abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:15:04 #161
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28519735
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Melusine het volgende:
OK, dat valt wel mee, maar ik heb wel een paar labielen gespot. Volgens mij trouwens niet per se hoog opgeleid hoor.

"Ik ben wat kieskeurig maar dat komt door een aantal foute personen uit het verleden. Geen trauma's maar wel veel geleerd "

"wegens omstandigheden ben ik heel veel vrienden verloren heb een tijd in de put gezeten en begin er nu een beetje boven op te komen "

"Ik ben een vrolijke en spontane meid met een rugzak ellende op haar rug. Vanaf nu wil ik mijn best gaan doen om mij te richten op de leuke dingen in het leven.
...
Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden die ook gek is op pitstraten en politiek... "

Mja.. echt het soort info waar je mannen hitsig mee maakt
Diep triest idd, mega-afknappers. Maar wel lekker makkelijk denk ik dan .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28519740
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:13 schreef Lemmeb het volgende:
Vast wel, alleen kun je je daar als vrouw waarschijnlijk wat beter in verplaatsen en het lijkt het dus minder erg (NOFI).
Haha, nee hoor. Ik kon me in de vrouwen net zo min verplaatsen als in de mannen, alleen schreven ze iets normaler en zaten er volgens mij iets minder desperate gevallen tussen. Maar mijn vriendinnen zouden het niet worden.
pi_28519792
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:15 schreef Lemmeb het volgende:
Diep triest idd, mega-afknappers. Maar wel lekker makkelijk denk ik dan .
LOL... ze vragen er ook wel om he?
pi_28519806
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Melusine het volgende:
OK, dat valt wel mee, maar ik heb wel een paar labielen gespot. Volgens mij trouwens niet per se hoog opgeleid hoor.

"Ik ben wat kieskeurig maar dat komt door een aantal foute personen uit het verleden. Geen trauma's maar wel veel geleerd "

"wegens omstandigheden ben ik heel veel vrienden verloren heb een tijd in de put gezeten en begin er nu een beetje boven op te komen "

"Ik ben een vrolijke en spontane meid met een rugzak ellende op haar rug. Vanaf nu wil ik mijn best gaan doen om mij te richten op de leuke dingen in het leven.
...
Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden die ook gek is op pitstraten en politiek... "

Mja.. echt het soort info waar je mannen hitsig mee maakt
Dit is echt te erg.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:18:43 #165
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28519832
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:15 schreef Melusine het volgende:

[..]

Haha, nee hoor. Ik kon me in de vrouwen net zo min verplaatsen als in de mannen, alleen schreven ze iets normaler en zaten er volgens mij iets minder desperate gevallen tussen. Maar mijn vriendinnen zouden het niet worden.
Je moet niet vergeten dat mannen iha wat minder taalvaardig zijn dan vrouwen, maar daarentegen vaak weer andere kwaliteiten hebben die je niet zo snel op zo'n datingsite tot uitdrukking kunt laten komen.

Het is helemaal niet zo raar dat sommige mannen niet eens een fatsoenlijk stukje kunnen schrijven dat taalkundig gezien klopt.
pi_28520421
damn, wat een kneuzen heb je er tussen zitten zeg

En dat mannen niet altijd en goed verhaaltje kunnen schrijven dat is algemeen bekend ja
pi_28520478
Als je zelf niet goed kunt schrijven, kun je iemand vragen om je een beetje te helpen. Zo heb ik mijn zusje geholpen bij het schrijven van een tekst voor een datingsite.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:42:42 #168
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28520567
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je zelf niet goed kunt schrijven, kun je iemand vragen om je een beetje te helpen. Zo heb ik mijn zusje geholpen bij het schrijven van een tekst voor een datingsite.
Ja tuurlijk, ik wil het ook niet helemaal goedpraten ofzo, maar ik kan me er wel een klein beetje in verplaatsen, ook al heb ik er dan zelf geen moeite mee.
pi_28520676
quote:
"Hola Chica` s comme esta? haha ben niet spaans hoor maar wil de taal gewoon leren"
Dan heb je nog veel te leren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28520913
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef Sylvana het volgende:

En dat mannen niet altijd en goed verhaaltje kunnen schrijven dat is algemeen bekend ja
Ik vind dat ik best leuke verhaaltjes kan schrijven (voor een man dan), maar ik zie nog geen rijen gillende vrouwen voor m'n deur (hoog en/of laag opgeleid)!

Oh ja, ik ben lelijk, dat was het.
pi_28521293
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef Sylvana het volgende:

Grappig dat mensen die op datingsites zitten dat van elkaar durven te zeggen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28521386
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Grappig dat mensen die op datingsites zitten dat van elkaar durven te zeggen.
Ja, ongelooflijk triest he.
Dat zal je IRL / kroeg / disco nooooooit overkomen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28521481
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja, ongelooflijk triest he.
Dat zal je IRL / kroeg / disco nooooooit overkomen.
Ja, maar daar komen sociaal ingestelde mensen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28521620
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

ik ben wel sociaal ingesteld, maar sta ingeschreven op die datingsite om nieuwe mensen hier te leren kennen in Deventer, en om nou in me eentje naar de kroeg te gaan is ook niks
pi_28521703
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, Br3EzA4h en zuipschuiten, erg sociaal.
En IRL, allemaal sociale lui, stuk voor stuk.

Nee, alleen het sociaalgestoorde uitschot zoekt zijn/haar heil in datingsites. Mooie vergaarbak, soort zoekt soort.

Generalisatie
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28521731
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ben wel sociaal ingesteld, maar sta ingeschreven op die datingsite om nieuwe mensen hier te leren kennen in Deventer, en om nou in me eentje naar de kroeg te gaan is ook niks
Geen matties?
pi_28521759
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, Br3EzA4h en zuipschuiten, erg sociaal.
En IRL, allemaal sociale lui, stuk voor stuk.

Nee, alleen het sociaalgestoorde uitschot zoekt zijn/haar heil in datingsites. Mooie vergaarbak, soort zoekt soort.

Generalisatie
Je chargeert weliswaar, maar je hebt wel gelijk.
pi_28521853
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geen matties?
zoals ik gezegd heb, ik woon hier nog maar net en en ken hier dus nog niemand, en daarom zoek ik dus nieuwe mensen
pi_28521882
kfaessen zegt: Volgens mij heb ik de ware gevonden
pi_28521906
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef Sylvana het volgende:
kfaessen zegt: Volgens mij heb ik de ware gevonden
Sylvana zegt: dat klopt
pi_28522235
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dus zoek je op een datingsite je vrienden bij elkaar???

Nooit gehoord van een sportvereniging ofzo?
pi_28522247
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:28 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

pi_28522266
quote:

[..]

ik fitness wel, maar dan ligt de nadruk ook echt op fitnessen en zoveel leuks loopt er niet rond hier in sportschool
pi_28522267
quote:

[..]

Je kunt het ook bij een gangbang proberen.
pi_28522911
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef thabit het volgende:

[..]

De bende van venlo was mij te soft...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:54:49 #186
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28523123
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoger opgeleid is ook zo kansloos. Net of sociale intelligentie is af te meten is aan een papiertje
Sociale is wellicht niet af te lezen van een papiertje, intelligentie is wel degelijk belangrijk. Trek maar es met iemand op die je veel woorden moet gaan uitleggen, dat word je na een week kotsbeu.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_28523199
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Sociale is wellicht niet af te lezen van een papiertje, intelligentie is wel degelijk belangrijk. Trek maar es met iemand op die je veel woorden moet gaan uitleggen, dat word je na een week kotsbeu.
Maar een papiertje slaat eerder op je intellect en niet per definitie op je intelligentie.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:56:41 #188
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28523202
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik fitness wel, maar dan ligt de nadruk ook echt op fitnessen en zoveel leuks loopt er niet rond hier in sportschool
Ja ik snap ook nooit zo goed hoe mensen dat van plan zijn. Ik kom daar om te sporten, niet om uit m'n neus te vreten.
Verder heb ik altijd m'n MP3-speler aan en je moet wel verdomd boeiend zijn wil ik die afzetten nog voor je tegen me gaat praten.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:59:24 #189
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28523320
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar een papiertje slaat eerder op je intellect en niet per definitie op je intelligentie.
Met jou ga ik geen discussies aan.

En daarbij:
quote:
inˇtelˇliˇgenˇtie (de ~ (v.))
1 verstandelijk vermogen
quote:
inˇtelˇlect (het ~, ~en)
1 geheel van verstandelijke vermogens van een of de mens
2 intelligentsia
pi_28523567
Ik ben bijna ingenieur... Dus kom maar op dames... (helaas ben ik al bezet)

Wel belachelijk dat mensen daarop gaan oordelen hoe iemand is. Ik bedoel misschien zijn er wel speciale redenen voor dat weet je niet.

Ik heb genoeg vrienden die schrijven met veel spelvouten, maar ik ga er wel leuk mee op stap.
pi_28524216
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja ik snap ook nooit zo goed hoe mensen dat van plan zijn. Ik kom daar om te sporten, niet om uit m'n neus te vreten.
Verder heb ik altijd m'n MP3-speler aan en je moet wel verdomd boeiend zijn wil ik die afzetten nog voor je tegen me gaat praten.
Ligt er natuurlijk maar net aan welke sport he.. Zijn genoeg andere leuke sporten die je in teamverband doet of waarbij je gewoon gezellig kan kletsen.. (klimmen bijv.)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:27:09 #192
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28524275
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:25 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk maar net aan welke sport he.. Zijn genoeg andere leuke sporten die je in teamverband doet of waarbij je gewoon gezellig kan kletsen.. (klimmen bijv.)
Correct, maar het ging even om een sportschool.
pi_28524400
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Correct, maar het ging even om een sportschool.
Klopt, maar dat was niet mijn insteek:
quote:

[..]

Desnoods ballet ofzo whatever t gaat erom dat je mensen ontmoet, met gezellige mensen is alles wel leuk om te doen.
Maargoed je kunt ook gewoon lekker op internet blijven zoeken, google al geraadpleegd? .
pi_28524515
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef thabit het volgende:

[..]

Kom je Sylvane misschien wel tegen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28524539
Ik heb geen zin effe alles te lezen maar ik heb liever een vrouw die alleen MBO afgemaakt en spontaan is, veel mensenkennis heeft, spontaan is en goed met mensen om kan gaan als iemand die universitair opgeleid is en anti sociaal is

Verder zullen er best uitzonderingen zijn(bijvoorbeeld mensen die een paar keer een lange relatie achter de rug en mede daarom weinig vrienden hebben bijvoorbeeld) maar de meest natuurlijke manier om iemand te leren kennen is gewoon om op je 16e veel met een groep vrienden om te gaan, leuke dingen te doen en zo spelenderwijs vrouwen of mannen leren kennen. Afentoe een relatie te hebben en dergerlijke.

Dat zijn de dingen waar je mensenkennis mee op doet en sociale intelligentie mee krijgt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28524676
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga dadelijk neuken

Nieuw vrouwtje opgedaan?
pi_28524712
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

HAVO is niet hoger opgeleid.

Dat zijn de kansloze eeuwige studenten die 7 jaar over een 4 jarige WO opleiding doen terwijl ze beter een keer wat vaker konden neuken dan zaten ze nu ook niet kansloos te wezen op een datingsite.
Havo is niet het eindpunt natuurlijk. Liever een 18-jarige dame die de HAVO heeft afgemaakt en daarna VWO/WO of HBO gaat doen, dan een of andere muts van 28 die al jaren psychologie doet op de universiteit van Nijmegen.
pi_28524715
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28524740
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb geen zin effe alles te lezen maar ik heb liever een vrouw die alleen MBO afgemaakt en spontaan is, veel mensenkennis heeft, spontaan is en goed met mensen om kan gaan als iemand die universitair opgeleid is en anti sociaal is
Niet alle MBO-ers zijn spontaan en hebben veel mensenkennis en niet alle WO-ers zijn anti-sociaal. Ikzelf wil graag iemand die hoogopgeleid én sociaal is. En dat kan.
quote:
Verder zullen er best uitzonderingen zijn(bijvoorbeeld mensen die een paar keer een lange relatie achter de rug en mede daarom weinig vrienden hebben bijvoorbeeld) maar de meest natuurlijke manier om iemand te leren kennen is gewoon om op je 16e veel met een groep vrienden om te gaan, leuke dingen te doen en zo spelenderwijs vrouwen of mannen leren kennen. Afentoe een relatie te hebben en dergerlijke.
De meeste mensen in dit topic zijn al lang geen zestien meer en hebben die fase wel gehad.

En wat nou 'natuurlijk'? In een discotheek hangen met je vrienden is 'natuurlijker' dan op Internet iemand zoeken die gelijke interesses heeft?
quote:
Dat zijn de dingen waar je mensenkennis mee op doet en sociale intelligentie mee krijgt
Daar zijn vele manieren voor. Je blijft maar volharden in je idee dat de meeste mensen op zo'n site 'anti-sociaal' zijn. Granted, die zitten er tussen, maar de meesten zijn hele normale, leuke mensen die de manieren die jij zo geweldig vindt, om welke reden dan ook niet zien zitten of niet erg succesvol hebben bevonden.
pi_28524817
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Havo is niet het eindpunt natuurlijk. Liever een 18-jarige dame die de HAVO heeft afgemaakt en daarna VWO/WO of HBO gaat doen, dan een of andere muts van 28 die al jaren psychologie doet op de universiteit van Nijmegen.
Daarom zou er ook een vakje "WO cum laude niveau" bij moeten zitten. Zo filter je die mutsen eruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')