Doe je wel voorzichtig op de snelwegquote:Op maandag 4 juli 2005 12:26 schreef coolbabe het volgende:
Het is hier nog geen minuut droog geweestEn ik moet de snelweg nog op naar rotjeknor
Ik zal kijken of ik de Hummer van een vriend van ons mag lenenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig op de snelwegSucces met je training/oefeningen
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb opeens zin in de herft. In warme chocomel en dikke speculaas
Vanzelfsprekendquote:
Hier is het heerlijk koelquote:
Ik woon in Gouda. Werk in DH. Hier trouwens nog steeds grijs en grauw. Wel droog inmiddels...quote:Op maandag 4 juli 2005 11:42 schreef Mariposa het volgende:
Tis nu eventjes droog, maar ik geloof dat de volgende zware buien al op weg zijn
BE woon je ook in DHof werk je er alleen maar?
Ik heb voor vanavond Chili con carne op het menu geplaatst.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb opeens zin in de herft. In warme chocomel en dikke speculaas
Klikkerdeklikquote:Op maandag 4 juli 2005 14:47 schreef jessie het volgende:
Zo weet ik nooit welke groente bij welk seizoen passen.
Andijvie eten wij alleen maar op een zomerse manier, als zomerstamppot, rauw door de aardappelen. Zelfs in de winter eten we dat zo, want gekookt vind ik niet echt lekker. Verder hou ik me ook niet echt aan de jaargetijden, we eten waar we zin in hebben. Een pastasalade in de winter is ook erg lekker, maar dan wel met soep erbijquote:Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef Spindizzy het volgende:
Het is dan wel hoogzomer maar ik heb nu zowat elke week andijvie in mijn groentepakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |