abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:01:37 #101
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28503483
Nou Diego... aangezien ik je al een tijdje hier rond zie... mijn verdediging...
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga dadelijk neuken
Oh... okee! Veel plezier!
quote:
Maar op stap gaan met vrienden(vriendinnen) en het spelenderwijs leren om te versieren(of om versierd te worden) hoort gewoon bij je ontwikkeling als mens.
Dit past totaal niet bij me. Iemand versieren als je dronken bent heeft voor mij totaal geen waarde. Om nou te zeggen dat ik totaal ontoerekeningsvatbaar ben als ik dronken ben is een overstatement. Verklaar me maar voor gek, maar een one-night-stand is ook absoluut niets voor me. Om met iemand naar bed te gaan moeten er gevoelens (liefde geen lust) zijn. Tevens moeten deze gevoelens wederzijds zijn. Ik ben niet iemand die zonodig alles moet neuken wat los en vast zit.

Wat ik trouwens wel duidelijk wil maken. Ik ga dus wel geregeld stappen! Niet zozeer naar een overvolle discotheek (ik woon in hetzelfde dorp waar Bobs PartySaloon staat) maar eerder naar een kroeg. Tevens vind ik het ontzettend leuk om naar feestavonden bij tennistoernooien te gaan. Ik speel behoorlijk wat toernooitjes en ken overal heel veel mensen.
quote:
Mensen die dat niet meemaken en dus niet leren komen op www.datingsite.nl terecht
Whoohoo!!! I am the living proof!!!
quote:
Maar die hebben wel een universitaire opleiding gedaan en denken te kunnen neerkijken op mensen die slechts MBO gedaan hebben
Ja HBO-ers kijken neer op MBO-ers, WO-ers kijken weer neer op HBO-ers. Grote mensen kijken neer op kleine mensen. Groene hebben een teringhekel aan paarse. Dit is een ontzettende gelul.

Iemand die ongeveer dezelfde interesses heeft past vaak het best bij je intellect. Missschien staat het hierboven enigzins ongelukkig, maar om nou deze conclusie te trekken...

[ Bericht 2% gewijzigd door Abonides op 05-07-2005 10:10:41 (Tik foutjes!) ]
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:22:49 #102
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28506870
Zitten er ook leuke, blonde verpleegstertjes op die datingsites?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:24:45 #103
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506930
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:22 schreef Lemmeb het volgende:
Zitten er ook leuke, blonde verpleegstertjes op die datingsites?
Massa's, alleen is bij hun meestal net de biologische klok afgegaan
Vampire Romance O+
pi_28507143
Tja, op datingsites zoek ik zelf ook uitsluitend op WO'ers. Als er nog een optie "WO cum laude niveau" was geweest, had ik uitsluitend daarop geselecteerd.
pi_28507414
quote:
Maar op stap gaan met vrienden(vriendinnen) en het spelenderwijs leren om te versieren(of om versierd te worden) hoort gewoon bij je ontwikkeling als mens.

Mensen die dat niet meemaken en dus niet leren komen op www.datingsite.nl terecht
Mijn vriend en ik hadden allebei genoeg ervaring voor we elkaar tegenkwamen op RP. Ik ben best bedreven in het "vinden" van een relatie/scharrel op ouderwetsere manieren en hij ook. Er wordt nog steeds regelmatig met me geflirt en ik ben echt niet vergeten hoe dat moet. We zijn beide verre van lelijk.

Maar goed - ga jij maar verder met denken dat er maar één manier is om vrouwen te versieren, namelijk gezellig tussen de lelijke, geplamuurde, kotsende en aanstellerige medemens in een disco ofzo.

...Of vond je stiekem toch dat dat allemaal iets genuanceerder lag? Nou, zo is het met datingsites dus ook.

Natuuuurlijk zitten er enorme kneuzen op die datingsites, die gewoon de social skills, het uiterlijk, de humor en/of de intelligentie missen om erg gewild te zijn, en die daarom dus al tijden wanhopig rondzwerven op die sites. En ja dat is kansloos. Maar op die gasten reageerde ik dus uiteraard niet (de man die ik op RP ontmoet heb registreerde zich een dag voor mij - binnen 2 dagen hadden we elkaar gevonden, binnen een week mailden we exclusief met elkaar, ellenlange mailtjes, en binnen een maand ofzo hadden we elkaar ontmoet en gingen we neuken ja ) Maar dat er op datingsites veel kneuzen zitten lijkt me eerder een verdrietig symptoom van menszijn dan een indicatie van de kansloosheid van datingsites zelf - want wees eerlijk, in het uitgaansleven vind je toch net zoveel kneuzen??

Net zoals ik op RP een selectie maakte om de kneusjes eruit te zeven, reageer ik bij het uitgaan ook niet op lelijke dronken apen die me proberen te versieren. Zelfde principe, ander medium. En via beide media kun je af en toe hele leuke mensen tegenkomen. Als je dat niet inziet ben je helaas in mijn ogen tamelijk beperkt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Melusine op 05-07-2005 12:47:43 ]
pi_28507461
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef thabit het volgende:
Tja, op datingsites zoek ik zelf ook uitsluitend op WO'ers. Als er nog een optie "WO cum laude niveau" was geweest, had ik uitsluitend daarop geselecteerd.

Je kunt er niet op selecteren, maar ik had een toevalstreffer.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:13:01 #107
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28508792
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef thabit het volgende:
Ik hoop niet dat je dit meent . Die zelfingenomen WO-dames zijn juist oersaai. De echt leuke meiden bevinden zich in hele andere hoeken.

Ik heb me ook weleens ingeschreven bij datingsites, maar word altijd gekoppeld aan van die irritante hoogopgeleide trutten .
pi_28508874
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:13 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je dit meent .
Toch wel. Anders kan ik net zo goed een schaap gaan neuken.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:15:28 #109
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28508882
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Massa's, alleen is bij hun meestal net de biologische klok afgegaan
Maakt dat uit dan

Bovendien, ik wil best kinderen met zo'n leuke, spontane, blonde verpleegkundige . Liever met haar dan met zo'n labiele hoogopgeleide zeikdoos.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:17:01 #110
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28508947
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef thabit het volgende:

[..]

Toch wel. Anders kan ik net zo goed een schaap gaan neuken.
Nou, daar snap ik dan helemaal niks van. Volgens mij heb je gewoon nog nooit een leuke vriendin gehad, en kies je uit veiligheid dan maar voor iemand die qua opleiding en interesses hetzelfde is als jij .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:19:25 #111
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28509054
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maakt dat uit dan

Bovendien, ik wil best kinderen met zo'n leuke, spontane, blonde verpleegkundige . Liever met haar dan met zo'n labiele hoogopgeleide zeikdoos.
quote:

[..]

Ik hoop niet dat je dit meent . Die zelfingenomen WO-dames zijn juist oersaai. De echt leuke meiden bevinden zich in hele andere hoeken.

Ik heb me ook weleens ingeschreven bij datingsites, maar word altijd gekoppeld aan van die irritante hoogopgeleide trutten .
Nou, zet "vaste relatie" in je zoekprofiel en probeer het nog eens.
Vampire Romance O+
pi_28509104
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nou, daar snap ik dan helemaal niks van. Volgens mij heb je gewoon nog nooit een leuke vriendin gehad, en kies je uit veiligheid dan maar voor iemand die qua opleiding en interesses hetzelfde is als jij .
Het "be" van een schaap is inhoudelijk net zo sterk als het oeverloze gekakel van die domme dozen, maar wat klank betreft vele malen esthetischer. .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:21:53 #113
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28509158
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef MouseOver het volgende:
Nou, zet "vaste relatie" in je zoekprofiel en probeer het nog eens.
Bedankt voor de tip !

Mocht ik me ooit nog eens serieus op zo'n site gaan begeven, dan zal ik dat zeker doen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:22:47 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28509184
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef thabit het volgende:

Het "be" van een schaap is inhoudelijk net zo sterk als het oeverloze gekakel van die domme dozen, maar wat klank betreft vele malen esthetischer. .
Je doet nu net alsof alle vrouwen die niet minimaal WO geschoold zijn, hersenloze schapen zijn. Een beetje kort door de bocht en jammer. Jammer vooral ook voor jezelf omdat je zo jezelf wel erg limiteert .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:25:06 #115
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28509263
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef thabit het volgende:

[..]

Wat een bevooroordeelde onzin. Niet iedereen met een lagere opleiding is oninteressant, net zomin als iedereen met een hoog opleidingsniveau wel interessant zou zijn.

Jammer dat je er zo over denkt. Maar dat schijnt normaal te zijn op die datingsites geloof ik. Misschien is dat ook de reden dat mensen die zo denken überhaupt van zo'n site gebruik moeten maken .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:31:31 #116
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28509516
quote:

[..]

Kun je niet aangeven dat je niet op zoek bent naar hoogopgeleide vrouwen, en een iets minder hoog opgeleide vrouw zoekt?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:33:12 #117
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28509576
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Kun je niet aangeven dat je niet op zoek bent naar hoogopgeleide vrouwen, en een iets minder hoog opgeleide vrouw zoekt?
Nee, dat kan volgens mij niet. In elk geval niet op die sites waar ik weleens heb gekeken, maar dat zijn er niet zoveel.
pi_28509633

Kijk dan wat een schoonheid! .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:35:28 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28509676

Een perfecte match...
pi_28509700
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef Lemmeb het volgende:

Wat een bevooroordeelde onzin. Niet iedereen met een lagere opleiding is oninteressant, net zomin als iedereen met een hoog opleidingsniveau wel interessant zou zijn.
Ja, maar dat is ook al weer een stuk genuanceerder dan je eerdere opmerking over "hoogopgeleide labiele zeikdozen".
Volgens mij kun je het erop houden dat beide kanten lichtelijk overdreven. Per definitie nooit iemand willen met een lagere opleiding is net zo stom als nooit iemand willen met een hogere opleiding, en die indruk geef jij nu ook (dat WOers stuk voor stuk verschrikkelijk zijn)
pi_28509730
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:

Tuurlijk kan dat.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:38:28 #122
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28509810
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, dat kan volgens mij niet. In elk geval niet op die sites waar ik weleens heb gekeken, maar dat zijn er niet zoveel.
Ook als het wel kan is het nog de vraag of de matching goed werkt. Vacaturesites vinden tenslotte ook dat een baan als beveiliger een 100% match is voor mij.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:42:41 #123
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28509974
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Melusine het volgende:

[..]

Ja, maar dat is ook al weer een stuk genuanceerder dan je eerdere opmerking over "hoogopgeleide labiele zeikdozen".
Volgens mij kun je het erop houden dat beide kanten lichtelijk overdreven. Per definitie nooit iemand willen met een lagere opleiding is net zo stom als nooit iemand willen met een hogere opleiding, en die indruk geef jij nu ook (dat WOers stuk voor stuk verschrikkelijk zijn)
Ik kan tenminste zeggen dat ik met alletwee voldoende ervaring heb. En inderdaad, niet elke vrouw met een hoge opleiding is een labiele zeikdoos (en in principe beweer ik dat ook helemaal niet), maar je hebt er zat tussen zitten. Drukke, verantwoordelijke baan, zichzelf heel belangrijk vinden, maar intussen wel bij jou uithuilen omdat ze de druk niet aankunnen .
pi_28510184
Dus jouw afkeer voor de meeste WOers komt voort uit ervaring... misschien is dat omgekeerd voor de mensen die hogeropgeleiden willen daten ook wel zo.

Ik heb nooit gezegd dat ik per se iemand wil met een WO opleiding, wel dat het op datingsites de snelste manier is om aan te geven wat voor niveau je ongeveer zoekt. Ik heb namelijk ook ervaring met beide, en heb liever een intelligente man. En daar heeft opleiding, zoals ik al honderd keer heb toegegeven, niet alles mee te maken, maar wel iets. Het is dus 1 van de vele criteria die je kunt gebruiken - wil niet zeggen dat je je er blind op staart. Dat doe ik absoluut niet. Mijn beste vriendin (daarmee heb ik tenslotte ook een relatie, alleen geen liefdesrelatie) begon op een tussenklas voor ze uberhaupt naar de LBO kon, ik was een VWO-kindje. Ik heb nooit op haar neergekeken, getwijfeld aan haar intellectuele vermogens of gedacht dat ze minder was dan ik. Als ik haar vergelijk met de meeste hoger opgeleide vrienden, vind ik haar nog steeds het slimst en leukst.

Verder ben ik bang dat je enigszins bevooroordeeld overkomt door waarschijnlijk slechte ervaringen. De meeste hoogopgeleide vrouwen die ik ken zeiken absoluut niet, ze hebben het tegen mij nauwelijks over hun oh-zo-belangrijke, drukke baan (maar misschien hebben ze daar een datingsite-vriendje voor ) en zijn ook niet bepaald labiel. Die verpleegstertjes waar je zo lyrisch over bent daarentegen hebben volgens mij hartstikke drukke banen, zijn ook helemaal niet laag opgeleid in mijn optiek trouwens, en zullen misschien iets stabieler zijn vanwege hun beroep, maar ook niet zaligmakend.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:56:38 #125
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28510547
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef Melusine het volgende:
Dus jouw afkeer voor de meeste WOers komt voort uit ervaring... misschien is dat omgekeerd voor de mensen die hogeropgeleiden willen daten ook wel zo.
Daar geloof ik helemaal niks van, tenminste niet als het gaat om mannen. Dat je als vrouw slechte ervaring hebt met laagopgeleide mannen kan ik me dan weer wel voorstellen: dat is nu eenmaal genetisch bepaald.
quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik per se iemand wil met een WO opleiding, wel dat het op datingsites de snelste manier is om aan te geven wat voor niveau je ongeveer zoekt. Ik heb namelijk ook ervaring met beide, en heb liever een intelligente man.
Dat is gewoon normaal, om als vrouw een inteligente(re) man te willen. Dat willen ze allemaal. Zo voorspelbaar.

Ben ik ff blij dat ik hyperintelligent ben. Maar wel triest voor die minder intelligente mannen.
quote:
En daar heeft opleiding, zoals ik al honderd keer heb toegegeven, niet alles mee te maken, maar wel iets. Het is dus 1 van de vele criteria die je kunt gebruiken - wil niet zeggen dat je je er blind op staart.
Tuurlijk, intelligentie en opleiding hebben wat met elkaar te maken, dat ontken ik ook helemaal niet. Maar wie zegt dat ik een zogenaamd intelligente vrouw wil Ik wil een leuke vrouw, eentje die spontaan, lekker en goed in bed is, met oprechte belangstelling voor andere mensen, en die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
quote:
maar misschien hebben ze daar een datingsite-vriendje voor
Daar zeg je me wat.
quote:
Die verpleegstertjes waar je zo lyrisch over bent daarentegen hebben volgens mij hartstikke drukke banen, zijn ook helemaal niet laag opgeleid in mijn optiek, en zullen misschien iets stabieler zijn vanwege hun beroep, maar ook niet zaligmakend.
Verpleegstertjes zijn fantastisch . Ken je er een paar?
pi_28510872
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Lemmeb het volgende:
die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
En vrouw die dat doet valt bij mij niet onder het kopje intelligent, maar onder het kopje typisch dom studentenhuppelkutje.
Je doet net alsof de keuze is tussen een "fijne, warme burgervrouw die niet gehinderd wordt door enige intelligentie zodat ze zich alleen maar kan focussen op mij verzorgen" of een "zeikerige semi-intellectuele labiele interessant-doenige hysterica die nooit hard wil neuken en alleen maar wil zemelen over de zin van het bestaan". Zo zwart=wit komt het echt over.

Je bent toch niet zo'n type dat alles wat intellectueel lijkt eng vindt en afdoet als geneuzel?
Zo van, doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg?
Ik denk dat je intelligentie verwart met een soort anti-sociaal idiot-savantachtig zweverig geblaat. Wat jij omschrijft als ideaalbeeld lijkt mij geen domme vrouw, maar gewoon een vrouw die niet per se intellectueel is ingesteld.
quote:

Dat is gewoon normaal, om als vrouw een inteligente(re) man te willen. Dat willen ze allemaal. Zo voorspelbaar.
Niet minder voorspelbaar dan jij met je verpleegstertjes

[ Bericht 16% gewijzigd door Melusine op 05-07-2005 14:21:55 ]
pi_28511074
quote:
[..]

... en die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
pi_28511102
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:14:51 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28511207
thabit... als ik jou was zou ik me maar voorbereiden op een lang leven vrijgezelligheid .

Wat een eisenpakket .
pi_28511291
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
thabit... als ik jou was zou ik me maar voorbereiden op een lang leven vrijgezelligheid .

Wat een eisenpakket .
Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:18:23 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28511319
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef thabit het volgende:

Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.
Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigen .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:27:02 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28511589
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigen .
Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.
pi_28511692
quote:

[..]

Succes.
pi_28512999
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.
Zo'n tabula rasa kan nog wel de juiste richting in gekneed worden, mits ze niet te oud is natuurlijk.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:08:44 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28513075
tabula watteh???
pi_28513125
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
tabula watteh???
Jij bent dus duidelijk niet intelligent genoeg voor thabit.
pi_28513158
quote:
tabula watteh???
Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:16:42 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28513320
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef thabit het volgende:

Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.

Heb gegoogled, maar kom zowel games als studentenverenigingen en vormgeverscollectieven met deze naam tegen.

De papieren Van Dale biedt uitkomst... maar ja, als voormalig MAVO-, HAVO-, HBO- en WO klant ben ik dan ook geen onbeschreven blad, laat staan een glad gemaakt wastafeltje .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:20:25 #139
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28513466
quote:
tabula watteh???
Tabula Rasa™ is a massively multiplayer online action game that takes you into the heat of battle at the frontlines of an epic war between a xenophobic alien race bent on galactic conquest and the coalition of rebel soldiers who’ve traveled across the galaxy to stop them.

Da's nu precies wat ik bedoelde met dat 'oninteressante quasidiepzinnige geneuzel'. Types die de hele dag met dit soort termen rondstrooien om indruk proberen te maken hoef ik in elk geval niet .

Maar voor jou is er nog hoop thabit: er zijn zat hoogopgeleide snobs die dat ook doen, daar zit vast wat voor je tussen .
pi_28513595
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maar voor jou is er nog hoop thabit: er zijn zat hoogopgeleide snobs die dat ook doen, daar zit vast wat voor je tussen .
Dat stelt me dan toch weer gerust. . Ik was al bang dat ik op eenzame hoogte stond. .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:30:52 #141
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28513854
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef thabit het volgende:

[..]

Dat stelt me dan toch weer gerust. . Ik was al bang dat ik op eenzame hoogte stond. .
Neehoor, voor jou niks aan de hand.

Gewoon je belachelijk hoge opleiding vermelden en als hobby opgeven dat je je zeer interesseert voor de kunsten. Voeg over die hobby nog een alleraardigst verhaaltje toe met jouw ongetwijfeld hoogst diepzinnige inzichten op dat gebied, en ik weet zeker dat je binnen bent. Tenminste voor zolang als het duurt, want je zult er niet de meest stabiele types mee aantrekken .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:46:52 #142
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28514469
quote:

[..]

Met dat laatste ben ik het overigens wel eens. Als het om dames gaat dan.
pi_28518076
Ik heb echt superveel contact nou met die ene jongen die ik op Fok heb leren kennen hier en waar ik donderdag een date mee heb We bellen elkaar echt superveel en superlang, hele tijd msnen en smsen enzo, het klikt echt goed en ik kan echt niet wachten totdat ik hem donderdag zie
pi_28518322
Leuk Sylvana, hoop dat het irl net zo goed klikt. Ben nu tuuk wel erg benieuwd welke Fokker het is!
pi_28518409
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk Sylvana, hoop dat het irl net zo goed klikt. Ben nu tuuk wel erg benieuwd welke Fokker het is!
je hebt hem in dit topic een keer gequote
pi_28518441
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef Sylvana het volgende:
je hebt hem in dit topic een keer gequote
Dat laat nog aardig wat mogelijkheden over.
pi_28518478
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat laat nog aardig wat mogelijkheden over.
op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepost
pi_28518570
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepost
Heiden6.
pi_28518583
Okee, dan blijven UncleFunk, Abonides en MouseOver over. Volgens mij had UF niet in de vorige topics gepost.

Edit: wel dus. Of hij zit de schijn op te houden tuuk.
pi_28518600
LOL Als het heiden6 is, zal ik je moeten vermoorden.
pi_28518653
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, dan blijven UncleFunk, Abonides en MouseOver over. Volgens mij had UF niet in de vorige topics gepost.

Edit: wel dus. Of hij zit de schijn op te houden tuuk.
hij zit hier niet bij

je heby alleen zijn post gequote, alleen de tekst en niet zijn naam, die heb je er zelf bij gezet

damn, nou maak ik het wel heel makkelijk voor je
pi_28518698
Kfaessen dus.
pi_28518700
Kfaessen dus, ja ja ja?

Edit: te laat
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28518709
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hij zit hier niet bij

je heby alleen zijn post gequote, alleen de tekst en niet zijn naam, die heb je er zelf bij gezet

damn, nou maak ik het wel heel makkelijk voor je
Ik was het sowieso niet Maar dan is het kfaessen.
pi_28518716
right
pi_28518773
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Sylvana het volgende:
right
Wonderlijk altijd, via FoK! je grote liefde ontmoeten. Dat zal mij nou nooit gebeuren
pi_28519218
Tering zeg, ik heb net toch eens even gekeken bij Knuz.nl, maar ik vond het echt ongelooflijk tegenvallen. Had ik datingsites nou maar niet verdedigd...
Nee serieus, het valt me wel op dat ik die ene keer dat ik van Relatieplanet gebruik heb gemaakt, er best een aantal knappe en interessante mannen tussen zaten (het kan ook aan de site liggen trouwens) maar dat ik nu echt bijna alleen maar kneuzen zie! Misschien was Kneuz.nl al bezet ofzo...

Een paar soundbites:

"ik ben een spontane jongwen die graag aan z,n outo sleuteld "

"Hola Chica` s comme esta? haha ben niet spaans hoor maar wil de taal gewoon leren"

"always will there be the stars
always will there be the moon
but will I always be alone? "

"WIE NIET WAAGT WIE NIET WIND"

"Ik ben op zoek naar een lief meisje,
If you have any questions, please ask...
*Belangrijkste dingen om te weten maby, is dat ik WEL bezig ben om de muziek-scene te betreden, met m`n eigen Trance nummers* "

Eens even kijken of de vrouwen net zo erg zijn.
pi_28519563
Tja, het is een jongerensite toch? Dan krijg je dat.
pi_28519661
OK, dat valt wel mee, maar ik heb wel een paar labielen gespot. Volgens mij trouwens niet per se hoog opgeleid hoor.

"Ik ben wat kieskeurig maar dat komt door een aantal foute personen uit het verleden. Geen trauma's maar wel veel geleerd "

"wegens omstandigheden ben ik heel veel vrienden verloren heb een tijd in de put gezeten en begin er nu een beetje boven op te komen "

"Ik ben een vrolijke en spontane meid met een rugzak ellende op haar rug. Vanaf nu wil ik mijn best gaan doen om mij te richten op de leuke dingen in het leven.
...
Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden die ook gek is op pitstraten en politiek... "

Mja.. echt het soort info waar je mannen hitsig mee maakt
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:13:58 #160
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28519707
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef Melusine het volgende:
Tering zeg, ik heb net toch eens even gekeken bij Knuz.nl, maar ik vond het echt ongelooflijk tegenvallen. Had ik datingsites nou maar niet verdedigd...
Nee serieus, het valt me wel op dat ik die ene keer dat ik van Relatieplanet gebruik heb gemaakt, er best een aantal knappe en interessante mannen tussen zaten (het kan ook aan de site liggen trouwens) maar dat ik nu echt bijna alleen maar kneuzen zie! Misschien was Kneuz.nl al bezet ofzo...

Een paar soundbites:

"ik ben een spontane jongwen die graag aan z,n outo sleuteld "

"Hola Chica` s comme esta? haha ben niet spaans hoor maar wil de taal gewoon leren"

"always will there be the stars
always will there be the moon
but will I always be alone? "

"WIE NIET WAAGT WIE NIET WIND"

"Ik ben op zoek naar een lief meisje,
If you have any questions, please ask...
*Belangrijkste dingen om te weten maby, is dat ik WEL bezig ben om de muziek-scene te betreden, met m`n eigen Trance nummers* "

MUAHAHAHA ik moet toegeven dat dit inderdaad best treurig overkomt . Mannen die niet eens normale zinnen kunnen schrijven, lijken me een behoorlijke afknapper voor een dame met enig niveau.
quote:
Eens even kijken of de vrouwen net zo erg zijn.
Vast wel, alleen kun je je daar als vrouw waarschijnlijk wat beter in verplaatsen en het lijkt het dus minder erg (NOFI).
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:15:04 #161
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28519735
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Melusine het volgende:
OK, dat valt wel mee, maar ik heb wel een paar labielen gespot. Volgens mij trouwens niet per se hoog opgeleid hoor.

"Ik ben wat kieskeurig maar dat komt door een aantal foute personen uit het verleden. Geen trauma's maar wel veel geleerd "

"wegens omstandigheden ben ik heel veel vrienden verloren heb een tijd in de put gezeten en begin er nu een beetje boven op te komen "

"Ik ben een vrolijke en spontane meid met een rugzak ellende op haar rug. Vanaf nu wil ik mijn best gaan doen om mij te richten op de leuke dingen in het leven.
...
Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden die ook gek is op pitstraten en politiek... "

Diep triest idd, mega-afknappers. Maar wel lekker makkelijk denk ik dan .
pi_28519740
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:13 schreef Lemmeb het volgende:
Vast wel, alleen kun je je daar als vrouw waarschijnlijk wat beter in verplaatsen en het lijkt het dus minder erg (NOFI).
Haha, nee hoor. Ik kon me in de vrouwen net zo min verplaatsen als in de mannen, alleen schreven ze iets normaler en zaten er volgens mij iets minder desperate gevallen tussen. Maar mijn vriendinnen zouden het niet worden.
pi_28519792
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:15 schreef Lemmeb het volgende:
Diep triest idd, mega-afknappers. Maar wel lekker makkelijk denk ik dan .
LOL... ze vragen er ook wel om he?
pi_28519806
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Melusine het volgende:

...

Dit is echt te erg.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:18:43 #165
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28519832
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:15 schreef Melusine het volgende:

[..]

Haha, nee hoor. Ik kon me in de vrouwen net zo min verplaatsen als in de mannen, alleen schreven ze iets normaler en zaten er volgens mij iets minder desperate gevallen tussen. Maar mijn vriendinnen zouden het niet worden.
Je moet niet vergeten dat mannen iha wat minder taalvaardig zijn dan vrouwen, maar daarentegen vaak weer andere kwaliteiten hebben die je niet zo snel op zo'n datingsite tot uitdrukking kunt laten komen.

Het is helemaal niet zo raar dat sommige mannen niet eens een fatsoenlijk stukje kunnen schrijven dat taalkundig gezien klopt.
pi_28520421
damn, wat een kneuzen heb je er tussen zitten zeg

En dat mannen niet altijd en goed verhaaltje kunnen schrijven dat is algemeen bekend ja
pi_28520478
Als je zelf niet goed kunt schrijven, kun je iemand vragen om je een beetje te helpen. Zo heb ik mijn zusje geholpen bij het schrijven van een tekst voor een datingsite.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:42:42 #168
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28520567
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je zelf niet goed kunt schrijven, kun je iemand vragen om je een beetje te helpen. Zo heb ik mijn zusje geholpen bij het schrijven van een tekst voor een datingsite.
Ja tuurlijk, ik wil het ook niet helemaal goedpraten ofzo, maar ik kan me er wel een klein beetje in verplaatsen, ook al heb ik er dan zelf geen moeite mee.
pi_28520676
quote:
Dan heb je nog veel te leren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28520913
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef Sylvana het volgende:

En dat mannen niet altijd en goed verhaaltje kunnen schrijven dat is algemeen bekend ja
Ik vind dat ik best leuke verhaaltjes kan schrijven (voor een man dan), maar ik zie nog geen rijen gillende vrouwen voor m'n deur (hoog en/of laag opgeleid)!

Oh ja, ik ben lelijk, dat was het.
pi_28521293
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef Sylvana het volgende:

Grappig dat mensen die op datingsites zitten dat van elkaar durven te zeggen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28521386
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Grappig dat mensen die op datingsites zitten dat van elkaar durven te zeggen.
Ja, ongelooflijk triest he.
Dat zal je IRL / kroeg / disco nooooooit overkomen.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28521481
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja, ongelooflijk triest he.
Dat zal je IRL / kroeg / disco nooooooit overkomen.
Ja, maar daar komen sociaal ingestelde mensen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28521620
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

ik ben wel sociaal ingesteld, maar sta ingeschreven op die datingsite om nieuwe mensen hier te leren kennen in Deventer, en om nou in me eentje naar de kroeg te gaan is ook niks
pi_28521703
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, Br3EzA4h en zuipschuiten, erg sociaal.
En IRL, allemaal sociale lui, stuk voor stuk.

Nee, alleen het sociaalgestoorde uitschot zoekt zijn/haar heil in datingsites. Mooie vergaarbak, soort zoekt soort.

Generalisatie
.
pi_28521731
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ben wel sociaal ingesteld, maar sta ingeschreven op die datingsite om nieuwe mensen hier te leren kennen in Deventer, en om nou in me eentje naar de kroeg te gaan is ook niks
Geen matties?
pi_28521759
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, Br3EzA4h en zuipschuiten, erg sociaal.
En IRL, allemaal sociale lui, stuk voor stuk.

Nee, alleen het sociaalgestoorde uitschot zoekt zijn/haar heil in datingsites. Mooie vergaarbak, soort zoekt soort.

Generalisatie
Je chargeert weliswaar, maar je hebt wel gelijk.
pi_28521853
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geen matties?
zoals ik gezegd heb, ik woon hier nog maar net en en ken hier dus nog niemand, en daarom zoek ik dus nieuwe mensen
pi_28521882
kfaessen zegt: Volgens mij heb ik de ware gevonden
pi_28521906
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef Sylvana het volgende:
kfaessen zegt: Volgens mij heb ik de ware gevonden
Sylvana zegt: dat klopt
pi_28522235
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dus zoek je op een datingsite je vrienden bij elkaar???

Nooit gehoord van een sportvereniging ofzo?
pi_28522247
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:28 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

pi_28522266
quote:

[..]

ik fitness wel, maar dan ligt de nadruk ook echt op fitnessen en zoveel leuks loopt er niet rond hier in sportschool
pi_28522267
quote:

[..]

Je kunt het ook bij een gangbang proberen.
pi_28522911
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef thabit het volgende:

[..]

De bende van venlo was mij te soft...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:54:49 #186
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28523123
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoger opgeleid is ook zo kansloos. Net of sociale intelligentie is af te meten is aan een papiertje
Sociale is wellicht niet af te lezen van een papiertje, intelligentie is wel degelijk belangrijk. Trek maar es met iemand op die je veel woorden moet gaan uitleggen, dat word je na een week kotsbeu.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_28523199
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Sociale is wellicht niet af te lezen van een papiertje, intelligentie is wel degelijk belangrijk. Trek maar es met iemand op die je veel woorden moet gaan uitleggen, dat word je na een week kotsbeu.
Maar een papiertje slaat eerder op je intellect en niet per definitie op je intelligentie.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:56:41 #188
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28523202
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik fitness wel, maar dan ligt de nadruk ook echt op fitnessen en zoveel leuks loopt er niet rond hier in sportschool
Ja ik snap ook nooit zo goed hoe mensen dat van plan zijn. Ik kom daar om te sporten, niet om uit m'n neus te vreten.
Verder heb ik altijd m'n MP3-speler aan en je moet wel verdomd boeiend zijn wil ik die afzetten nog voor je tegen me gaat praten.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:59:24 #189
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28523320
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar een papiertje slaat eerder op je intellect en niet per definitie op je intelligentie.
Met jou ga ik geen discussies aan.

En daarbij:
quote:
inˇtelˇliˇgenˇtie (de ~ (v.))
1 verstandelijk vermogen
quote:
inˇtelˇlect (het ~, ~en)
1 geheel van verstandelijke vermogens van een of de mens
2 intelligentsia
pi_28523567
Ik ben bijna ingenieur... Dus kom maar op dames... (helaas ben ik al bezet)

Wel belachelijk dat mensen daarop gaan oordelen hoe iemand is. Ik bedoel misschien zijn er wel speciale redenen voor dat weet je niet.

Ik heb genoeg vrienden die schrijven met veel spelvouten, maar ik ga er wel leuk mee op stap.
pi_28524216
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja ik snap ook nooit zo goed hoe mensen dat van plan zijn. Ik kom daar om te sporten, niet om uit m'n neus te vreten.
Verder heb ik altijd m'n MP3-speler aan en je moet wel verdomd boeiend zijn wil ik die afzetten nog voor je tegen me gaat praten.
Ligt er natuurlijk maar net aan welke sport he.. Zijn genoeg andere leuke sporten die je in teamverband doet of waarbij je gewoon gezellig kan kletsen.. (klimmen bijv.)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:27:09 #192
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28524275
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:25 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk maar net aan welke sport he.. Zijn genoeg andere leuke sporten die je in teamverband doet of waarbij je gewoon gezellig kan kletsen.. (klimmen bijv.)
Correct, maar het ging even om een sportschool.
pi_28524400
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Correct, maar het ging even om een sportschool.
Klopt, maar dat was niet mijn insteek:
quote:

[..]

Desnoods ballet ofzo whatever t gaat erom dat je mensen ontmoet, met gezellige mensen is alles wel leuk om te doen.
Maargoed je kunt ook gewoon lekker op internet blijven zoeken, google al geraadpleegd? .
pi_28524515
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef thabit het volgende:

[..]

Kom je Sylvane misschien wel tegen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28524539
Ik heb geen zin effe alles te lezen maar ik heb liever een vrouw die alleen MBO afgemaakt en spontaan is, veel mensenkennis heeft, spontaan is en goed met mensen om kan gaan als iemand die universitair opgeleid is en anti sociaal is

Verder zullen er best uitzonderingen zijn(bijvoorbeeld mensen die een paar keer een lange relatie achter de rug en mede daarom weinig vrienden hebben bijvoorbeeld) maar de meest natuurlijke manier om iemand te leren kennen is gewoon om op je 16e veel met een groep vrienden om te gaan, leuke dingen te doen en zo spelenderwijs vrouwen of mannen leren kennen. Afentoe een relatie te hebben en dergerlijke.

Dat zijn de dingen waar je mensenkennis mee op doet en sociale intelligentie mee krijgt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28524676
quote:
Ik ga dadelijk neuken

Nieuw vrouwtje opgedaan?
pi_28524712
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

HAVO is niet hoger opgeleid.

Dat zijn de kansloze eeuwige studenten die 7 jaar over een 4 jarige WO opleiding doen terwijl ze beter een keer wat vaker konden neuken dan zaten ze nu ook niet kansloos te wezen op een datingsite.
Havo is niet het eindpunt natuurlijk. Liever een 18-jarige dame die de HAVO heeft afgemaakt en daarna VWO/WO of HBO gaat doen, dan een of andere muts van 28 die al jaren psychologie doet op de universiteit van Nijmegen.
pi_28524715
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28524740
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb geen zin effe alles te lezen maar ik heb liever een vrouw die alleen MBO afgemaakt en spontaan is, veel mensenkennis heeft, spontaan is en goed met mensen om kan gaan als iemand die universitair opgeleid is en anti sociaal is
Niet alle MBO-ers zijn spontaan en hebben veel mensenkennis en niet alle WO-ers zijn anti-sociaal. Ikzelf wil graag iemand die hoogopgeleid én sociaal is. En dat kan.
quote:
Verder zullen er best uitzonderingen zijn(bijvoorbeeld mensen die een paar keer een lange relatie achter de rug en mede daarom weinig vrienden hebben bijvoorbeeld) maar de meest natuurlijke manier om iemand te leren kennen is gewoon om op je 16e veel met een groep vrienden om te gaan, leuke dingen te doen en zo spelenderwijs vrouwen of mannen leren kennen. Afentoe een relatie te hebben en dergerlijke.
De meeste mensen in dit topic zijn al lang geen zestien meer en hebben die fase wel gehad.

En wat nou 'natuurlijk'? In een discotheek hangen met je vrienden is 'natuurlijker' dan op Internet iemand zoeken die gelijke interesses heeft?
quote:
Dat zijn de dingen waar je mensenkennis mee op doet en sociale intelligentie mee krijgt
Daar zijn vele manieren voor. Je blijft maar volharden in je idee dat de meeste mensen op zo'n site 'anti-sociaal' zijn. Granted, die zitten er tussen, maar de meesten zijn hele normale, leuke mensen die de manieren die jij zo geweldig vindt, om welke reden dan ook niet zien zitten of niet erg succesvol hebben bevonden.
pi_28524817
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Havo is niet het eindpunt natuurlijk. Liever een 18-jarige dame die de HAVO heeft afgemaakt en daarna VWO/WO of HBO gaat doen, dan een of andere muts van 28 die al jaren psychologie doet op de universiteit van Nijmegen.
Daarom zou er ook een vakje "WO cum laude niveau" bij moeten zitten. Zo filter je die mutsen eruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')