Wat een verspilling van noodweerquote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef -Mk- het volgende:
Een mooi stevig gedeelte loost zich helaas in de Noordzee.
Zit ook een mooi lijntje tussen Dordrecht en Hasselt(Belgie). Gaat naar het noorden , dus gaat wel goed komen denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef -Mk- het volgende:
Een mooi stevig gedeelte loost zich helaas in de Noordzee.
Lekker om te zienquote:Op maandag 4 juli 2005 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch lijkt het me dat het niet al te lang meer gaat duren voordat het hier in het oosten ook los gaat barsten .. weet niet hoe die stroming zich aanhoudt maar anders krijgen we hier ook een bak regen hoor:
[afbeelding]
Hele apart, gaat behoorlijk snel noordwaarts en erg langzaam oostwaarts. Als de richting zo blijft dan kan de hele oostelijke helft van het land nog wel wat verwachten...quote:Op maandag 4 juli 2005 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch lijkt het me dat het niet al te lang meer gaat duren voordat het hier in het oosten ook los gaat barsten .. weet niet hoe die stroming zich aanhoudt maar anders krijgen we hier ook een bak regen hoor:
[afbeelding]
Ik heb vannacht niks gehad (Leeuwarden), alles ging er net langs.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:56 schreef i2Them2 het volgende:
[afbeelding]
Het hele land krijgt het(mischien niet het Noord-westen, maar die hebben vannacht al genoeg gehad)
ja en hier ook nog(20 Km noordelijker)quote:Op maandag 4 juli 2005 10:57 schreef TheMassive het volgende:
In zwolle schijnt nog steeds gezellig het zonnetje.
quote:Vanuit Belgie en Frankrijk naderen nieuwe (onweers)buien die eind de
ochtend het zuiden van ons land bereiken. Daarvandaan trekken de
(onweers)buien verder noordwaarts en kunnen in korte tijd lokaal veel
neerslag geven. Met name in de oostelijke helft van het land kunnen er
zware windstoten voorkomen. De overvloedige regenval, het onweer en de
zware windstoten kunnen gevaar opleveren op de weg.
quote:Op maandag 4 juli 2005 04:08 schreef drelletje het volgende:
hopelijk niet dubbel maar hier is de code: 727480
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |