ja, anders zet je meteen even de icoontjes in de OP en maken we er een echt reeksch vanquote:
40 jaar? Damn! Dan hoef ik me voorlopig niet druk te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
die fles gaat idd flink tegen de 40 jaar ja. Stempels zijn inmiddels al over stempels heen geslagen. Perfecte fles, 12 liter, 12,5 kilo incl. kraan. Gebruik hem zelfs als decofles
Automaat kun je gewoon later servicen, of zelf opentrekken. Middendrukmeter, eventueel seals e.d. vervangen. Klaar. Wat voor merk/type is het?
mits geen aluminium. Die gewoon na 7 tot 10 jaar wegflikkeren, maar die zijn sowieso al nauwelijks door een keuring heen te krijgenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef basset het volgende:
[..]
40 jaar? Damn! Dan hoef ik me voorlopig niet druk te makenEr is nog hoop!
Nee hoor! Gewoon ouderwets roestbaar staal. (ik meen van faber als ik me de naam nog goed kan herinneren. Er waren maar een aantal gangbare duikflessenfabrikanten meen ik)quote:Op maandag 4 juli 2005 11:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
mits geen aluminium. Die gewoon na 7 tot 10 jaar wegflikkeren, maar die zijn sowieso al nauwelijks door een keuring heen te krijgen
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ja, anders zet je meteen even de icoontjes in de OP en maken we er een echt reeksch van
faber en heisser.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:34 schreef basset het volgende:
[..]
Nee hoor! Gewoon ouderwets roestbaar staal. (ik meen van faber als ik me de naam nog goed kan herinneren. Er waren maar een aantal gangbare duikflessenfabrikanten meen ik)
zeg, ik heb geen [SC] in de TT gezet geloof ik he?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zeg, ik heb geen [SC] in de TT gezet geloof ik he?
Basset, die zaak waar jij vulde, ben de naam ff kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:59 schreef octopussy het volgende:
-heleboel ontopic-
Ik heb ook nog gekeken naar de 3 mm handschoentjes, maar die hadden hele groffe vingertoppen, dus daar heb ik als fotograaf nog niets aan.
Dat is pacific diving in reeuwijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Basset, die zaak waar jij vulde, ben de naam ff kwijt.
Iig die had handschoenen in de aanbieding tijdje terug, bak vol, alle maten, 12,50. Lekker dun en soepel, prima voor camerawerk.
En wat voor automaat had je nu?
Wat is er nou weer mis met Maresquote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Maes ....
Daar brand ik mijn vingers niet aan, die zul je weg moeten brengen
Waqt je wel kan doen is ff tweede trap open trekken en kijken hoe dat er uitziet, verdrogingen enzo
de kwaliteit is niet je van het, het is veel te duur voor wat je ervoor krijgt, het heeft te neiging niet te doen wat het zou moeten doen etc. etc. Ik leef ook nog steeds, maar als ik met mares spul dook kostte dat altijd net wat meer moeite dan met andere merkenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef basset het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Mares
Ik leef nog steeds hoor!
Tja, Italianen staan er wel bekend om dat ze troep maken. Auto's en zoquote:Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
de kwaliteit is niet je van het, het is veel te duur voor wat je ervoor krijgt, het heeft te neiging niet te doen wat het zou moeten doen etc. etc. Ik leef ook nog steeds, maar als ik met mares spul dook kostte dat altijd net wat meer moeite dan met andere merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |