Het valt toch wel mee? Jullie waren allebei een beetje geirriteerd zo te zien, maar er wordt imo niet echt een grens overschreden. BrightEyes valt verder ook wel mee hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik was niet zo vriendelijk in OUD-modtopic
Ik kom hem in WGR vaker tegen, maar echt een aanwinst vind ik hem daar ook niet nee..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die DiegoArmandoMaradona is echt een irritant figuur. Ik kwam hem vroeger vaak tegen, maar toen een hele tijd niet. Kan niet zeggen dat ik blij ben hem weer te hebben gevonden.
het werkt!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:19 schreef qu63 het volgende:
*plak*
Hij kan alleen maar heel bot doen geloof ik... Als je mensen die op datingsites komen dan kansloos vindt, waarom ga je dan in zo'n topic zitten? Zodat je die mensen even lekker kunt afzeiken. Ik snap zulk gedrag niet zo goed. Ik ga toch ook niet in een topic over voetbal zitten zaniken hoe dom ik voetbal wel niet vind?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
Ik kom hem in WGR vaker tegen, maar echt een aanwinst vind ik hem daar ook niet nee..
Hij kan vooral alleen dom en kortzichtig doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar heel bot doen geloof ik... Als je mensen die op datingsites komen dan kansloos vindt, waarom ga je dan in zo'n topic zitten? Zodat je die mensen even lekker kunt afzeiken. Ik snap zulk gedrag niet zo goed. Ik ga toch ook niet in een topic over voetbal zitten zaniken hoe dom ik voetbal wel niet vind?
Ik vergeef het je. Omdat je zo'n Leuke Man bent.quote:
Doorgaans valt BE idd mee, dus ik vond dit niet erg geslaagd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt toch wel mee? Jullie waren allebei een beetje geirriteerd zo te zien, maar er wordt imo niet echt een grens overschreden. BrightEyes valt verder ook wel mee hoor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vergeef het je. Omdat je zo'n Leuke Man bent.
Zonder aarzelingh ende twijphelquote:Oh, Doffel, we moesten jou nog een hypothetische vraag stellen. Stel dat ik een man was, zou jij dan vlieft op mij worden?
Gaat vast lukken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doorgaans valt BE idd mee, dus ik vond dit niet erg geslaagd.
Maar goed, we zien wel wat ze te mailen heeft!
Je weet wat je te doen staat Lupa.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:25 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Je bent te goed...
[..]
Zonder aarzelingh ende twijphel![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:28 schreef Reya het volgende:
So I don't want you, 'cause I know, that I love your body, but not your soul
quote:Goedemorgen iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |