Kan geregeld worden.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en ik wil natuurlijk blijven slapen.
Alleen van degenen die melden dat ze niet komen natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ga je een lijst maken van alle fokkers die niet komen?Of alleen van degenen die mélden dat ze niet komen?
Er is alcohol aanwezig, maar desnoods kunnen we heel streng zijn tegen je.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:42 schreef Reya het volgende:
Ik kan eventueel ook wel...
Als er geen alcohol aanwezig is, anders is de verleiding te groot
De meeste keren weet ik me goed in te houden, dus ik denk dat ik het zelf wel kan reddenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is alcohol aanwezig, maar desnoods kunnen we heel streng zijn tegen je.
Komt vast goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef Reya het volgende:
[..]
De meeste keren weet ik me goed in te houden, dus ik denk dat ik het zelf wel kan redden
Heb je er bijgezet.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook!
Mits ik kan natuurlijk, dat moet ik nog even checken
Voor mij is het ook even op na deze maand.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel veel meets hebben wij. Erg leuk, maar misschien moet ik wat meer gaan werken om het te bekostigen allemaal.
Daar gaat je kans op seks met mij.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kom niet, ik zit dan namelijk in Spanje.
Weer een hoop gemiste kansen voor Sandertje21 inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op seks met mij.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook!
Mits ik kan natuurlijk, dat moet ik nog even checken
Misschien valt er nog wat te regelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op seks met mij.
Als je sex wilt zul je zelf natuurlijk wat iniatief moeten nemen.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Misschien valt er nog wat te regelen.
Dat zou ik niet doen inderdaad, zeker nu niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef Reya het volgende:
Valt me toch van je tegen Alicey, dat je geen miljonair bent. Het heeft dus echt geen zin om voor het geld met je te trouwen?
Ja, maar bij wie maak ik t meeste kans?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je sex wilt zul je zelf natuurlijk wat iniatief moeten nemen.
Snap dan waarom lupa bij alicey wil blijven slapen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja, maar bij wie maak ik t meeste kans?
Als je slimmer was geweest had je gewoon bij iedereen geprobeerd totdat het raak is.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja, maar bij wie maak ik t meeste kans?
Gewoon iedereen afgaan inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je slimmer was geweest had je gewoon bij iedereen geprobeerd totdat het raak is.
Wie heeft er bezwaar tegen om door mij dronken gevoerd te worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of gewoon een paar flessen sterke drank meenemen en ons allemaal dronken voeren.
Als jij de drank betaalt, vind ik alles best.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie heeft er bezwaar tegen om door mij dronken gevoerd te worden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als jij de drank betaalt, vind ik alles best.
Ook de eventuele gevolgen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als jij de drank betaalt, vind ik alles best.
Zwangerschap hoef ik niet bang voor te zijn, en ook Lupa was dacht ik aan de pil. Of bedoelde je iets anders?quote:
Wat zijn de gevolgen voor mij als je merkt dat je naakt naast me wakker wordt met enige hoofdpijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zwangerschap hoef ik niet bang voor te zijn, en ook Lupa was dacht ik aan de pil. Of bedoelde je iets anders?
Het gaat ze juist om de eventuele gevolgenquote:
Dat ik jou wakker schop om koffie voor mij te gaan zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen voor mij als je merkt dat je naakt naast me wakker wordt met enige hoofdpijn?
Je gaat vanuit Spanje vaak naar Nederland?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:44 schreef Monus het volgende:
[..]
Het gaat ze juist om de eventuele gevolgen
Ik zal graag een paar mensen in RL willen zien maar heb de vorige maand al te veel uitgegeven
Niet erg vaak, meenstal om mijn ouders en zus een keer te zien of papieren te regelen. Maar dan blijf ik meenstal wel een maand in nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat vanuit Spanje vaak naar Nederland?
Op die manier is het volgens mij best te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Niet erg vaak, meenstal om mijn ouders en zus een keer te zien of papieren te regelen. Maar dan blijf ik meenstal wel een maand in nederland.
Denkt Lupa er hetzelfde over?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik jou wakker schop om koffie voor mij te gaan zetten.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef qu63 het volgende:
[WFL-LFC #159]Na regen komt zonneschijn, en na zonneschijn..
Slowchat is daar
Ik wil ook wel komen maar blijven slapen zie ik bij deze vanafquote:Op maandag 4 juli 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en ik wil natuurlijk blijven slapen.
Ga je wel een mooie marketing campagne verzinnen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef Twisted_TpaU het volgende:
<- misschien
Je durft niet meer nadat je in het gat al tussen Lupa en mij in lag?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen maar blijven slapen zie ik bij deze vanaf![]()
Volgens mij wilde alleen Lupa tot nu toe een slaapplaats.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik blijf ook neit slapen hoor, ik ga gewoon terug naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |