En vrouw die dat doet valt bij mij niet onder het kopje intelligent, maar onder het kopje typisch dom studentenhuppelkutje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Lemmeb het volgende:
die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
Niet minder voorspelbaar dan jij met je verpleegstertjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Lemmeb het volgende:
Dat is gewoon normaal, om als vrouw een inteligente(re) man te willen. Dat willen ze allemaal. Zo voorspelbaar.
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
... en die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
thabit... als ik jou was zou ik me maar voorbereiden op een lang leven vrijgezelligheid.
Wat een eisenpakket.
Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef thabit het volgende:
Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.
Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
Zo'n tabula rasa kan nog wel de juiste richting in gekneed worden, mits ze niet te oud is natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.
Jij bent dus duidelijk niet intelligent genoeg voor thabit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
tabula watteh???
Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
tabula watteh???
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef thabit het volgende:
Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
Tabula Rasa™ is a massively multiplayer online action game that takes you into the heat of battle at the frontlines of an epic war between a xenophobic alien race bent on galactic conquest and the coalition of rebel soldiers who’ve traveled across the galaxy to stop them.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
tabula watteh???
Dat stelt me dan toch weer gerust.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar voor jou is er nog hoop thabit: er zijn zat hoogopgeleide snobs die dat ook doen, daar zit vast wat voor je tussen.
Neehoor, voor jou niks aan de hand.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat stelt me dan toch weer gerust.. Ik was al bang dat ik op eenzame hoogte stond.
.
Met dat laatste ben ik het overigens wel eens. Als het om dames gaat dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
[..]
je hebt hem in dit topic een keer gequotequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk Sylvana, hoop dat het irl net zo goed klikt.Ben nu tuuk wel erg benieuwd welke Fokker het is!
op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat laat nog aardig wat mogelijkheden over.
Heiden6.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |