Ik ben al bezigquote:Op maandag 4 juli 2005 10:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
"TS begint", is de geijkte uitspraak toch?
da's in BH, hier beginnen paashazenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Klopt. TS krijgt 10 minuten.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
De tekst doet het 'em.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[afbeelding]
Bassie en adriaan bodykit
Booskijkers
Verduisterde ramen
DTM spoiler
Lexus achterlichten (maar die zie je niet)
welk deel van paint begrijp je niet?quote:
Nee,quote:Op maandag 4 juli 2005 11:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Centraal "zeik-hier-redelijk-talentvolle-photoshoppers-af-omdat-wij -alleen-maar-kunne-painten"
Het is een pandaquote:Op maandag 4 juli 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik haat paint, maar hier dan mijn marbella:
da's wel een upgrade jaquote:Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kut ja.
Ik heb hem omgebouwd naar een Marbella.
Toevallig wel jaquote:
Stoerquote:Op maandag 4 juli 2005 11:35 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Verhoogd, licht metalen sportvelgen met spinners, vlammen aan de zijkant, nieuwe lak, uitgedeukt, geblindeerde ruiten, Porsche-motor erin, luchthappers e.d.
geweldigquote:Op maandag 4 juli 2005 12:13 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
'Hoe tover ik een Fiat Panda om in een Cadillac'
Die doen het 'em, teken van asociaalheid en hebben ook nog eens een kamperimagoquote:Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef Aurelianus het volgende:
[afbeelding]Dobbelstenen.
Vlammen.
Spikes a-la Ben Hur.
Sierlijke krijttekening.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef Wokkel1982 het volgende:
[afbeelding]
+ Aziatisch meisje frontbumper edition
+ Fiat Panda fanclub opschrift
+ Het stereotype gebruiker van deze wagen.
Is het nou een botsauto of een boot?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:29 schreef cappp het volgende:
[[url=http://img237.imageshack.us/img237/2626/cabrijood0gl.th.png]afbeelding][/URL]
*cabrio-versie
* grill en voorlampen weggewerkt in het exterieur
*mooie blauwe streep
*paarse velgen
*incl. chauffeur
* oranje vlaggetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |