ik was nieuwe stofjes aan het uitzoeken en ik kwam dit tegen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
iemand enig idee waar ik zachte koeienvlekken stof kan vinden, heb hier al menig markt afgelopen tussen de stoffen maar helaas nergens te vinden....
waar vind ik een plaatje en evt afmetingen van zo'n duimelotje ?? want dan kn ik ook alvast aan de gang.. en heb ze een bedje ?? of iets waar het kan gaan slapen want dat kan ik daar ook nog wat voor freubelen, zoals een lakentje en zooi (slaapzakje ??) Klaartjes (das dus alicia's bb) laatste aanwinst is dus een slaapzakje geweest (met een pyjama nam ze geen genoegen)quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef jessie het volgende:
O spannend is dat woensdag al!
Ja het is echt erg leuk.
Ik ben nog steeds met de rok voor Bo bezig. Maar met die peesontsteking kom ik nu geen ruk verder. En 31 aug wil ik ook nog een dubbel jurkje af hebben voor Janneke. Ben benieuwd. En eigenlijk ook nog poppenkleertjes aangezien ik zo'n duimelotje (met die rimpeltjes) voor dr verjaardag ga kopen.
voordeel is misschien ookwel dat ik niet continu aan het freubelen ben en er niet zo geconcentreerd mee bezig hoef te zijn omdat het maar verstelwerk is. Als ik met de popjes bezig ben zit alicia meestal bij me onder de boom zelf ook wat te freubelen of een boekje te lezen (en nog tig andere kids, die het allemaal maar wat interessant vinden)quote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef jessie het volgende:
O daar zou ik met mijn kinderen echt geen tijd voor hebben knor. Zie je t voor je Knorretje mijn kids in de speeltuin en ik als mama rustig aan t freubelen zonder dat de kids ook maar ergens vanaf vallen enzo![]()
Hij is 43 cm net als de babyborn. Hij staat op www.selintoys.nl En dan onder levensechte poppen van 43 cm.
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:24 schreef jessie het volgende:
P.s ik heb geen mail van je.
OMGquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef Knorretje het volgende:
moussy: ik weet niet of je wollyonline al hebt kunnen bereiken, maar er blijken meer mensen last van te hebben, ze hebben een tijdelijke mirror:
http://d1186858.f27.funturtle.com/
je word er hebberig van he daar kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef moussy het volgende:
[..]
OMGIk wil ze
allemaal!!
![]()
behalve de schoenen, babies hebben toch geen schoenen aan
Hier ook maar even dan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie trouwens enig idee waar ik een leuk modelletje (patroon) voor een wikkelrok kan vinden. Ik heb helaas niet thuis een rok liggen, anders had ik dat over kunnen nemen, en als ik op google zoek, dan vind ik alleen maar computerprogramma;s die die mogelijkheid hebben.
(Of valt dit ook onder warez)
GAAAAAAAAAAAAF!! hebbuh Heb ik gelijk een leuk frummelkadootje voor alicia met jaydens verjaardag. super !!! tnx voor de tip.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:44 schreef moussy het volgende:
Knor, 5 euro bij Bart Smit
[afbeelding]
Naaimachine
Maak zelf de leukste creacties met deze naaimachine. Ga je zelf je zoom naaien in een jurkje of maak je een leuk blousje? Alles is mogelijk met deze naaimachine.
Leuke naaimachine voor alle creatieve meisjes, vanaf 6 jaar (batterijen inbegrepen).
Bestelnummer: 20646219
Adviesprijs: ¤19,95
Webshopprijs: ¤5,00
Uw voordeel: ¤14,95
wat voor soort wikkelrok zoek je dan ??quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier ook maar even dan.
Wat doen jullie trouwens met stukken stof die jullie over hebben? Bewaren jullie die of ???
Nee, dit is perfect!!!! (veel meer patroon zit er ook niet aan natuurlijk) Je bent een schatquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef Knorretje het volgende:
[..]
wat voor soort wikkelrok zoek je dan ??
gewoon een lap die je om je heen wikkelt ?? want meer patroon is er dan ook niet (lap pakken, kijken hoeveel je er van nodig hebt om hem goed te wikkelen, zoompje leggen in de onderkant, zijkanten afwerken. Bovenkant een strook naaien als strikband len afwerking. Deze strook komt dus over de hele lengte en de strikbanden zitten daar aanvast. In de strook zorg je voor een klein stukje versteviging/vlieseline ter hoogte waar de banden kruisen want daar moet een knoopsgat komen. Zal ff in paint ter ondersteuning tekeningetje maken. ALs dit niet is wat jij verstaat onder een wikkelrok, sorry dan heb ik meer uitleg nodig.
bewaren, ik bewaar alles, zelfs de zelfkanten want daar zitten leuke franjetjes aan die je zo leuk uit een naad kan laten piepenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier ook maar even dan.
Wat doen jullie trouwens met stukken stof die jullie over hebben? Bewaren jullie die of ???
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef babyfeet het volgende:
ik moest trouwens gelijk aan jou denken toen ik die stof kocht
Ik gebruik zelfkanten vaak om in de schoudernaden van shirtjes mee te stikken tegen het rekken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:34 schreef Knorretje het volgende:
[..]
bewaren, ik bewaar alles, zelfs de zelfkanten
als niemand zich gemeld heb vind ik het wel weer een leuke bezigheidquote:Op zondag 10 juli 2005 09:00 schreef reni het volgende:
ik weet niet of iemand t leuk vind om zelf poppenwagens te bekleden.
Ik heb hier dus n poppenwagen staan zonder bekleding na de lekkage heb ik die dr maar afgehaald
Als iemand m wil hebben hoor ik t wel ,anders gaat hij gewoon weg.
nope nog niet, komt deze week denk ik binnenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:20 schreef moussy het volgende:
Knor, heb jij toevallig Funky Baby van wollyonline?
Ik heb ook zo'n tricot knoopdoek na proberen te maken, maar mijn stof rekte te veel in de lengte dus dat werd niks (doe je de baby er in, hangt baby een kwartier later ergens ter hoogte van je knieen). Een simpele slendang is wel heel makkelijk zelf te maken, van gewone katoen van een cm of 70 breed (oftewel, je haalt er twee uit de normale stofbreedte van 140 cm). zie hier voor knoopinstructies van doeken van verschillende lengte. Ik heb eigenlijk altijd een doek bij me (dunne stof, past in mijn jaszak) voor als jongste van bijna 2 niet meer wil lopen. Niet dat ik hem nou heul lang kan dragen, maar wel een stuk langer dan zonder doek.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:19 schreef TearSong het volgende:
Ok, qua prijs zal het dus niet veel schelen. Enige echte voordeel is dat dat je precies de kleur stof kan kiezen die je wilt hebben, is ook wel wat waardIk denk er nog wel eens even over na, met de maten van Mel kom ik inderdaad al een heel eind
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:20 schreef reni het volgende:
niemand meer interesse in de poppenwagen om zelf te bekleden
dan gaat hij weg.
Volgens mij wilde Knorretje 'm wel...quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef Knorretje het volgende:
[..]
als niemand zich gemeld heb vind ik het wel weer een leuke bezigheid
Als je dr uit bent dan mail me maar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:01 schreef Knorretje het volgende:
jaaa ik wil hem nog steeds, weet alleen nog niet hoe we hem door kunnen geven.
Heb je ook zo'n kammetje om het te laten pluizen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef babyfeet het volgende:
dat is met punchen gedaan heel lang geleden in een ander topic had ik dat ding er bij gefotografeerd
eerst heb ik spongebob er op getekent en daarna met die naald daar zit een klosje garen boven op en dan ga je de tekening prikken en dan komt het er zo uit te zien..
snap je het nog
Ik zie het ja... ouders.. tja foutje...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:55 schreef E.T. het volgende:
Hoe gaaf ik de ijskast ook vind, dit topic is toch echt meer bedoeld voor de crea-dingen die moeders (of tantes/opa's/etc) voor hun kinderen (of kindergerelateerd) maken
geeft niksquote:
*proest*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:00 schreef bixister het volgende:
voor het bewaren van een voorraad borstvoeding wel heel geschikt hoor zèna!![]()
\quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:17 schreef moussy het volgende:
Ik zal iig vast een broek van René reserveren, ik wil zo graag een strookjesaliciajolierok maken voor Toosie
jaquote:
das andersom afgerond idem dit aan reistijd 3 uur en ook belachelijk veel (en waarom zou jij altijd degeen moeten zijn die veel moet reizen) Maar misschien dient een tussenoplossing nog aan, wie weet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:44 schreef moussy het volgende:
3 uurdas te gek hoor knor, dat is geen doen denk ik.
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
hej da's een idee zeg, wat ben jij creatief voor de zondag
Kunnen de vaders en de kinderen naar Drievlietquote:Op zondag 17 juli 2005 23:51 schreef coolbabe het volgende:
Leuke broek Moussy
Creameeten mag ook bij mijIk woon naast Den Haag, beschik over diverse tafels (
) en heb geen huisdieren maar wel een groot plein waar we ook best kunnen zitten
jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:28 schreef Anitra het volgende:
Een beetje heupbroekachtig bedoel je?
zelf maken van een restje stof?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef bixister het volgende:
zeg weet iemand hier toevallig waar losse knielappen te koop zijn? piet slijt de knieën van z'n broeken momenteel nogal snel door, beetje zonde, rest v/d broek is meestal nog hartstikke goed.
ja en ook teruggemaildquote:Op woensdag 2 november 2005 07:44 schreef Luchtbel het volgende:
Durf het bijna niet te vragen...Knor, er vanuitgaande dat jij het bent, had je mijn mail gezien?
Of een suede bloes, die heb ikquote:Op woensdag 2 november 2005 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
koop een leren tas in de kringloopwinkel voor een prikkie
als je die sloopt kan je wel even vooruit kwa kniestukken
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
zelf dr opgenaaid die bloemen?
Op de markt kom ik weinigquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg vooral de kriebels bij de stoffenkramen op de markt
bij mij donderden die bloemetjes er na een paar keer wassen spontaan afquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:13 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Nee joh...
Gewoon kant-en-klaar stofje met bloemetjes er al op.
lekker zeg, en garantie tot de deur zeker ?quote:Op maandag 19 december 2005 09:39 schreef anneja het volgende:
[..]
bij mij donderden die bloemetjes er na een paar keer wassen spontaan af
Ach, het is op zich al verdacht als dat soort mooie stoffen (er was ook een geborduurde rib met blaadjes) op de drie-euro-per-meter berg liggen op de markt dus ik had het kunnen weten. En ik heb er een aantal weer op gezet, dus eigenlijk was het niet zo erg, alleen wat meer werk dan ik voor ogen hadquote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lekker zeg, en garantie tot de deur zeker ?
nou jonnetje, dan is het te hopen dat hanne heel zuinig en netjes op dr broek is, want in de wasmachine wordt het spontaan herfstquote:Op maandag 19 december 2005 14:04 schreef anneja het volgende:
[..]
Ach, het is op zich al verdacht als dat soort mooie stoffen (er was ook een geborduurde rib met blaadjes) op de drie-euro-per-meter berg liggen op de markt dus ik had het kunnen weten. En ik heb er een aantal weer op gezet, dus eigenlijk was het niet zo erg, alleen wat meer werk dan ik voor ogen had![]()
Die van mij kwam bij Jan Sikkes-Lappenland weg..quote:Op maandag 19 december 2005 14:04 schreef anneja het volgende:
[..]
Ach, het is op zich al verdacht als dat soort mooie stoffen (er was ook een geborduurde rib met blaadjes) op de drie-euro-per-meter berg liggen op de markt dus ik had het kunnen weten. En ik heb er een aantal weer op gezet, dus eigenlijk was het niet zo erg, alleen wat meer werk dan ik voor ogen had![]()
Heey!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef Anitra het volgende:
Leuk Jonnetje!!
Je weet dat het verslavend werkt zo'n naaimachine?
jawel, maar die stiksels lieten losquote:Op maandag 19 december 2005 16:09 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Die van mij kwam bij Jan Sikkes-Lappenland weg..
De bloemen zijn er ook op genaaid/stikt. Ze zijn langs de randen en in het midden dus genaaid..
Was dat bij jou (misschien) dan niet zo?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Igraine het volgende:
Leuke trouwjurk BE, past goed bij je bank![]()
Dat is de bedoeling voor het boek wat ik ga makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:04 schreef anneja het volgende:
het leidt
Weet bij ons is het anders, maar wij hebben van mijn ouders ook een soort van scrapboek gekregen met foto's van mijn zus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling voor het boek wat ik ga maken
alles ligt hier 3 dubbel te wezen,w as een foutje van de hema. Maar omdat het "deze" foto's waren wilden ze die niet weggooien,w at normaal gebeurt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef lady-wrb het volgende:
misschien nabestellingen gebruiken dan? dan heb je iets van "jezelf" en ook nog hele foto's.
Ik kan een beetje met de naaimachine overweg, mn moeder heel goed. Heb tot nu gemaakt: jurk voor mezelf, broek voor vriendje (met hulp dus!), boxkleed (was eigenlijk een voetzak, maar toen had ikgeen zin meer!), en wat kleine dingen als een rokje, kussenhoezen en de bekleding van de wieg.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:55 schreef senesta het volgende:
Oh leuk, heb je het al eerder gedaan?
Ik nog nooit.
Mijn schoonmoeder kan veel en die wilde me wel helpen, ik vertrouw er maar even op dat dat nu even genoeg isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:03 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik kan een beetje met de naaimachine overweg, mn moeder heel goed. Heb tot nu gemaakt: jurk voor mezelf, broek voor vriendje (met hulp dus!), boxkleed (was eigenlijk een voetzak, maar toen had ikgeen zin meer!), en wat kleine dingen als een rokje, kussenhoezen en de bekleding van de wieg.
Ik moet eigenlijk wel op les ofzo, om het goed te leren.
Zoiets inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:58 schreef Tamea het volgende:
Gaaf!
Enne, met servetten?Dus gewoon uitgeknipt, opgeplakt en dan overheen gelakt ofzo?
Het ligt eraan wat je wil doen, maar volgens mij zijn er zat online winkels..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:10 schreef Anitra het volgende:
Het is dat ik me enorm verveel en dus wat te doen wil hebben, maar nooit meer gedacht aan knutselen, stom he? De enige winkel online die ik weet is pipoos (ofzoiets) en die zijn duur en wil best knutselen, maar moet wel leuk blijven natuurlijk
ja maar wat wil je dan doen? voor al die dure dingen bij pipoos kan je best alternatieven bedenken toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:10 schreef Anitra het volgende:
Het is dat ik me enorm verveel en dus wat te doen wil hebben, maar nooit meer gedacht aan knutselen, stom he? De enige winkel online die ik weet is pipoos (ofzoiets) en die zijn duur en wil best knutselen, maar moet wel leuk blijven natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |