abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28510872
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Lemmeb het volgende:
die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
En vrouw die dat doet valt bij mij niet onder het kopje intelligent, maar onder het kopje typisch dom studentenhuppelkutje.
Je doet net alsof de keuze is tussen een "fijne, warme burgervrouw die niet gehinderd wordt door enige intelligentie zodat ze zich alleen maar kan focussen op mij verzorgen" of een "zeikerige semi-intellectuele labiele interessant-doenige hysterica die nooit hard wil neuken en alleen maar wil zemelen over de zin van het bestaan". Zo zwart=wit komt het echt over.

Je bent toch niet zo'n type dat alles wat intellectueel lijkt eng vindt en afdoet als geneuzel?
Zo van, doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg?
Ik denk dat je intelligentie verwart met een soort anti-sociaal idiot-savantachtig zweverig geblaat. Wat jij omschrijft als ideaalbeeld lijkt mij geen domme vrouw, maar gewoon een vrouw die niet per se intellectueel is ingesteld.
quote:

Dat is gewoon normaal, om als vrouw een inteligente(re) man te willen. Dat willen ze allemaal. Zo voorspelbaar.
Niet minder voorspelbaar dan jij met je verpleegstertjes

[ Bericht 16% gewijzigd door Melusine op 05-07-2005 14:21:55 ]
pi_28511074
quote:
[..]

... en die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
pi_28511102
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:14:51 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28511207
thabit... als ik jou was zou ik me maar voorbereiden op een lang leven vrijgezelligheid .

Wat een eisenpakket .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28511291
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
thabit... als ik jou was zou ik me maar voorbereiden op een lang leven vrijgezelligheid .

Wat een eisenpakket .
Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:18:23 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28511319
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef thabit het volgende:

Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.
Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigen .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:27:02 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28511589
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigen .
Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.
pi_28511692
quote:

[..]

Succes.
pi_28512999
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.
Zo'n tabula rasa kan nog wel de juiste richting in gekneed worden, mits ze niet te oud is natuurlijk.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:08:44 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28513075
tabula watteh???
pi_28513125
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
tabula watteh???
Jij bent dus duidelijk niet intelligent genoeg voor thabit.
pi_28513158
quote:
tabula watteh???
Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:16:42 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28513320
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef thabit het volgende:

Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.

Heb gegoogled, maar kom zowel games als studentenverenigingen en vormgeverscollectieven met deze naam tegen.

De papieren Van Dale biedt uitkomst... maar ja, als voormalig MAVO-, HAVO-, HBO- en WO klant ben ik dan ook geen onbeschreven blad, laat staan een glad gemaakt wastafeltje .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:20:25 #139
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28513466
quote:
tabula watteh???
Tabula Rasa™ is a massively multiplayer online action game that takes you into the heat of battle at the frontlines of an epic war between a xenophobic alien race bent on galactic conquest and the coalition of rebel soldiers who’ve traveled across the galaxy to stop them.

Da's nu precies wat ik bedoelde met dat 'oninteressante quasidiepzinnige geneuzel'. Types die de hele dag met dit soort termen rondstrooien om indruk proberen te maken hoef ik in elk geval niet .

Maar voor jou is er nog hoop thabit: er zijn zat hoogopgeleide snobs die dat ook doen, daar zit vast wat voor je tussen .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28513595
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maar voor jou is er nog hoop thabit: er zijn zat hoogopgeleide snobs die dat ook doen, daar zit vast wat voor je tussen .
Dat stelt me dan toch weer gerust. . Ik was al bang dat ik op eenzame hoogte stond. .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:30:52 #141
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28513854
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef thabit het volgende:

[..]

Dat stelt me dan toch weer gerust. . Ik was al bang dat ik op eenzame hoogte stond. .
Neehoor, voor jou niks aan de hand.

Gewoon je belachelijk hoge opleiding vermelden en als hobby opgeven dat je je zeer interesseert voor de kunsten. Voeg over die hobby nog een alleraardigst verhaaltje toe met jouw ongetwijfeld hoogst diepzinnige inzichten op dat gebied, en ik weet zeker dat je binnen bent. Tenminste voor zolang als het duurt, want je zult er niet de meest stabiele types mee aantrekken .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:46:52 #142
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28514469
quote:

[..]

Met dat laatste ben ik het overigens wel eens. Als het om dames gaat dan.
pi_28518076
Ik heb echt superveel contact nou met die ene jongen die ik op Fok heb leren kennen hier en waar ik donderdag een date mee heb We bellen elkaar echt superveel en superlang, hele tijd msnen en smsen enzo, het klikt echt goed en ik kan echt niet wachten totdat ik hem donderdag zie
pi_28518322
Leuk Sylvana, hoop dat het irl net zo goed klikt. Ben nu tuuk wel erg benieuwd welke Fokker het is!
pi_28518409
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk Sylvana, hoop dat het irl net zo goed klikt. Ben nu tuuk wel erg benieuwd welke Fokker het is!
je hebt hem in dit topic een keer gequote
pi_28518441
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef Sylvana het volgende:
je hebt hem in dit topic een keer gequote
Dat laat nog aardig wat mogelijkheden over.
pi_28518478
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat laat nog aardig wat mogelijkheden over.
op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepost
pi_28518570
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepost
Heiden6.
pi_28518583
Okee, dan blijven UncleFunk, Abonides en MouseOver over. Volgens mij had UF niet in de vorige topics gepost.

Edit: wel dus. Of hij zit de schijn op te houden tuuk.
pi_28518600
LOL Als het heiden6 is, zal ik je moeten vermoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')