Zoals in de guidance staat:quote:Op maandag 4 juli 2005 08:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
En de verwachtingen voor Limburg/oosten van het land?
Die band met regen trekt heel langzaam oostwaarts, en daar vooruit is het al flink aan het opwarmen. Het lijkt mij dat daar dus nog wel wat activiteit bij gaat komen.quote:Synoptisch gezien is de situatie nog al gecompliceerd.
Hm, toch eens aan mijn moeder vragen dan, die woont daar ook!quote:Op maandag 4 juli 2005 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa hier in Utrecht is het goed te doen, maar ik hoor van collega's dat ze de halve nacht knetterend onweer gehad hebben in de buurt van Vleuten
Ah. Okquote:Op maandag 4 juli 2005 08:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zoals in de guidance staat:
[..]
Die band met regen trekt heel langzaam oostwaarts, en daar vooruit is het al flink aan het opwarmen. Het lijkt mij dat daar dus nog wel wat activiteit bij gaat komen.
Maar ondertussen hangt er in Noord Frankrijk en Belgie nog een heel nieuw gebied met buien. Geen idee waar dat uiteindelijk heen gaat.
Kortom, ik heb geen idee eigenlijk
Code werkt nietquote:Op maandag 4 juli 2005 06:42 schreef Yezz het volgende:
Het weeronline-lotnummer van vandaag is: 630647
Have Phun![]()
![]()
![]()
Die bui boven België lijkt anders op ramkoers te liggen met Brabant....quote:Op maandag 4 juli 2005 09:09 schreef JoeKurr het volgende:
[afbeelding]
Ziet er weer lekker uit, alleen weer geen onweer in Brabant![]()
En of ze zijn gevallenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:27 schreef Ambrosius het volgende:
Toch redelijk in het westen hier, maar de opgegeven zware buien zijn nog niet te bewonderen. Compleet droog hier al heel de avond.
Alleen maar regen in Hellevoetquote:Op maandag 4 juli 2005 09:09 schreef JoeKurr het volgende:
[afbeelding]
Ziet er weer lekker uit, alleen weer geen onweer in Brabant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |