Cool! Shoarma boesiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef -beyond- het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is als je geen schrijf functie hebt in Paint???
Maar het is me toch gelukt!
[afbeelding]
wie zit er achter het stuur?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:42 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Hmm, dat is nog verrekte moeilijk om er iets leuks van te maken.
[afbeelding]
dat had ik al geprobeerd maar dan verdwijnd de hele linkquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:13 schreef Reloaded het volgende:
geen spatie tussen de [[url= ]afbeelding[/url]] en de link
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef Kiwinator het volgende:
[[url=http://img179.imageshack.us/img179/1867/1537si.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja Je ziet het goed het is .....![]()
Ga jij even ergens anders lopen huilenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:00 schreef timmeeeh het volgende:
flikker toch eens op met je kut ambulance!
Ik krijg bij jouw username altijd de onbedwinbare neiging om die hardop uit te sprekenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:00 schreef timmeeeh het volgende:
flikker toch eens op met je kut ambulance!
En nu weer on-topic.. zonde om dit topic te verpesten zo..quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik krijg bij jouw username altijd de onbedwinbare neiging om die hardop uit te spreken
zo van: Timmèèèèèh!!!![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:40 schreef Koenz0r het volgende:
Omg, ik lijk wel gek, maargoed
[afbeelding]
> Hehe... weten wij wel hoe hard we reden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:40 schreef Koenz0r het volgende:
Omg, ik lijk wel gek, maargoed
[afbeelding]
Ma Flodder den Tweedequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:01 schreef beelz het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er een hoovercraft van gemaakt in mijn garage
Nee echt... als jij niet met je ambulance was aankomen rijden in je topic over die er schuldig was dan hadden ze nooit die deuren tegen elkaar geslagen enzo...quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef Farao het volgende:
[..]
Ga jij even ergens anders lopen huilen![]()
quote:
Mwha, die Bassie en Adri bodykit kost 15 Eurootjes bij de Action Markt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef Facies het volgende:
[..]
![]()
Bassie en Adriaan!
Hebbe hebbe hebbe, issie te koop?![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Yeah baby, pimp my flight
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |