abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1953140
Vervolg op deel 4
pi_1953295
Dank voor het openen van deze nieuwe, ik zocht hem al!

Ik heb in de vorige gelezen dat de meesten (eigenlijk iedereen) wil doorgaan op de manier zoals het al 3 jaar gebeurd, en dat jullie het leuk vinden dat er meerdere verslagen over hetzelfde zijn. Ik kan dat ergens ook wel begrijpen ivm de volledigheid en volledige visies, ik was persoonlijk alleen voor wat meer structuur hierin.

Maar prima, alles blijft dus zoals het is.

Groetjes

vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:09:00 #3
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1953373
Ik hoor twee dezelfde gesprekken bij zowel arm als rijk:
rommel,zooi, geen handdoeken.
Wat een zeuren zitten daar.
eurobilltracker.com
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:32:05 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1953633
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:29 schreef Ethel het volgende:
In rijk gebeurt er nix bijzonders.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1953659
Ik word zo moe van dat gezeik bij team Daan he...

(kweet eigenlijk niet waar ik het kwijt moet)
(er zijn op zich geen topics met bv. Team Pascal en Team Daan, misschien een idee)

Maar goed.. on topic. Ik word er zo moe van. Dat gezeik en gezeur. Gejammer en gemier...
Waarom kunnen ze niet gewoon normaal een battle verliezen?
Elke keer is er weer geouwehoer als hun terug moeten naar arm... Dat vind ik bij Team Pascal weer meevallen. Ja ze balen... Maar ze gaan niet zo lopen zeuren erover.

pfft moest ik ff kwijt hoor...

vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:39:59 #6
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1953713
Vond Frank toevallig dat blik met voorraad onder het stro of was het in zijn oor gefluisterd door iemand van het andere team?
Wie heeft dat gezien?
eurobilltracker.com
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:43:49 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1953739
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:34 schreef Funnie het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik bij team Daan he...
Tja... 'liefde' maakt blind he.... Dat is wel duidelijk!
pi_1953820
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tja... 'liefde' maakt blind he.... Dat is wel duidelijk!

Ik snap het ff niet?
Verklaar je nader?
pi_1953834
OMG, zoals GJ aan het dansen is
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1953893
Sjeeses wat kan die Frank slecht tegen z'n verlies
Met z'n geneuzel dat er geen technische vragen bij de Battle werden gesteld
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:25:25 #11
16339 Klep
Pardon lul
pi_1953897
Weet iemand hoe dat nummer ook weer heet (en welke band)? Je weet wel: PARAM-PAM-PAAM-PAAM-PAM-PAM-PAM (etc). Ze draaiden het net weer, ook al tijdens het vorige feest. Wie kent de titel en de artiest?

Vinnet ook een echt GJ nummer

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:27:35 #12
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1953915
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:25 schreef Klep het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer ook weer heet (en welke band)? Je weet wel: PARAM-PAM-PAAM-PAAM-PAM-PAM-PAM (etc). Ze draaiden het net weer, ook al tijdens het vorige feest. Wie kent de titel en de artiest?

Robbie Williams

[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 20-10-2001 00:38]

pi_1953942
Die Get, met z'n johnny de selfkikker smile, staat daar weer effies helemaal uit z'n pan te gaaaaan! Ontzettende bal, lullo 1e klas, ongegeneerde kakko, de hele dag zo'n ik weet het beter smoeltje en dan s'avonds naar het bal even helemaal los,
pi_1954001
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:29 schreef reppaz het volgende:
Die Get, met z'n johnny de selfkikker smile, staat daar weer effies helemaal uit z'n pan te gaaaaan! Ontzettende bal, lullo 1e klas, ongegeneerde kakko, de hele dag zo'n ik weet het beter smoeltje en dan s'avonds naar het bal even helemaal los,
Die jongen geniet tenminste.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_1954039
Proost!
pi_1954079
WOEHWAHAHAHAHAHAHAHA

er zijn maar twee, die heerlijk vanuit hun kruis uit hun dak gaan..kwa bewegen dan..da's Gert-Jan en Sandy..

de rest zit strak in het harnas, bewegen zich te geremd..

zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:44:02 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954085
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:29 schreef reppaz het volgende:
Ik ben het niet met je eens, maar ik moet wel toegeven dat hij de laatste tijd wel een beetje arrogant doet. Dat mag wel wat minder eigenlijk!
pi_1954134
Het viel me op dat Kelly zo loopt af te geven op Audrey...vreemd zo na een paar dagen. Weer een minpuntje voor Kelly.
Ze beoordeelt mensen echt alleen maar op hun uiterlijk, tja vertel eens iets nieuws... Ik had gehoopt dat het mee zou vallen. Not.
Opvallend dat Hummie juist nu Kelly aanwijst als de populairste bewoner. Ik denk dat dit betekend dat ze vanaf nu begint aan een vrije val. Hummie weet dat er geen tweede mogelijkheid meer komt om Kelly haar droomwens te vervullen, het zou te ongeloofwaardig worden.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:50:59 #19
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954174
Niet mee eens Scan. Rijk (toen Arm) heeft lang genoeg in Arm (toen Rijk) gezeten en GJ heeft de bluf getoond door te zeggen dat-ie alle 22 straten van Monopoly wist. En hij had gelijk! Mag-ie effe uit zijn dak gaan, ja??? Niks geen arrogantie, gewoon feesten!
pi_1954192
Je merkte al aan Tania dat ze het niet zo leuk vond daar bij arm (het team dan). Nu heeft ze dus net in de tuin met Ed lopen praten dat ze zooooooo graag bij hun in het team wil!!! Achterbaks ...

Ik denk dat hier nog wel een vervolg op komt!!
Dat wordt nog leuk, Tania die het niet naar der zin heeft!!

pi_1954199
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:47 schreef wodka het volgende:
Het viel me op dat Kelly zo loopt af te geven op Audrey...vreemd zo na een paar dagen.
Dat komt doordat ze van -ik geloof- Sandy hoorde dat Audrey in Spanje na beelden van Kelly nogal wat kwetsende opmerkingen had gemaakt.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:22:45 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954246
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:50 schreef Klep het volgende:
Niet mee eens Scan. Rijk (toen Arm) heeft lang genoeg in Arm (toen Rijk) gezeten en GJ heeft de bluf getoond door te zeggen dat-ie alle 22 straten van Monopoly wist. En hij had gelijk! Mag-ie effe uit zijn dak gaan, ja??? Niks geen arrogantie, gewoon feesten!
Wie heeft het over Monopoly Klep? Hij loopt de laatste dagen enorm op te scheppen tegenover Frank... dat hij zo geweldig is en veel kan betekenen voor het team van Andries...
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:23:58 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954250
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:53 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dat komt doordat ze van -ik geloof- Sandy hoorde dat Audrey in Spanje na beelden van Kelly nogal wat kwetsende opmerkingen had gemaakt.

Volgens mij omdat ze het nog altijd niet kan verkroppen wat Audrey met Andries heeft geflikt (in haar ogen) in het bad.
In de tuin zei ze letterlijk, roddelend tegen Priscella:

"Die hoer heeft hem afgetrokken in bad".

pi_1954277
Ben ik het mee eens Scanman. Hoewel Kelly zegt dat ze over haar verliefdheid op Andries heen is, laat ze duidelijk het tegendeel blijken. Kelly voelt zich gewoon enorm gekwetst door wat er tussen Audrey en Andries is voorgevallen. Heeft niets met uiterlijkheden te maken, maar juist met het innerlijke.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:36:13 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954286
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:33 schreef Bjanka het volgende:
Ben ik het mee eens Scanman. Hoewel Kelly zegt dat ze over haar verliefdheid op Andries heen is, laat ze duidelijk het tegendeel blijken. Kelly voelt zich gewoon enorm gekwetst door wat er tussen Audrey en Andries is voorgevallen. Heeft niets met uiterlijkheden te maken, maar juist met het innerlijke.
Komt nog bij dat in het bad helemaal niet datgene gebeurd is wat Kelly denkt... en dat het verder nauwelijks meer was dan Kelly met Diane in bad heeft gedaan....
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:42:38 #26
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954296
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Hij loopt de laatste dagen enorm op te scheppen tegenover Frank... dat hij zo geweldig is en veel kan betekenen voor het team van Andries...
Scan, ik vind niet dat GJ aan het opscheppen is. Dat hij 'zoveel kan betekenen voor het team Andries' is zijn verborgen agenda. Dat is zijn spel. En natuurlijk probeert hij Frenk alvast voor zich te winnen ("dat hij zo geweldig is"). Met mijn opmerking over Monopoly wil ik alleen zeggen dat GJ over voldoende intelligentie/intellect beschikt om niet arrogant, maar juist slim te zijn. Dat heeft niets te maken met de battle, maar met het gehele vervolg van het spel. Niet arrogant, dus. Maar een hele leuke verborgen agenda. I love it!
pi_1954307
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:25 schreef Klep het volgende:

Beetje late reactie, maar is las hem niet eerder

Robbie Williams - Road to Mandalay

zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:46:46 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954309
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:42 schreef Klep het volgende:
Maar een hele leuke verborgen agenda.
Zoals eerder gezegd, Gert Jan is ook wel een van mijn favorieten, maar hij heeft wel een paar kleine dingetjes die me dus niet echt aanstaan... Maar dat mag toch?
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:48:24 #29
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954313
Het valt mij overigens op dat Ed wel heel leuk wordt gevonden door de Spanje-bewoners (Sandy, Pris, Pascal etc). Terwijl hij in de reguliere BB-uitzendingen nauwelijks aan bod komt.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:50:12 #30
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954321
Tuurlijk mag dat Scan.

En Pjederdy bedankt. Nu kan ik effe internet struinen naar een leuke MP3!

pi_1954328
Vinden jullie dat accent ook zo irritant van Tania???

Maar wat nog erger is, alle bewoners van arm gaan haar nadoen, zodat iedereen met een belgische accent praat, aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, grrr
Weg met die belg!!!!

Ze liep ook een uur heen en weer te drentelen voordat ze eindelijk eens naar bed ging... ik irriteer me aan haar!!!

pi_1954329
Op dat idee was ik dus ook gekomen en heb em even via Kazaa neergeladen. Hij schalt hier dan ook (samen met het gekir van Kelly) uit de speaker.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:59:15 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954339
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:55 schreef Ethel het volgende:
Vinden jullie dat accent ook zo irritant van Tania???
Yep.. ik kan haar zelfs soms niet eens volgen... Maar ik vind die uitspraak van Priscella ook behoorlijk zeeeeeuuuuurderig... Beetje a la Audrey....
pi_1954346
Ik vond Sandy de laatste dagen al stukken leuker geworden, maar....ze is nu dronken en ze loopt de hele tijd bij kelly te slijmen, jek (kelly, ik love you, kelly, waar is de deksel, kelly, we blijven altijd vriendjes ook als we hieruit zijn, kelly, wil je me helpen met de wodka rode stier 3x)

.. zal ze dit gedrag hebben afgekeken van Pascal (coos, ..., coos....., coos...., coos....)

Beetje jammer, Sandy

zaterdag 20 oktober 2001 @ 02:04:54 #35
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1954349
Sandy loopt inderdaad de hele tijd te flemen met Kelly. Het zal toch geen nieuw loooove-duo worden?
pi_1954699
Lekker verslagje weer Buswatcher (zaterdag 20 oktober 2001 04:40). Het is mij nog nooit gelukt om zo'n lap te tikken met een letterlijke weergave van het gesprokene.
M'n complimentjes!
pi_1954931
Whaahahaha wat een verhalen weer
Ben direct goed wakker

Bedankt streamers, voor de geweldige verslagen van gisteravond en afgelopen nacht!!!

pi_1955094
Htje, ik kan helemaal niet snel typen maar het tempo van het gesprek lag niet erg hoog dus ik kon het redelijk goed bijhouden. Ik wilde eigenlijk naar bed gaan om vier uur maar ik kon het niet laten het gesprek te volgen. Ik had niet gedacht dat er nog zoveel verslaggevers actief waren.

Ik heb ook een vraag over een nummer dat gespeeld werd. Van ongeveer 0.25 tot 0.30 werd een nummer gespeeld met het refrein 'oho éhé, I wanna be your lover'. Hoe heet dit nummer en wie is de artiest ? Ik heb gezocht m.b.v. een zoekmachine maar het is een regel die in nogal wat nummers voorkomt.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 14:54:37 #39
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1955103
Heeft iemand dat sukkie met pascal en frank over die condoom??
pi_1955160
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:54 schreef Jappie het volgende:
Heeft iemand dat sukkie met pascal en frank over die condoom??
In de streamverslagen om een uurtje of half drie. Hier wel een fotootje dervan

zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:13:49 #41
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1955207
Ja ik heb het gezien PJE, maar het ging om de manier waarop het gesprek verliep.

Pascal die eerst z'n excuses maakt omdat hij in Frank zijn spullen heeft zitten rommelen, daarna heen en weer gelul over condooms voor algemeen gebruik en P die zegt dat hij er dan een terug zal leggen. En het eerste wat Frank vervolgens vraagt: "Het zijn toch niet die smaakcondooms he"
Pascal:" nee de gewone"
Frank:" oh dan is het goed"

alsof hij zelf de condooms af en toe gebruikt om effe lekker aan te likken en lurken.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:09:39 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955530
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 15:58 schreef Ethel het volgende:
[beetje achterbaks daan]
Ze had iets meer kunnen zeggen, maar echt achterbaks kun je dit niet noemen. Danielle heeft meerdere keren aangegeven dat zij zich er niet zo aan stoort... en ze heeft ook gezegd dat de anderen zich wel aan de puinhoop gestoord hebben..
Dat gezellig met Kelly staan praten had ik inderdaad niet meer gedaan trouwens, na vannacht!
Wat Kelly tegen Danielle zei was wel weer heel iets anders dan ze in de woonkamer tegen haar eigen teamleden zei!
pi_1955608
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze had iets meer kunnen zeggen, maar echt achterbaks kun je dit niet noemen. Danielle heeft meerdere keren aangegeven dat zij zich er niet zo aan stoort... en ze heeft ook gezegd dat de anderen zich wel aan de puinhoop gestoord hebben..
Dat gezellig met Kelly staan praten had ik inderdaad niet meer gedaan trouwens, na vannacht!
Wat Kelly tegen Danielle zei was wel weer heel iets anders dan ze in de woonkamer tegen haar eigen teamleden zei!

Ik zei ook "...een BEETJE..."

En waarom een beetje? Nou, omdat ze loopt te slijmen bij het andere team en net doet alsof zij ook vind dat de rest van haar team loopt te zeuren. Ze valt dus in mijn ogen daarbij een beetje haar eigen team af, en ik vind dat niet kunnen als captain. Toch?
Tenzij het natuurlijk uit tactische overwegingen is gedaan, dat ze rijk te vriend houdt en toeslaat op een onverwacht moment (maar dat denk ik niet).

pi_1955652
Typisch Danielle
pi_1955711
Wie wil het op zich nemen om in de streamverslagen Tania voor zijn/haar rekening te nemen, hoef ik er niet meer naar te luisteren, en blijft het verhaaltje compleet.
Al zou ik willen, ik begrijp er geen snars van , alleen af en toe hoor ik "ik moet niks", valt wel wat voor te zeggen.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:37:11 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955733
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:34 schreef reppaz het volgende:
Wie wil het op zich nemen om in de streamverslagen Tania voor zijn/haar rekening te nemen, hoef ik er niet meer naar te luisteren, en blijft het verhaaltje compleet.
Al zou ik willen, ik begrijp er geen snars van , alleen af en toe hoor ik "ik moet niks", valt wel wat voor te zeggen.
Sorry, ik kan haar ook niet aanhoren... en het gaat ook nergens over trouwens, dus echt zinvol is een verslag daarvan ook niet!
pi_1955782
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:34 schreef reppaz het volgende:
Ik doe het nu wel ff omdat het geluid van rijk het bij mij niet meer doet

Ik vind dat we eigenlijk betaald moeten worden als je de streams moet maken van arm, want het vergt veel van je geduld en tolerantievermogen

zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:44:05 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955814
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:41 schreef Ethel het volgende:

Ik vind dat we eigenlijk betaald moeten worden als je de streams moet maken van arm, want het vergt veel van je geduld en tolerantievermogen

Dat vind ik nou net als ik een verslag van team Pascal moet maken... Zo zie je maar weer hoe het kan verschillen.
pi_1955831
Oke dan, succes, vindt het maar knap, heb nu trouwens geluid van rijk via stream1
, de originele zeg maar, Big Brother 1 (Hi)=http://home.hccnet.nl/r.lans/streams/BigBrother_bb_1.asx
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:46:54 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955834
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:42 schreef Ethel het volgende:
Tania: ik heb nog nooit in mijn leven een mooie kerst gehad. Ik heb ook vaak met kerst gehad dat ik helemaal alleen zit, helemaal alleen.
Goh... waar zal dat nou toch aan liggen???

(ik las trouwens in de rest van het verslag dat Tania al wel het een en ander heeft meegemaakt. Ik heb zelf moeite het dialect te volgen, dus wist niet dat het een echt serieus gesprek was)

pi_1955865
Tania was wel serieus, ze heeft alleen een hele drukke manier van vertellen. En als je langer luistert, dan begint het accent te wennen, maar toch

Scanman1, jij hebt het dan wel moeilijk met Pascal.
Maar ik heb het eigenlijk dubbel zo moeilijk, want ik heb en Tania, en de irrante stemmetjes van Danielle waar ik naar moet luisteren

zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:58:28 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955927
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:50 schreef Ethel het volgende:
Scanman1, jij hebt het dan wel moeilijk met Pascal.
Maar ik heb het eigenlijk dubbel zo moeilijk, want ik heb en Tania, en de irrante stemmetjes van Danielle waar ik naar moet luisteren
Hmmm.. Ik heb het erg moeite om Priscella en Kelly aan te horen... en heb moeite met Coos en Pascal.... Eerste twee zijn nog het ergst trouwens.... Pascal gaat wel als hij zonder Coos is
pi_1956127
Priscella heeft voor mij definitief afgedaan; wat een vals loeder....

Een beetje 'debielen' lopen nadoen(zie verslagen); dan is het bij mij gauw bekeken.

pi_1956395
Scanman:
quote:
Ik meen toch echt dat ik precies hetzelfde zei!
Btw.. deze opmerking had je beter hier kunnen zetten:

Commentaren op de streamverslagen - Deel 5

Je hebt gelijk, en je hebt gelijk !!

Maar omdat dop vond dat hij het ook van een mod of van andere lezers moest horen dacht ik dat ik dat laatste maar even voor mijn rekening moest nemen!!

(oh ja, en dat wil niet zeggen dat ik het zelf niet doe!)

pi_1956412
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 17:28 schreef CartWOman het volgende:
Priscella heeft voor mij definitief afgedaan; wat een vals loeder....

Een beetje 'debielen' lopen nadoen(zie verslagen); dan is het bij mij gauw bekeken.

Ja voor mij ook .
Piscwella tegen Kelly : Hoezo wil je je snikkel weer terug dan ?
Gadverdamme wat erg dat doe je toch niet

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 20-10-2001 18:15]

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 18:11:58 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956426
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:07 schreef Pjederdy het volgende:
Maar omdat dop vond dat hij het ook van een mod of van andere lezers moest horen dacht ik dat ik dat laatste maar even voor mijn rekening moest nemen!!
Okee... Thanks.... (dan begreep ik het niet goed in eerste instantie! - schaam)
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 18:19:46 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956460
quote:
Frank vroeg aan Priscella of ze nu een toneelstukje speelde (wat ze deed, hij had dat wel door), maar ze ontkende (part of the game).
Oh ja? Is dat part of the game? Dat is juist andere bewoners al meerdere malen als aanval voor de voeten geworpen!
pi_1956471
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Oh ja? Is dat part of the game? Dat is juist andere bewoners al meerdere malen als aanval voor de voeten geworpen!

Zo bedoelde ik dat niet! Ik bedoelde daarmee te zeggen dat ze dat ontkende, maar dat het wel zo was dat ze een toneelstukje speelde, maar omdat ze een spelletje zat te spelen dat ze daarom zat te ontkennen.

Het was even een korte samenvatting, te snel geschreven, ik moet eigenlijk stoppen, maar hoorde deze discussie nog ,en wilde dat de mensen die de streams niet hebben gekeken niet ontnemen en ik zag dat nog niemand het had opgeschreven, vandaar.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 18:28:45 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956502
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:22 schreef Ethel het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik dat niet! Ik bedoelde daarmee te zeggen dat ze dat ontkende, maar dat het wel zo was dat ze een toneelstukje speelde, maar omdat ze een spelletje zat te spelen dat ze daarom zat te ontkennen.

Okee.. thanks. Had ik het (opnieuw) niet goed begrepen. Sorry!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 18:38:26 #60
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_1956590
Was Anfries nou ook al weer pissed over het feit dat de rijke dames Diane na zaten te zingen?? Is die man vergeten dat Diane vorige week constant Kelly 's maniertjes en uitsprken na zat te doen??? Tja typisch Anfries he alleen maar ikke ikke en de rest kan stikke
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_1956844
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Okee.. thanks. Had ik het (opnieuw) niet goed begrepen. Sorry!

Geef niet hoor! Het zij je vergeven

Het houd een mens alert, je hebt me in ieder geval erop geattendeerd dat je dit ook anders kan interpreteren.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:17:32 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1956849
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:38 schreef FarahDibah het volgende:
Was Anfries nou ook al weer pissed over het feit dat de rijke dames Diane na zaten te zingen?? Is die man vergeten dat Diane vorige week constant Kelly 's maniertjes en uitsprken na zat te doen??? Tja typisch Anfries he alleen maar ikke ikke en de rest kan stikke
Ik denk dat het tijd wordt dat jij de streams weer eens goed gaat lezen en niet alleen gefixeert zit te kijken naar wat Andries zegt of doet. Misschien gaan je oogjes dan een keer open en kan je zien dat de dames van rijk zich niet echt top gedragen hebben afgelopen nacht en dag.
pi_1956946
Ik vind het best wel zielig voor Kelly. Maar ik vind haar ook wel tegenstrijdig. Ze zegt nu ook dat ze ook gekwetst was dat Precilla ook gemene opmerkingen over andere bewoners had gemaakt. Gister/vannochtend kon ze daar nog wel leuk aan meedoen, das dus tegenstrijdig.

Ik denk dat iedereen nu tegen Precilla is, vooral arm.

Ben benieuwd hoe dit afloopt....

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:34:06 #64
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1956967
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:31 schreef Ethel het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor Kelly. Maar ik vind haar ook wel tegenstrijdig. Ze zegt nu ook dat ze ook gekwetst was dat Precilla ook gemene opmerkingen over andere bewoners had gemaakt. Gister/vannochtend kon ze daar nog wel leuk aan meedoen, das dus tegenstrijdig.

Ik denk dat iedereen nu tegen Precilla is, vooral arm.

Ben benieuwd hoe dit afloopt....

if you can't stand the heat stay out of it.
Priscella heeft het er zelf naar gemaakt
pi_1956982
Puntje voor Pris!
pi_1957004
Wel lief van Coos hoe hij Kelly opbeurt!!! Hij doet dit ook op een goede manier!!

Ik vond Coos eerst een enorme eikel, maar ik ben zo langzamer hand mijn mening aan het bijstellen.

Trouwste user 2022 zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:44:50 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_1957044
Kelly speelt weer de zielige vent.

Wat een schijnheilige doos, beetje steun zoeken bij de andere achterbakse nitwits.

"Ik weet wel dat ik heel mooi ben." "En dat iedere vrouw jaloers op me is."

Ik ben zohooo ziehiehielig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1957134
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:44 schreef tong80 het volgende:

"Ik weet wel dat ik heel mooi ben." "En dat iedere vrouw jaloers op me is."

Dit was een herhaling van wat Coos tegen haar zei hoor!!
Coos zei dit eerst tegen haar, en toen zei zij "ik weet wel.... "

Ik ben het ermee eens dat Kelly echt een drama queen is en dingen vaak ver doortrekt, maar je moet de dingen niet verkeerd belichten!

Trouwste user 2022 zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:59:29 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_1957156
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:57 schreef Ethel het volgende:

[..]

Dit was een herhaling van wat Coos tegen haar zei hoor!!
Coos zei dit eerst tegen haar, en toen zei zij "ik weet wel.... "

Je hebt gelijk, maar het komt op hetzelfde neer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:18:23 #70
7393 FarahDibah
pi_1957652
Wat schreef jij nou Scanman01?????

" Kelly gaat weer terug: " Doei lieverds", Roept ze(ik heb haar vanmiddag,nog heel anders over deze " lieverds " horen praten)
Ik kan me voorstellen dat je een favoriet team hebt ,maar laat AUB de kerk in het midden!!!! Hoor jij uberhaupt weleens hoe jou geliefde team over Kelly roddelt????,en vooral over het gehele andere team Je moet wel even to the point blijven he

zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:22:34 #71
7393 FarahDibah
pi_1957676
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:17 schreef marky het volgende:

[..]

Ik denk dat het tijd wordt dat jij de streams weer eens goed gaat lezen en niet alleen gefixeert zit te kijken naar wat Andries zegt of doet. Misschien gaan je oogjes dan een keer open en kan je zien dat de dames van rijk zich niet echt top gedragen hebben afgelopen nacht en dag.

Gaan we katten??? Ik meen me te herinneren dat jou mening toch ook wel vaak een beetje eenzijdig is,niet??? Maarre eh Marky niet direct zo happen he
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 22:47:39 #72
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1958396
'de streams goed lezen' gaat zowiezo steeds moeilijker want de objectiviteit is steeds verder te zoeken.
Het wordt hoe langer hoe erger.

Was een tekst tussen haakjes voorheen alleen ter verduidelijking, de verslagen van Scanman01 hebben niks meer met streamverslagen te maken. Het zijn verslagen van zijn meningen over de bewonders i.p.v. verslagen van wat er op dat moment gebeurd in huis.

Zelfs de -smilies komen er aan te pas om duidelijk te maken dat de verlagen ver van objectief zijn.

Een beetje minder kleurig mag best Scanman01! We weten nou wel dat je gefacineerd bent door een blote tiet en dat je op Prescilla en Tania.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1958488
heheheheh sja ze zag een schim, achter Ed. Nou , priscil, da's heel confronterend wat ik je ga vertellen maar dat heeft ieder mens, donker, vooral in het licht. Een zwarte copie van jezelf, volgt je OVERAL kom je nooit vanaf, noemen ze wel eens met een moeilijk woord S-C-H-A-D-U-W.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:08:00 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1958568
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:47 schreef MarcoTC het volgende:
Een beetje minder kleurig mag best Scanman01! We weten nou wel dat je gefacineerd bent door een blote tiet en dat je op Prescilla en Tania.
Ten eerste gebruik ik dat icoontje maar zeldzaam, in tegenstelling tot andere kotsers op Andries of Diane (om er maar een paar te noemen). Ten tweede doe ik gewoon verslag van wat ik zie gebeuren.. en als iemand verschrikkelijk loopt te roddelen ga ik dat niet beschrijven alsof ze het over het weer hebben... En ten derde maak ik de verslagen zoals ik dat zelf wil. Als je mijn manier van beschrijvenniet aanstaat, sla je die van mij toch gewoon over... Je ziet mijn naam er naast staan, dus is vrij simpel te herkennen lijkt me....
Er zijn genoeg mensen die ze wel kunnen waarderen... en voor die mensen schrijf ik die verslagen! Anderen lezen liever die van Buswatcher of een van de anderen.. dus die lezen die verslagen...
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:14:16 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1958628
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:58 schreef Sakura het volgende:
heheheheh sja ze zag een schim, achter Ed. Nou , priscil, da's heel confronterend wat ik je ga vertellen maar dat heeft ieder mens, donker, vooral in het licht. Een zwarte copie van jezelf, volgt je OVERAL kom je nooit vanaf, noemen ze wel eens met een moeilijk woord S-C-H-A-D-U-W.
LOL!!!
pi_1958648
Scanman01, complimenten voor je streamverslagen die vaak doorgaan tot diep in de nacht! Ik denk dat ze gewaardeerd worden door velen!
pi_1958655
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:16 schreef HenriPaul het volgende:
Scanman01, complimenten voor je streamverslagen die vaak doorgaan tot diep in de nacht! Ik denk dat ze gewaardeerd worden door velen!
Zeker weten...
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:17:58 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1958658
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:16 schreef HenriPaul het volgende:
Dank je... Ik zoe mijn best omdat het duidelijk is dat het gewaardeerd wordt... ook die van de anderen!!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:29:16 #79
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1958745
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Ten eerste gebruik ik dat icoontje maar zeldzaam, in tegenstelling tot andere kotsers op Andries of Diane (om er maar een paar te noemen). Ten tweede doe ik gewoon verslag van wat ik zie gebeuren.. en als iemand verschrikkelijk loopt te roddelen ga ik dat niet beschrijven alsof ze het over het weer hebben... En ten derde maak ik de verslagen zoals ik dat zelf wil. Als je mijn manier van beschrijvenniet aanstaat, sla je die van mij toch gewoon over... Je ziet mijn naam er naast staan, dus is vrij simpel te herkennen lijkt me....
Er zijn genoeg mensen die ze wel kunnen waarderen... en voor die mensen schrijf ik die verslagen! Anderen lezen liever die van Buswatcher of een van de anderen.. dus die lezen die verslagen...
niet helemaal.
De BB streamverslagen zijn voor een heleboel mensen de reden om hier naar FoK te komen. Ik denk dat maar een heel klein gedeelte ook daadwerkelijk post.
Als je de streamverslagen echter gaat misbruiken om je eigen mening te ventileren is dat een slechte zaak. Daar zijn de streamverslagen niet voor (net zo min als voor screencaps waar jij je zo over loopt op te winden).
Je mening over bewoners (al dan niet tussen haakjes en in de verslagen verweven) horen thuis in andere topics. Jouw 'commentaren' zijn geen verslagen en die horen daar dus niet thuis. Daar is dat topic nooit voor bedoeld.

Je doet aan stemmingmakerij en kweekt meningen bij mensen die (alleen) de streamverslagen (achteraf) lezen. En aangezien het voor anderen niet is toegestaan om er in het streamverslagen topic op in te gaan, is dat dus niet op z'n plaats daar.
De streamverslagen topics zijn voor streamverslagen en er zijn andere topics voor jouw conclusies.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:37:47 #80
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1958805
Scanman , ook ik ben een bewonderaar van je schrijfstijl en steek er veel van op. Ik heb alleen een andere kleur bril!!!!

pi_1958843
Je zal zo nu en dan toch je mening in de stream verslagen moeten zetten, omdat niet alles uit de tekst blijkt. Lichaams taal laat zich nou eenmaal moeilijk beschrijven, en dan kan iemand die de streams leest toch beter een indruk krijgen hoe de situatie werkelijk was.

Goede verslagen scanman, ga zo door

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:44:48 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1958875
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:29 schreef MarcoTC het volgende:
De streamverslagen topics zijn voor streamverslagen en er zijn andere topics voor jouw conclusies.
Zoals je kunt merken aan de reacties zijn er genoeg lezers die het wel waarderen... (zelfs die een andere mening zijn toebedeeld) vandaar dat ik dus blijf schrijven op de manier die ik wil. Zoals gezegd, sla mijn verslagen maar lekker over als het je stoort!
  zondag 21 oktober 2001 @ 00:07:37 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1959103
'edit'.... verkeerde topic
pi_1959259
* CartWOman is ook fan van Scanman

[Priscella-mode] Vorig jaar streamde ik ook regelmatig; onder de nick Cartman1, je kon m'n reincarnatie wel zijn [/Priscella-mode]

† In Memoriam † zondag 21 oktober 2001 @ 00:27:53 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1959330
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zoals je kunt merken aan de reacties zijn er genoeg lezers die het wel waarderen... (zelfs die een andere mening zijn toebedeeld) vandaar dat ik dus blijf schrijven op de manier die ik wil. Zoals gezegd, sla mijn verslagen maar lekker over als het je stoort!

Gewoon lekker doorgaan scanman !!
pi_1959655
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het Team arm toch elke keer veel meer plezier heeft
pi_1959687
00:55 uur
Kelly: "Ik word zo moe om steeds weer dat verhaal te vertellen, ik ben gewoon Kelly". Waarna ze het verhaal nóg maar eens verteld...

En ik wordt zoooooo moe van Kelly....

zondag 21 oktober 2001 @ 01:04:25 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1959806
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 01:00 schreef Cynix ® het volgende:
Kelly: "Na m'n operatie dacht ik: 'ik wil nu in de Playboy! als een bekroning, dat lijkt me echt super".
Sorry Kelly, maar daar nemen ze niet zomaar iedereen aan om als centerfold te poseren. Dan moet je wel aan bepaalde eisen voldoen.
Mochten ze je wel willen, dan is dat als 'bezienswaardigheid' (en dat is niet lullig bedoeld, maar de waarheid) en dat lijkt me niet de bedoeling toch?

Margo Keune (in een rolstoel) heeft ook ooit als 'bezienswaardigheid' in PB gestaan... Als je daar geen moeite mee hebt, okee....

pi_1961206
Allemaal weer hartstikke bedankt voor de verslagen van de afgelopen nacht....
Speciaal voor Knorretje...jeetje tot half 6 vanochtend..
Dat in jouw toestand..
pi_1961233
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:26 schreef cos-micV het volgende:
Dat in jouw toestand..
dat was ook maar de enige reden waarom ik nog wakker was. Dus heeft het zo toch nog een beetje nut.
  zondag 21 oktober 2001 @ 11:21:06 #91
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1961467
Knorretje, je bent een heldin Tot 05.30 uur streamen en dan om ca. 10.00 uur alweer beginnen! (femalehunter heeft toch iets meer slaap nodig).
pi_1962209
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 11:21 schreef femalehunter het volgende:
Knorretje, je bent een heldin Tot 05.30 uur streamen en dan om ca. 10.00 uur alweer beginnen! (femalehunter heeft toch iets meer slaap nodig).
Heb ook diep respect nu voor knorretje. Das de mentaliteit: streamen tot 5.30 en om 10.10 weer verder gaan!!!

GO knorretje, GO knorretje !!!

pi_1962303
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 13:42 schreef Magics het volgende in de streamverslagen :
Help me, ik snap het ff niet meer. Zei ed nou net serieus dat ie homo was of was dat een grapje?
De vader van Ed of een oudere broer, dat was me niet duidelijk, zei toen Ed twee jaar was dat hij net als die oudere broer ook homo zou worden.
pi_1962312
ik ook heb dan ook maar weer ffkes mijn ogen gesloten om half 12 Overdag zijn er best veel streamers zie ik, ik beperk me wel tot de uurtjes dat ik toch niet kan slapen en jullie in coma verkeren
pi_1962325
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 01:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sorry Kelly, maar daar nemen ze niet zomaar iedereen aan om als centerfold te poseren. Dan moet je wel aan bepaalde eisen voldoen.
Mochten ze je wel willen, dan is dat als 'bezienswaardigheid' (en dat is niet lullig bedoeld, maar de waarheid) en dat lijkt me niet de bedoeling toch?

Margo Keune (in een rolstoel) heeft ook ooit als 'bezienswaardigheid' in PB gestaan... Als je daar geen moeite mee hebt, okee....

Elke centerfold wordt als een bezienswaardigheid geplaatst.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1962326
Ik vroeg me net het volgende af:

Coos zei destijds toch dat hij na een week captain wou worden?? Volgens mij zijn we al enige tijd verder, en pascal is nog steeds captain. Mooie woorden, nu nog de daden...

Mooie woorden coos, nu nog de daden!! Lijkt me wel leuk weer een captainswissel!

zondag 21 oktober 2001 @ 13:59:55 #97
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1962332
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 13:54 schreef Bus watcher het volgende:

[..]

De vader van Ed of een oudere broer, dat was me niet duidelijk, zei toen Ed twee jaar was dat hij net als die oudere broer ook homo zou worden.

Ja maar daarna zei Coos iets van : Heb je dat ngo niet tegen de rest verteld Ed?? Kon ff niet oppikken of het nou gein was of niet.
....in de donkere nacht.
pi_1962383
Ik heb de opmerking van Coos gemist. Het is ongetwijfeld humor van Coos.
pi_1962673
zit ik al een tijdje te streamen, gebeurt er helemaal nix, ga ik ff koffie zetten en opruimen, en ja hoor, het sandy-drama gemist, grrrrrr

Ik vind wel dat Kelly heel goed en lief gereageerd heeft! De onbenulligheid van Pascal komt weer naar boven, want die weet niet met zulke situaties om te gaan: stumper dat ie is.

Coos vind ik ook wel goed reageren, evenals GJ, en Ed gooit er af en toe een droge uitspraak tegenin, ook lache!

Ik wordt wel een beetje gek van die nieuwe traditie die ontstaan is: iemand roept dat ie naar huis wil, jankt, er wordt gepraat, en blijft. Er zijn al veel meer die dat hebben gedaan. Als je aandacht wil, zeg dat dan gewoon, Maar als je roept dat je weg wil, ga dan ook!

zondag 21 oktober 2001 @ 14:52:26 #100
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1962726
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 13:58 schreef fashionably_late het volgende:

Elke centerfold wordt als een bezienswaardigheid geplaatst.

Daar heb je wel weer gelijk in! Verschil is wel dat de 'standaard' Playmate een bezienswaardigheid is vanwege haar mooie lichaam. Toen Margo Keune erin stond was dat om een andere reden.... en dat zal bij Kelly ook weer het geval zijn.... Da's het verschil!
  zondag 21 oktober 2001 @ 16:42:31 #101
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1963721
Begrijp ik nu goed dat Sandy al definitief heeft besloten weg te gaan?? Fuck man, ik hoop het niet.
....in de donkere nacht.
pi_1963771
Ed over Sandy: "Het is zwaar voor zo'n dreumes".
  zondag 21 oktober 2001 @ 17:32:51 #103
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1964206
op de indexstream zie je sandy in de dagboekkamer praten. Waarschijnlijk over haar vertrek. Is dat de idnex van de paid streams?? Naar wat voor streams kijken wij dan de hele tijd?
....in de donkere nacht.
pi_1965065
streamen is hier onmogelijk geworden hier Slecht schokkend beeld en weinig geluid...sorry.
  zondag 21 oktober 2001 @ 19:23:47 #105
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1965117
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Niet weggaan Sandy!!!

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 21 oktober 2001 @ 21:37:40 #106
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1966661
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 21:29 schreef tong80 in het streamverslagen topic over Diane het volgende:

[.. Diane weet niet dat de muziek al afgelopen is en zingt vrolijk door ..]

Dat wist ze wel, maar ze ziet zichzelf al als Frogette.

Helaas klinkt ze meer als een krokette.

HAHAHAHAHA
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zondag 21 oktober 2001 @ 21:38:27 #107
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1966670
Even over dat nummer van meneer frogeer en die Frogerette, da's dus wel erg mooi gearrangeerd zeg!! Vooral de modulatie was kippevel, zelfs door twee lullige PC speakertjes. Wauw!!

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 21-10-2001 21:40]

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1966683
Zeker Elies, was er ook ff stil van
  zondag 21 oktober 2001 @ 21:51:40 #109
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1966858
Blond mode on: Femalehunter wil ook graag een 5-gangen diner met bediening voor 6 personen inclusief Rene Froger en 3 vriendinnetjes boeken voor HFL 850,--. Weet iemand waar ik heen kan mailen Blond mode off
pi_1966929
OMG

Zie ik dat goed; Diane met KORT en ROOD haar????

pi_1966957
ik durf het bijna niet te vragen....
maar weet iemand hoe dat combi nr heet?? die combi van o.a. all by myself.
  Trouwste user 2022 zondag 21 oktober 2001 @ 21:57:39 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_1967005
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 21:56 schreef Ethel het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen....
maar weet iemand hoe dat combi nr heet?? die combi van o.a. all by myself.
Combi-woning onder de zon.

zondag 21 oktober 2001 @ 22:00:44 #113
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1967100
Het combinummer:

All by myself
I cann't live, if living is without you

Froger heeft dit ook met het nr. Mandy gedaan en nog een song. Ik heb al even op internet gezocht, maar het gezongen nummer heb ik nog niet kunnen vinden.

pi_1967126
All by myself is van Eric Carmen.

Without you van Nilsson.

zondag 21 oktober 2001 @ 23:08:33 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1967942
quote:
Ed klaagt nu tegen arm over dat iedereen zo zeurde dat hij niet danste. Ed: ze zeuren dan zo "ed kom nou danssssen???!!", nou daar heb ik geen zin in, in vind die rene froger niet leuk, ik vind zijn muziek niet mooi, nou dan heb ik er gewoon geen zin in, en dat gezeur de hele tijd dat ik niet dans, ik wordt er ziek van. Net als die polonaise op het battlefield, ik houd niet van hoempapamuziek en al helemaal niet om mee te doen.
Puntje erbij Ed.... Okee... twee puntjes!!!
  zondag 21 oktober 2001 @ 23:09:26 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1967949
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 22:02 schreef CartWOman het volgende:

Without you van Nilsson.

Pfff.. Ben ik blij dat je niet Mariah Carey zei!!!
pi_1968166
Mijn compu doet de hele tijd nu raar, dus streamen zit er voor mij ff niet meer in, sorry! Succes verder!

Bedankt voor de quote over GJ zijn bedoelingen, dat kwam inderdaad niet helemaal duidelijk over.

Enne.... BIJ VOORBAAT DANK voor de verslagen hierover!

pi_1968176
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 22:02 schreef CartWOman het volgende:

Without you van Nilsson.

Beide nummers zelf heb ik al, maar nu wil ik ook het combi nr, dus als iemand nog op de titel komt, gaarne doorgeven!!
  zondag 21 oktober 2001 @ 23:44:41 #119
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1968183
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 23:42 schreef Ethel het volgende:
Mijn compu doet de hele tijd nu raar, dus streamen zit er voor mij ff niet meer in, sorry! Succes verder!

Bedankt voor de quote over GJ zijn bedoelingen, dat kwam inderdaad niet helemaal duidelijk over.

Enne.... BIJ VOORBAAT DANK voor de verslagen hierover!

Ethel, weltrusten. BB heeft het aan GJ te danken dat Frank niet vrijwillig het huis verlaat. (hoe graag ik loser F graag zou zien vertrekken). Truste
pi_1968199
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 23:44 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Ethel, weltrusten. BB heeft het aan GJ te danken dat Frank niet vrijwillig het huis verlaat. (hoe graag ik loser F graag zou zien vertrekken). Truste

Maar ik ga nog niet slapen hoor!!! Ik geef niet op, compu doet dan wel raar, maar ik start hem dan gewoon weer opnieuw op, dit wil ik niet missen hoor

*Ethel geeft compu een knuf, in de hoop dat ie het blijft doen en nu niet meer raar gaat doen*

GJ stijgt nog verder op mijn persoonlijke troontje, hij zegt hele wijze woorde en laat zich niet intimideren door Frank en wijst hem af en toe ff weer goed terecht! Hij stimuleert hem inderdaad ook om te blijven, maar wel op een normale nuchtere manier! GJ is een hele goede manager!! Gewoon realistisch en niet slijm-slijm, maar gewoon to-the-point!!

zondag 21 oktober 2001 @ 23:55:15 #121
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1968239
Frank wordt overgehaald om te blijven door GertJan en krijgt steun van Daan en Gert en Andries. Hij moet huilen tis heel emotioneel .Gert is heel lief voor Frenk (ik wordt ook geraakt ..)
....in de donkere nacht.
pi_1968289
Wat wel heel mooi is aan het gesprek tussen Frank en GJ, is dat het verschil qua intelligentie nivo nu heel erg sterk naar voren komt. Een wereld van verschil die twee mannen (en dat in het voordeel van GJ ]

GJ heeft duidelijk laten blijken dat ie intelligent, normaal, realistisch en sociaal communicatief vaardig is!

maandag 22 oktober 2001 @ 00:00:24 #123
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1968301
Frank is een loner zegt ie
....in de donkere nacht.
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2001 @ 00:09:37 #124
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1968376
Of was het nou 'looner'?
Oh nee, dat moet zijn: looney.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1968381
ik vond andries ook goed in het steunen van frank .. hij heeft mischien niet de manager kwaliteiten (en de intelligentie) van GJ maar wat hij zei kwam goed over vond ik
pi_1968410
Mental coach GJ neemt nu Ed onder handen!!
  maandag 22 oktober 2001 @ 00:29:33 #127
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1968544
Groot inzicht van Pascal: "En dat hij (R. Froger) dan komt zingen voor 12, 13 imbecielen, geweldig."
pi_1969914
quote:
Door Ethel - zondag 21 oktober 2001 21:14

Kelly haar sigaretten zijn op en ze bietst er 1 van Frank (volgens mij uit zijn kastje in rijk). Ze vraagt dit vriendelijk aan hem en het mag, maar echt blij is hij er niet mee, hij zegt "nou, eentje dan, en dat is de laatste".

Ethel, weet je ook of Kelly die sigaret daadwerkelijk heeft gekregen van Frank, dat vraag ik me af gezien de sanctie die ze eerder hebben gekregen op het doorgeven van dingen aan elkaar, (drank en nootjes op verjaardagsfeestje Pascal)?
  maandag 22 oktober 2001 @ 10:10:01 #129
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_1969951
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 09:55 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Ethel, weet je ook of Kelly die sigaret daadwerkelijk heeft gekregen van Frank, dat vraag ik me af gezien de sanctie die ze eerder hebben gekregen op het doorgeven van dingen aan elkaar, (drank en nootjes op verjaardagsfeestje Pascal)?

Het waren sigaretten die Frank in rijk in z'n kastje had liggen.
Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
pi_1976382
Myr mag ik he even een complimentje even.
Wat schrijf je leuke verslagen
Thanks
  maandag 22 oktober 2001 @ 21:38:19 #131
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_1976433
Alle streamers bedankt!

Had niet echt veel zin in BB3, dankzij de streamverslagen ben ik er toch weer een beetje in aan het komen en ik hoef niet zo nodig te kijken naar de uitzendingen.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 22 oktober 2001 @ 21:41:46 #132
16288 Myr
Franēaise
pi_1976473
Bedankt Itsme!
Geloven verschilt niet veel van hopen.
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 00:29:35 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1978511
Oeps!!!
Ik was ff heel druk bezig met andere dingen, o.a. sollicitatieprocedure voor een nieuwe moderator van het D&S-forum en was he-le-maal vergeten een nieuw topic aan te maken. Thanx Bus Watcher!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 06:25:22 #134
13048 JikJik
fokt met je
pi_1979653
kwam vannacht ik dornken thuis, stond big-brother nog aan op m'n computer. En wat er toen (na een tijdje niets) gebeurde..

Toen GJ uit de sauna kwam begon het allemaal. Het verbale gevecht tussen pris en GJ was prachtig. En mij betreft viel Pris vannacht door de mand.
GJ bleef rustig, verloor z'n zelfbeheersing niet. Hij bleef scherper dan P, die na lang drinken haar echte zelf liet zien, ontdaan van haar (nuchtere) sluwheid. Haar handen trilden; GJ wist van haar 'slechte tekst'. Af en toe leek ze weer een beetje energie te hebben en begon ze te wijzen en harder te praten om vervolgens weer ineen te zakken (vaak met lange stiltes terwijl ze probeerde zelfverzekerd te kijken)
Tania zei werkelijk he-le-maal niets. En P zei steeds dat ze niet meer wilde praten elke keer als GJ haar duidde. (terwijl ze zelf echt iedereen op de persoon speelt). Ed stond aan de zijde van GJ en zei af en toe rake dingen. GJ won toen P niet meer kon ontkennen dat ze had zitten roddelen . Kort zei ze 'ja' en GJ liep weg.

Vervolgens gingen Tania en P napraten. Tania zei een paar keer 'bedankt' voor het voor-haar praten.
Maar daarna ging Tania wel praten met Arm op de slaapkamer. Ze vertelde hen een heel verhaal dat ik niet goed verstond maar iedereen van Arm was ineense met haar. En tegen GJ.

Wie heef het nog meer gezien?

JIkJik eet liflafjes
pi_1980722
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 21:32 schreef itsme het volgende:
Myr mag ik he even een complimentje even.
Wat schrijf je leuke verslagen
Thanks
Ik wil me daar graag bij aansluiten, Myr. Complimenten ook voor je moed om in een vreemde taal te schrijven! Je (kleine) taalfoutjes zijn in het geheel niet storend (zet hem op, het gaat steeds beter). Integendeel, ze zijn charmant. Ik durf te wedden dat je ook met zo'n zalig Frans accent Nederlands spreekt? (sorry, maar van Francaises die Nederlands, of bijvoorbeeld Engels, praten word ik subiet warmbloedig...).
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_1982031
haha precies. als ik myr haar verslagen lees, hoor ik ook in mijn hoofd een francaise die Nedelands praat met zo een leuk accent.

Maar even over vannacht.
Het is duidelijk dat Priscella nadat GJ naar bed ging, wraak heeft genomen en kwaad heeft gesproken.
Tegen Tania iets gezegd heeft.
En die gebruikt de situatie om weer aandacht te krijgen.
Weer een die zeikt dat ze weg wil maar dit alleen voor aandacht doet.
Van mij mag niet Priscella maar die Tania moven.

O nee doe maar niet, anders word het zo saai doe Leo of Andries maar.

pi_1982049
p.s kunnen julie trouwens mijn plaatje nu wel zien?
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 14:34:57 #138
10152 Buffie
There is only one
pi_1982116
Ik zie 'em hoor Itsme

Ik verbaas me vooral over Tania. Die lijkt erg stabiel en vrolijk het huis in te komen en begint vervolgens een partij labiel te worden!

Ze kan er niet tegen om opgesloten te worden vanwege haar traumatische jeugdervaringen (waarom laat je je dan in vredesnaam opsluiten ), ze praat vol over haar borstkanker maar haalt chemo en bestraling door elkaar en is helemaal over de zeik als Gert-Jan vraagt waarom ze nog rookt (wat ik overigens niet eens zo'n vreemde vraag vind) en dan is er ook nog dat verhaal met het bekladde schilderij in Spanje...

Wat een vreemd mens is die Tania, bijna 40 maar lijkt af en toe wel 15. Ze begint steeds meer op Diane te lijken, haalt BB de labiliteit in mensen naar boven?

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_1982209
Hebben jullie nog beeld????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1982741
aargh !!!!

WAT SUPER IRRITANT .. coos/pascal/kelly/prescilla zitten nu te praten over het GJ / Tania gedoe..

pres is echt irri.. heel lief .. heel blech..

jammer dat er niets op de andere stream is.. maar dit is echt belachelijk

"Countermeasure No.1: Take the place of a hostage." -"Nay." "Okay, No.2: Shout 'Earthquake!' and create panic."
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:16:55 #141
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1983118
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 14:29 schreef itsme het volgende:
p.s kunnen julie trouwens mijn plaatje nu wel zien?
Ja hoor; ben jij dat?
pi_1983721
Het was vannacht echt weer TOP. GJ op zn best, lulde prescilla helemaal onderuit. Gevolg hiervan was wel dat Tania behoorlijk over de rooie ging en weg wilde. Gelukkig (helaas) was er niemand in de dbk en kon ze het niet doorzetten. Later in de slaapkamer vertelde ze het hele verhaal en werd er nog door andries en diana op ingegaan hoe slecht GJ is.

De discussie tussen GJ en Prescilla gaf wel weer aan hoe sterk GJ in zn schoenen staat en dattie ondanks de nodige drank nog behoorlijk scherp kon reageren. Op zeker moment pakte hij Prescilla op alles wat hij kon vinden, houding, taalgebruik, volume, hij liet helemaal niets van dr heel. Prachtig!!!

pi_1983970
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 16:16 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Ja hoor; ben jij dat?

kijk naar mijn profiel wat denk je zelf?
pi_1983991
Quote van de streamverslagen :andries: Hij begint ook altijd over mijn beroep, als hij wat aan te merken heeft over mijn manier van houtzagen, dan is het meteen: "Ja, leraartje".

Nou moe hoe zou dat nu toch komen Andries?

dinsdag 23 oktober 2001 @ 17:50:23 #145
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1984007
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 17:43 schreef itsme het volgende:

[..]

kijk naar mijn profiel wat denk je zelf?

ik denk dat je er nog goed uitziet voor je leeftijd
pi_1985321
Bep vind die streamverslagen van Myr ook zo skattig.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:03:37 #147
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_1985378
Wel erg veel poep en pies de laatste tijd.

Frankestank winden, PaskWalm scheten, Tania stoelgang-mania.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:10:05 #148
16288 Myr
Franēaise
pi_1985444
Ik ben blij dat jullie mijn verslagen leuk vonden!
Bedankt allemaal!
Geloven verschilt niet veel van hopen.
pi_1985468
Welke film kijken ze eigenlijk?
Iemand enig idee?
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:34:49 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_1985727
Volgens mij "what lies beneath"
met Michelle Pfeiffer....
(als ik 't goed zie tenminste)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:42:13 #151
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1985806
en enig idee hoe lang die nog duurt? (heb 'm niet gezien)
Als ze 'm al af mogen kijken...
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:46:18 #152
17102 Ailin
jekkiebah
pi_1985859
wie heeft enkele links zodat ik ook op de streams kan? t is me een keer gelukt maar nu doen die links het niet meer. iemand idee?
you rock my world
pi_1985911
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 17:50 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

ik denk dat je er nog goed uitziet voor je leeftijd

Haha Heerlijk. You made my day Zeeuwse boy
pi_1985939
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:34 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij "what lies beneath"
met Michelle Pfeiffer....
(als ik 't goed zie tenminste)
Jaaa, kon niet op de titel komen
Spannende film; nogal wat *schrik*-momenten.
Vooral op het laatst.
pi_1986100
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:46 schreef Ailin het volgende:
wie heeft enkele links zodat ik ook op de streams kan? t is me een keer gelukt maar nu doen die links het niet meer. iemand idee?
Hier kan je het een en ander vinden Ailin:

Alles over de live-streams, deel 2

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:12:20 #156
17102 Ailin
jekkiebah
pi_1986146
Thanx
you rock my world
pi_1986288
Team Pascale heeft Battle -helaas- gewonnen.
Lekker Belangrijk!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:39:58 #158
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986522
Andries is echt chagrijing
pi_1986557
Team Pascal heeft gelukkig gewonnen
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:43:40 #160
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1986569
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:42 schreef itsme het volgende:
Team Pascal heeft gelukkig gewonnen
Precies

Op naar de volgende battle!

dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:47:43 #161
17545 fender05
feestuh....
pi_1986611
Als ze dit 48 uur gaan volhouden kom ik morgen niet aan werken toe
nog steeds op zoek naar de gevoelige snaar
pi_1986658
Frank heeft zich voorgenomen zich niet meer op te winden; hij slaat zelfs door naar de andere kant: het maakt 'm allemaal geen flikker meer uit.

He, jammer...

dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:06:11 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1986687
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:03 schreef CartWOman het volgende:
Frank heeft zich voorgenomen zich niet meer op te winden; hij slaat zelfs door naar de andere kant: het maakt 'm allemaal geen flikker meer uit.

He, jammer...

Hij meent er niks van hoor, zit nu alweer te zaniken zeuren en zeiken. Veel 'pleurt op' er tussendoor.

Hij valt gewoon openlijk Danielle af en de sfeer is om te snijden in arm. Verder scheldt hij GJ nogal uit en Coos en Pascal moeten het ook ontgelden. Wat een vervelende vent toch, die Frank.

Hij voelt zich ook een lul omdat hij bij de fysieke battles altijd de zware klussen moet trekken, hij gaat de volgende keer achteraan om aan te moedigen en te observeren. Meer niet.

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 23-10-2001 23:07]

pi_1986690
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:03 schreef CartWOman het volgende:

He, jammer...

Gelukkig heeft Frenkieboy al vaker uitspraken gedaan waar hij zich niet aan houdt.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:08:31 #165
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1986708
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:06 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Frenkieboy al vaker uitspraken gedaan waar hij zich niet aan houdt.

En nou zegt ie ook nog dat het niet alleen afhangt van fysiek, hij wil de volgende battle echt observeren en aanmoedigen want: 'het heeft ook te maken met slim en intelligent'
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:12:11 #166
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1986754
De computer doet het weer een beetje, maar de streams werken niet. Moet het met de verslagen doen. Geweldig om te lezen!

(Myr, je schrijft zo mooi, de Franse tongval bedenk ik er zelf bij qua extra dimensie.)

Ben te zaai voor een signature
pi_1986775
Ik hoor het ook alweer

Vreemd dat ik er bij Frank toch wel lol in heb; waarschijnlijk omdat ik hem steeds vaker als karikatuur ga bekijken

dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:14:33 #168
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_1986779
moet m'n eerste keer meestreamen helaas stopppen, morgen iets te belangrijke afspraak

rest vd streamers succes vannacht!

pi_1986789
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:12 schreef Roache_ het volgende:
De computer doet het weer een beetje
Fok doet beetje raar; hopelijk van korte duur.
pi_1986805
Kijken ze naar What lies beneath?
Ik hoor iets over Harrison Ford en een vrouw met apart gezicht (Pfeiffer??).
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_1986821
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:17 schreef Gellarboy het volgende:
Kijken ze naar What lies beneath?
Ik hoor iets over Harrison Ford en een vrouw met apart gezicht (Pfeiffer??).
Ja
pi_1986839
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:19 schreef CartWOman het volgende:
Ja
Dat dacht ik al.
Uw wandelende filmencylopedie gaat naar bed. Maar dat is meer iets voor een ander topic.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:23:09 #173
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1986863
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:15 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Fok doet beetje raar; hopelijk van korte duur.

Grrrr, lag het maar aan FOK, al stuitert 'ie idd wel een beetje. Een bepaald persoon had een bepaald ding weggegooid van de HD, en van Windows ME moet je dan opnieuw installeren. Ja hallo, wisten wij veel dat dan alles!!!van je klotecomputer verdwijnt?!?!?! Hij is nu trouwens wel ineens retesnel, maar dit wil ik niet meer meemaken. (Ook best triest eigenlijk, verslaafde die ik ben!!!)

Ontopic: Gezien het creatieve knip- en plakwerk van VOO zijn de streamverslagen niet alleen leuk om te lezen maar ook nuttig. Zo weet ik na de uitzending van vanavond dat er achter het cherubijnenhoofdje van GJ een roddelaar schuilgaat, maar dat dat niet wordt uitgezonden. Maar och, what's new, en bovendien kon GJ bij mij toch al niet meer stuk, ondanks zijn vrrreselijke rrrollende rrrr.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:24:53 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_1986892
Zegt Frenkie net dat ie echt niet naar de captain gaat luisteren, dat zijn lichaam toch echt zijn lichaam is....
....gaat die pleuris-tiefus-tering Diane er weer doorheen kwelen

Frank's uitspraken hebben vanavond een zeer hoge pleurisdichtheid.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:35:31 #175
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1987001
Qua spiraalbattle: Misschien hadden ze even moeten wachten tot rijk zich flink aan de drank had vergrepen, om het oneerlijkheidsgehalte wat op te krikken. Ze weten toch niet dat deze gein 48 uur doorgaat.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:47:15 #176
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1987142
Frank aan de beurt, de eerste keer als de piep klinkt roept hij meteen: "Wat een kutspel"
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:56:55 #177
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1987269
Uhm, stond niet in de regels bij deze battle dat iedereen die niet bij de spiraal stond moest blijven zitten?? Zo ja, dan is het team van Pascal gediskwalificeerd, want zo ongeveer iedereen staat daar.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:57:30 #178
6941 APK
Factual, I think.
pi_1987278
Team rijk heeft 9 minuten en 51 seconden om de spiraal te volbrengen.
Spannende TV dit.
Zenuwslopend
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 23:58:21 #179
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1987293
Voor 1x hoop ik dat Team G-J verliest. Ik wil Frank zien balen op het moment dat ie terugmoet van rijk naar arm.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1987300
Dit hele BB kost me zeker een jaar van m'n leven

Echt zweethandjes dus

pi_1987342
Team arm gewonnen, en over een uurtje kunnen ze weer terug
pi_1987344
Dat er maar snel weer vrolijk gebattled mag worden!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:03:56 #183
11923 I.R.Baboon
pi_1987359
Ik denk dat de streamverslagen van de komende dag wel weer 2 delen worden.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:04:01 #184
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1987361
Team Danielle gewonnen... YESSSSSS (zou Kelly zeggen, ware het niet dat ze in het andere team zit!!!)
pi_1987369
OMG, blijft het in dit tempo gaan? Nee toch he?
Ik wil ook wel even slapen maar durf nu niet
pi_1987386
jammer. maar vanacht verwacht ik nog wel een battle (gnif gnif)
Wel opvallend dat Andries gelijk niet meer tegen zijn verliess kan nu hij captain af is.

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 24-10-2001 00:08]

pi_1987408
Itsme, was jij hier vorig jaar ook?
Je naam komt me zooo bekend voor
pi_1987411
En Frenkieboy gaat de hele nacht party-en !!

Ha, DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN.

pi_1987413
Frank: "Ik ga de hele nacht party'en hoor, FOK it!, ik ga de hele nacht party'en. Mindfokking games, mindfokking games!!!"
pi_1987439
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:07 schreef CartWOman het volgende:
Itsme, was jij hier vorig jaar ook?
Je naam komt me zooo bekend voor
Yep ik kom hier eigenlijk vanaf oktober99 bb1 dus.
Het is verslavend.

Haha ik hoor nu ook Andries zeggen dat hij gaat zuipen. en de hele nacht door feesten
we will see
een battle nu!!!!!!!!!!!!!!
zo wreed is hlaas zelfs BB niet

pi_1987462
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:10 schreef itsme het volgende:

[..]

Yep ik kom hier eigenlijk vanaf oktober99 bb1 dus.
Het is verslavend.

Ja, ik ben ook weer overstag gegaan

Vorig jaar was m'n nick Cartman1, weet je nog?

pi_1987466
Zo te horen aan de taferelen die zich in de badkamer van rijk afspelen tussen Frenk en Tania worden we vannacht getracteerd op vieze ranzige sex. Als er tenminste niet net een battle aankomt.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:14:23 #193
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1987482
Sjeetje, Frank en Tania gooien er complete flessen doucheschuim doorheen!
pi_1987496
Frenkie weet niet hoeveel shampoo hij over Tania heen moet gooien. Zou ze stinken? Jammer dat ze nog niet gezopen hebben, dan had Frenky zich echt niet ingehouden.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:16:25 #195
11923 I.R.Baboon
pi_1987510
Ik hoorde net iemand aan de rijke kant zeggen "we hebben zat tijd". Niet dus.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:18:56 #196
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1987536
Even tussendoor, praten ze in Rotterdam allemaal zo als Frank?? Afgrijselijk!
pi_1987538
Whoehahaha, de hele nacht feesten en zuipen, tijd zat!
Mooooooi niet!! Zal ik gaan slapen vannacht of niet?? Kan nog gezellig worden daar Leukkkkkk!
Screw them.
We're going home.
pi_1987553
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:18 schreef ElizabethR het volgende:
Even tussendoor, praten ze in Rotterdam allemaal zo als Frank?? Afgrijselijk!
nee hoor ER, femalehunter praat keurig ABN
pi_1987578
Ohjee, Tania aan de rijke kant net nu ze door haar dip heen is. Ze is helemaal door het dolle heen en immens gelukkig. Gaat nog een leuke nacht worden..

brrr net ook tania der borsten gezien..

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
pi_1987600
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:23 schreef BinkeR het volgende:

brrr net ook tania der borsten gezien..

Waar?
pi_1987605
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:27 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Waar?

Op borsthoogte
pi_1987619
als tania en frank vanacht aan de haal gaan doe ik mijn streams uit
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:30:41 #203
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1987621
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:20 schreef femalehunter het volgende:

[..]

nee hoor ER, femalehunter praat keurig ABN

Gelukkig!! Ik kreeg al een heel verkeerd beeld
pi_1987629
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:30 schreef kavu het volgende:
als tania en frank vanacht aan de haal gaan doe ik mijn streams uit
Ja, als die beide gaan drinken....
pi_1987675
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:12 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook weer overstag gegaan

Vorig jaar was m'n nick Cartman1, weet je nog?

Het kwam me bekend voor. waarom gewijzigd? Zelfde reden als bij kelly?
pi_1987709
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:36 schreef itsme het volgende:

[..]

Het kwam me bekend voor. waarom gewijzigd? Zelfde reden als bij kelly?

Nee hoor
Maar iedereen dacht dat ik een mannetje was
  woensdag 24 oktober 2001 @ 01:07:45 #207
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1987939
Irri mensen... Wie ligt daar constant onder de douche te kwelen als 'n paniekerige Pekinees?

Aargh.. ze lijkt ook nog op een Pekinees...

Dit beangstigt me...

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_1988111
Zijn er nu genoeg streamers?? Wie en hoeveel?
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 01:37:40 #209
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1988151
Ik stop nu, ik moet gaan slapen. ElisabethR gaat misschien nog wel even door, maar ik denk dat je gerust kan bijspringen als je zin hebt.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 01:43:12 #210
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1988204
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik stop nu, ik moet gaan slapen. ElisabethR gaat misschien nog wel even door, maar ik denk dat je gerust kan bijspringen als je zin hebt.
Slaap lekker Cynix

Ethel, hulp is welkom hoor, ik kan maar één stream tegelijk horen

woensdag 24 oktober 2001 @ 01:56:10 #211
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1988303
Whahaha.. wat zit die Priscella goed te zuigen zeg...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 01:56:54 #212
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1988306
Ik ben er ook bijna altijd om deze tijd... Ik schrijf echter alleen een verslag als er echt (naar mijn idee) iets boeiends gebeurt. (Beetje lui om echt alles te gaan verslaan)
  woensdag 24 oktober 2001 @ 02:20:11 #213
6941 APK
Factual, I think.
pi_1988447
BB stream 1 liep net even vast op Frank en ik kreeg daardoor even een goeie blik op zijn tattoo.
Wat zal die jongen daar een spijt van krijgen, volgens mij is dat ding nu al geheel dichtgelopen. Die letters zijn veel te dun, dat ding ziet er over een jaar uit als een enorme moedervlek. .
  woensdag 24 oktober 2001 @ 02:28:22 #214
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1988513
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net een goeie tip van leraar Nederlands Andries. Iets waar ikzelf nog altijd moeite mee heb is 'als' en 'dan'.
Het was mij al eerder opgevallen dat juist de Andries-aanhangers veel moeite hebben met de Nederlandse taal. Ze hebben het over 'zich irriteren', 'vertellen tegen', 'hun zeggen', 'tegen jouw', doen alles 'naar toe', enzovoorts, maar ik ben natuurlijk blij met hun streamverslagen.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 02:33:29 #215
6941 APK
Factual, I think.
pi_1988548
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 02:28 schreef Prediker het volgende:

[..]

Het was mij al eerder opgevallen dat juist de Andries-aanhangers veel moeite hebben met de Nederlandse taal. Ze hebben het over 'zich irriteren', 'vertellen tegen', 'hun zeggen', 'tegen jouw', doen alles 'naar toe', enzovoorts, maar ik ben natuurlijk blij met hun streamverslagen.

LOL!

Maar eh, nu we toch bezig zijn, hoe zit dat nou met het woord 'irriteren'?
Volgens mij gebruikt vrijwel iedereen, zelfs de voice-over in de uitzending, dat woord als ze eigenlijk 'ergeren' bedoelen.

Het is toch 'zich ergeren aan' i.p.v. 'zich irriteren aan'?

woensdag 24 oktober 2001 @ 02:38:53 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1988574
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 02:28 schreef Prediker het volgende:

[..]

Ik wist dat ik van meself een makelukke 'target' maakte met dat verslag over 'dan' en 'als', maar die reaksie van jouw was wel erg flot!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 02:46:49 #217
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1988633
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik wist dat ik van meself een makelukke 'target' maakte met dat verslag over 'dan' en 'als', maar die reaksie van jouw was wel erg flot!
Goede reactie Scanman.
Excuus voor mijn grapje, dat was inderdaad erg flauw. Het spijt mij. Laten we deze strijd maar laten rusten, want over 10 seconden begint er een echte.
pi_1988709
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 02:33 schreef APK het volgende:

[..]

LOL!

Maar eh, nu we toch bezig zijn, hoe zit dat nou met het woord 'irriteren'?
Volgens mij gebruikt vrijwel iedereen, zelfs de voice-over in de uitzending, dat woord als ze eigenlijk 'ergeren' bedoelen.

Het is toch 'zich ergeren aan' i.p.v. 'zich irriteren aan'?

idd, degeneratie van onze taal !!

Je ergert je aan, en iets irriteert je...

pi_1988773
ethel / buswatcher : leg me uit hoe jullie zo streamen !

zeker ontzettende ervaring

hehe.. als ik slecht stream moeten jullie het zeggen .. dan houd ik ermee op

"Countermeasure No.1: Take the place of a hostage." -"Nay." "Okay, No.2: Shout 'Earthquake!' and create panic."
pi_1988783
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 04:46 schreef yamAUchi het volgende:
ethel / buswatcher : leg me uit hoe jullie zo streamen !

zeker ontzettende ervaring

hehe.. als ik slecht stream moeten jullie het zeggen .. dan houd ik ermee op

Je doet het hartstikke goed hoor! Complimenten!!
Dusssss vooralllllllll doorgaan!!!!!!

Ik ben o.a. gediplomeerd typgeit, dus het is gewoon luisteren en tikken, thats all

Dat er maar snel een battle moge komen!!

pi_1988791
aaah thnx !

ja.. typgeit 2e klas meld zich ook aan !

(alleen gaat het nu allemaal nergens over =) (waar zitten we in hemelsnaam naar te kijken !!)

.. maar mooi.. mogen er nog vele coole streamverslagen komen !

kan nu even niet meer van de drank + morgen vroeg college.. dus ben weg..

succes !

en zeker zo doorgaan ! die van jullie zijn geweldig om te lezen !!

pi_1988812
quote:
Gboy27 schreef op een ander tijdstip in een ander topic:
Ook hier Pjederdy (Ik heb de bukfoto van Andries op mijn site aangepast, ik had hem elders gevonden zonder je naam).
Kreeg het via via te horen, kon dan ook niet laten even te corrigeren.

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 24-10-2001 05:48]

pi_1988844
Jeetje zeg, wat is deze nacht snel voorbij gegaan, het is al bijna 6 uur !!! Niet te geloven, .. log je ook een keer om 19.30 uur in om ff te kijken

Maar , wel heel leuk!!

pi_1988849
Ik vraag me af of het nog wel zin heeft om zo naar bed te gaan. Lig dan weer de hele dag in mijn nest. Kan net zo goed een nachtje overslaan!!
pi_1988852
daar heb ik iets teveel drank voor op =)

maar we gaan het dan wel proberen ;P

(anders zo vervelend als er morgenn8 weer heel veel gebeurd en je heel graag wilt slapen

(grr.. excuus voor dat ene topic btw.. was idd te enthousiast.. maar door de hoeveelheid posts.. en het drukken op de datum en echt te zweren dat het morgen de 25e was (wat idd zo is !) ... sigh..

ik open hier niets meer

pi_1988855
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 05:56 schreef Pjederdy het volgende:
Ik vraag me af of het nog wel zin heeft om zo naar bed te gaan. Lig dan weer de hele dag in mijn nest. Kan net zo goed een nachtje overslaan!!
Ik zat daar ook over te denken, maar ik heb besloten dat ik toch zo maar mijn bedje ga opzoeken. Ik maakte me alleen zorgen over wanneer we afgewisseld zouden worden door de volgende ploeg streamers, want het spreekt voor zich dat we van deze battle marathon niets mogen missen, maar... , nu jij toch op blijft kan ik zonder zorgen gaan slapen, toch??
pi_1988856
Ik blijf ook nog wel effies op, Gboy27 wil je alsjeblieft je vragen hier stellen en niet in de stream topic, thnx.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 06:05:40 #228
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988862
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 05:28 schreef Pjederdy het volgende:

Kreeg het via via te horen, kon dan ook niet laten even te corrigeren.

Je staat nu met naam (en foto) en al op mijn frontpage!
pi_1988864
Ik denk dat we vandaag wel uiteindelijk een nieuw topic kunnen openen van de streamverslagen van vandaag DEEL 2, als dit zo doorgaat met al die battles! Leuk
pi_1988867
ja verdorie =P

grom.. voor donderdag is er iig al 1 ;P

pi_1988873
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 06:05 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Je staat nu met naam (en foto) en al op mijn frontpage!

Toch niet met m'n eigen foto hč? Als het die capture is dan is het geen probleem !!
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 06:24:12 #232
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988881
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 06:18 schreef Pjederdy het volgende:

Toch niet met m'n eigen foto hč? Als het die capture is dan is het geen probleem !!

Als je BB aspiraties hebt en wel een lekkere hunk bent (dat is een vereiste voor mijn site) Ik zou zeggen stuur dan een foto in!!! Ik maak je al beroemd voordat BB4 begint...
pi_1988884
on topic: ik vond Diane opvallend stil vanavond, voor haar doen dan he
pi_1988888
Hmmm, ik denk dat ik het maar bij de zwaar gemutuleerde pic van mezelf houdt.

<-----------

pi_1988890
Wisselen jullie even e-mail/icq/msn adresjes uit jongens.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 06:32:31 #236
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988891
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 06:29 schreef Pjederdy het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik het maar bij de zwaar gemutuleerde pic van mezelf houdt.

<-----------

Sta je nog niet in het FOK! fotoboek?
pi_1988898
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 06:32 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Sta je nog niet in het FOK! fotoboek?

Sorry Beppie, laatste berichtje Off Topic dan maar.

Nee Gboy27 ik sta dr niet in en hou dat nog ff zo !!

pi_1988905
Nu weer geheel (nou ja bijna) on topic:

Ik zie op breedband 1 een stapel met beautycases staan. Van wie zijn die en wat doen ze daar?

pi_1988907
Ja inderdaad en een kussen ligt er geloof ik op en nog iets blauws ervoor, geen idee wat dit stilleven voor moet stellen.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 06:44:11 #240
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988916
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 06:39 schreef Tante Bep het volgende:
Ja inderdaad en een kussen ligt er geloof ik op en nog iets blauws ervoor, geen idee wat dit stilleven voor moet stellen.
Wel een mooi contrast met die neon kleurtjes die ik al de hele nacht heb... (nee ik ben niet stoned, wel lichtelijk aangeschoten, maar dan zie je meestal niet van die mooie kleurtjes... )
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 06:49:55 #241
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988920
Sorry Tante Bep! Ik wilde alleen het commentaar 'n beetje opleuken, terwijl er niets gebeurd... (het zou toch ook leuk zijn als er nu alweer een battle kwam)

[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 24-10-2001 06:54]

pi_1988925
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 06:49 schreef Gboy27 het volgende:
Sorry Tante Beb! Ik wilde alleen het commentaar 'n beetje opleuken, terwijl er niets gebeurd... (het zou toch ook leuk zijn als er nu alweer een battle kwam)
Nou vooruit, je bent teut zeg je net dus het is je vergeven.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 07:26:46 #243
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1988958
Teut of niet teut, jongens allemaal bedankt weer.
Ik ben net wakker , moet gelijk naar mijn werk maar terwijl ik mijn bakkus vol aan het proppen ben en het wegspoel met een litertje koffie kans gezien om alle verslagen te lezen.

groeten en tot later

† In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 07:45:55 #244
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988972
Door Tante Bep - woensdag 24 oktober 2001 07:37

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 24 oktober 2001 07:29 schreef Gboy27 het volgende:
[..]

Sorry, wou alvast een Deel 2 aanmaken in het geval Cynix niet op tijd zou zijn... (beetje té enthousiast misschien...)

hup, naar je nest jij, voor je nog meer té enhousiaste dingen gaat doen, of nog beter, doe ze daar!

Sorry...

† In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 08:04:02 #245
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988991
Goedemorgen Cynix... Je mag het streamen overnemen, ik ga slapen... (het laatste uur is niets gebeurd)
pi_1989156
Een dikke voor alle streamers die vannacht zijn doorgegaan!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 09:47:49 #247
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_1989307
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 09:13 schreef femalehunter het volgende:
Een dikke voor alle streamers die vannacht zijn doorgegaan!
En van mij ook! Fantastisch, hardstikke bedankt
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 10:40:42 #248
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1989554
Alle streamers bedankt voor de verslagen van afgelopen nacht en wens jullie voor de komende +/- 35 uur veel sterkte toe.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 13:02:09 #249
3542 Gia
User under construction
pi_1990660
Alle nachtbrakers: hartelijk bedankt, ik zou het niet volhouden!
pi_1990776
Kreeg net, evenals alle bewoners zowat weer een hartverzakking van die TUUT TUUT.

ik weer helemaal blij, adrealine door mijn lichaam ,want ik dacht BATTLE! maar nee hoor, zenders wisselen.

Aangezien ik nu ook bij het horen van de TUUT TUUT helemaal stijf sta, vind ik dat ze voor het wisselen van de batterijeen een andere tune moeten gebruiken!!

pi_1990790
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 13:22 schreef Ethel het volgende:
Kreeg net, evenals alle bewoners zowat weer een hartverzakking van die TUUT TUUT.

ik weer helemaal blij, adrealine door mijn lichaam ,want ik dacht BATTLE! maar nee hoor, zenders wisselen.

Aangezien ik nu ook bij het horen van de TUUT TUUT helemaal stijf sta, vind ik dat ze voor het wisselen van de batterijeen een andere tune moeten gebruiken!!

Gelijk heb je..ik klikte van schrik mijn streamer uit bij het horen van 'de tuutjes'
pi_1990927
Effe volledig off topic: wat heeft Kelly zich afschuwelijk opgemaakt, ze lijkt wel een travestiet!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 14:29:45 #253
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1991059
*tranen uit de ogen veegt van het lachen*

Frank heeft verloren met dammen, na vijf seconden al. Hij moet zijn lesgeld maar gauw terug gaan vragen, wat een bluffer!!!

Jezus, er is echt geen beter vermaak dan leedvermaak!

pi_1991081
O my queen. ik heb ook zo genoten wat een losser is die Frenk toch.
Kan gebeuren oke maar hij had zoveel praatjes, Als hij tegen GJ moest zou hij winnen
pi_1991094
Ik kan alleen de rijke kant verslaan. Arm krijg ik niet. Ben erg nieuwsgierig naar die reacties
pi_1991095
Tjees Ik ging ff een boterhammetje smeren, glaasje melk halen. Ik ga zitten om alles onder te battle te nuttigen grrrrrr Battle al afgelopen
Try anything once, twice to be sure
  woensdag 24 oktober 2001 @ 14:36:31 #257
3542 Gia
User under construction
pi_1991112
Volgens mij klopte het allemaal niet zo met dat dammen.
In eerste instantie zat Kelly achter het dambord, daarna toch GJ. De rijke kant was niet stil op de achtergrond.
Frank zou vergeten zijn te slaan?
Slaan is verplicht, de tegenstander moet je erop wijzen, als je het niet ziet. Dus eigenlijk heeft GJ niet eerlijk gewonnen, hoewel hij waarschijnlijk toch wel zou hebben gewonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')