Eh BE, toch niet hoor...quote:Op maandag 4 juli 2005 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja goed, genoeg geneuzel over de TT... Wat was het topic hier ook al weer... oh ja... kindjes...
quote:* het Speeltuinbankje
Posts die in andere topics thuishoren (zoals bijv. over de kindjes) worden verwijderd. De verwijderde posts worden niet in de juiste topics geplaatst, dat zul je zelf moeten doen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:48 schreef moussy het volgende:
Eh BE, toch niet hoor...
Zeker als het bij jullie zo mooi en warm is, dan is het verschil erg groot, het is hier iets van 16,5 graden buiten.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:42 schreef Troel het volgende:
Tja, in het verre oosten is het altijd mooi weer tochWij zullen dat noodweer vast later op de dag krijgen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef Troel het volgende:
Het is hier ruim 25 graden.
Doe je wel voorzichtig op de snelwegquote:Op maandag 4 juli 2005 12:26 schreef coolbabe het volgende:
Het is hier nog geen minuut droog geweestEn ik moet de snelweg nog op naar rotjeknor
Ik zal kijken of ik de Hummer van een vriend van ons mag lenenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig op de snelwegSucces met je training/oefeningen
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb opeens zin in de herft. In warme chocomel en dikke speculaas
Vanzelfsprekendquote:
Hier is het heerlijk koelquote:
Ik woon in Gouda. Werk in DH. Hier trouwens nog steeds grijs en grauw. Wel droog inmiddels...quote:Op maandag 4 juli 2005 11:42 schreef Mariposa het volgende:
Tis nu eventjes droog, maar ik geloof dat de volgende zware buien al op weg zijn
BE woon je ook in DHof werk je er alleen maar?
Ik heb voor vanavond Chili con carne op het menu geplaatst.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb opeens zin in de herft. In warme chocomel en dikke speculaas
Klikkerdeklikquote:Op maandag 4 juli 2005 14:47 schreef jessie het volgende:
Zo weet ik nooit welke groente bij welk seizoen passen.
Andijvie eten wij alleen maar op een zomerse manier, als zomerstamppot, rauw door de aardappelen. Zelfs in de winter eten we dat zo, want gekookt vind ik niet echt lekker. Verder hou ik me ook niet echt aan de jaargetijden, we eten waar we zin in hebben. Een pastasalade in de winter is ook erg lekker, maar dan wel met soep erbijquote:Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef Spindizzy het volgende:
Het is dan wel hoogzomer maar ik heb nu zowat elke week andijvie in mijn groentepakket.
Stamppot rauwe andijvie is toch geen zomergerecht??quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Andijvie eten wij alleen maar op een zomerse manier, als zomerstamppot, rauw door de aardappelen. Zelfs in de winter eten we dat zo, want gekookt vind ik niet echt lekker. Verder hou ik me ook niet echt aan de jaargetijden, we eten waar we zin in hebben. Een pastasalade in de winter is ook erg lekker, maar dan wel met soep erbij
Ik ken het alleen dat het zomerstamppot genoemd wordt, ik heb die naam ook alleen maar overgenomen. Al eten wij dit dus ook in de winter :p Maar wij doen er ook geen spekjes in. Meestal iets van kaas. De spekjes zijn helaas te zout voor mij. Soms ben ik wat aan het variëren, met wat ander licht gebakken vlees erdoor, meestal gemarineerde kip ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Stamppot rauwe andijvie met spekjes vind ik nou juist weer een wintergerecht.Grappig dat dat zo verschilt!
Hm, daar hebben ze dan wel de tijd voor genomenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Neva het volgende:
Rewimodankje voor je kaartje
zkh heb hem naar hier doorgestuurd
Geluk bij een ongeluk, maar het scheelt wel voor jullie!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:11 schreef reni het volgende:
we hadden daar eigenlijk geen contact mee waren buitenlanders t was dat ik zag dat ze aan t verhuizen waren anders???
waar ze heen zijn geen idee
nu hebben wij n koop woning ,maar naast is is nog huur dus had de woningbouw ook maar gebeld.
Was maar goed want naast ons liep t water ook al naar binnen .
We hebben 1 gelukje de woningbouw komt t maken en ons dak ook gelijk mee gratis
uhhhhh hoezo, woon jij daar dan??quote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Martineke.. vraagje.. is het in de muziekbuurt van Rotterdam - 7kamp?!
Nou, ik dacht, ik koop iets waarvan ik zeker weet dat ik het ook nog weer aan doe, en op meerdere manieren kan gebruiken. Dus een witte linnen broek, een groen gestreepte gave rok eroverheen, met daarop een wit truitje en een riem eromquote:Op maandag 4 juli 2005 22:05 schreef Githa het volgende:
Ik ben beneiwud Clauwheee, kun je niet al een beetje omschrijven wat je hebt gekocht ?
Komt goed, nog even geduld hebben tot morgenavond, als ik terug benquote:Op maandag 4 juli 2005 22:10 schreef Githa het volgende:
klinkt goednu wil ik die foto's ook zien
maar wel top dat je geslaagd bent ondanks de tijdsdruk.
Fotoquote:Op maandag 4 juli 2005 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, ik dacht, ik koop iets waarvan ik zeker weet dat ik het ook nog weer aan doe, en op meerdere manieren kan gebruiken. Dus een witte linnen broek, een groen gestreepte gave rok eroverheen, met daarop een wit truitje en een riem erom
Om 17.00 uurquote:Op maandag 4 juli 2005 22:11 schreef Zabb het volgende:
Saffier gefeliciteerd!
De outfit voor morgen klinkt goed hoor Clauwheee!! Wanneer is de uitreiking?
écht wel!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar... toen ik mn reactie typte stond het er nog niet
MSN enzoquote:Op maandag 4 juli 2005 22:27 schreef moussy het volgende:
oeh joehoe Clauwhee, heb jij voor mij leuke adresjes voor kraaltjes om met René een ketting te fabrieken?
Kun je ook meteen een tuinset gaan kopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef DaanBanaantje het volgende:
mous bij blokker hebben we kraaltjes voor niet zo heel veel geld! allerlei kleurtjes etc.. en glittertjes enzovoorts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |