de namen fout kan hebben. Akros staat me bij met daarnaast de goedkoopste backup uit de mares serie.

En een Suunto EON LUX computer Alleen niet Nitrox compatible.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:29:21 #20
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28471556
Ja Megan is een poeppie. En echt een smarttie hoor.
Vanmorgen heeft Rinck voor mij wat spullen opgepikt bij de Lidl. 3 lampjes, wat handschoenen en zwembadsets... en volgens Mandy was de kwaliteit niet je van het. Ze was zelf wezen kijken voor een shorty maar de L was een 40/42, volgens haar waren ze echt klein en gingen ze echt niet passen.

Morgen ga ik mijn instructeur naturalist doen (theorie) bij een coursedirector en 25 juli mijn fotografie... spannend hoor, moet weer standardsexam maken... bah

Ben zaterdagochtend bij het Baardmannetje wezen duiken, de Archimedes... dook 7 mm met losse kap en bij de Archimedes was het best friskkie hoor. Toch bijna uurtje gedoken, was weer lekker.
als het onder water niet kan, kan het nergens
Mijn duiksite http://www.velvetglobedivers.nl
pi_28471584
Ma es ....
Daar brand ik mijn vingers niet aan, die zul je weg moeten brengen
Waqt je wel kan doen is ff tweede trap open trekken en kijken hoe dat er uitziet, verdrogingen enzo
pi_28471747
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ma es ....
Daar brand ik mijn vingers niet aan, die zul je weg moeten brengen
Waqt je wel kan doen is ff tweede trap open trekken en kijken hoe dat er uitziet, verdrogingen enzo
Wat is er nou weer mis met Mares

Ik leef nog steeds hoor!
pi_28471858
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef basset het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met Mares

Ik leef nog steeds hoor!
de kwaliteit is niet je van het, het is veel te duur voor wat je ervoor krijgt, het heeft te neiging niet te doen wat het zou moeten doen etc. etc. Ik leef ook nog steeds, maar als ik met mares spul dook kostte dat altijd net wat meer moeite dan met andere merken
pi_28471962
overigens zondag nog bij stormvogel wezen duiken. Beneden de 15 meter wel lekker zicht, thermocline van 12 graden, al met al best een lekkere duik. Volgende week het loodwrak weer eens opzoeken. Schijnt lekker uitgegraven te zijn inmiddels (mag ook wel na 4 jaar).

WIlde nog even langs de caravan gaan, ligt dat ding ineens onder het zand. Je duikt een jaartje wat minder en meteen veranderen ze de boel
pi_28472170
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

de kwaliteit is niet je van het, het is veel te duur voor wat je ervoor krijgt, het heeft te neiging niet te doen wat het zou moeten doen etc. etc. Ik leef ook nog steeds, maar als ik met mares spul dook kostte dat altijd net wat meer moeite dan met andere merken
Tja, Italianen staan er wel bekend om dat ze troep maken. Auto's en zo
Wat zijn op dit moment goede apparaten die veel waar voor je geld geven dan? Ik las toen nl alleen maar lovende dingen over Mares. Dat plus het feit dat het supertjiep was in Israel. Hoewel het vest dat ik heb totale crap is, (vector origin ) Maar goed, ik had er dan ook de ballen verstand van.

Mocht ik weer gaan duiken moet er minimaal een goed vest komen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')