die met het griengas.. die heb ik op dvd maar die vind ik persoonlijk toch wat minder... niet echt coole boeven enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:12 schreef stame het volgende:
[..]
Geef toe... hij was best lastig
[..]
Ja was ook mooi, toen vond bassie raar dat ze in gewone huizen leefden
De eerste serie vond ik trouwens ook spannend. Dat was die professor met dat lach/(traan)gas. En dan met al die groene mannetje
des middagsquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:13 schreef babba_ het volgende:
[..]
we kunnen wel een actie beginnen. BASSIE & ADRIAAN FOR PRIME TIME.. 6 uur des morgens, of des middags?
dat is de enige die ik goed ken, maar dat heb ik al eens vermeld in dit topic, of een andere b&a topic...quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die met het griengas.. die heb ik op dvd maar die vind ik persoonlijk toch wat minder... niet echt coole boeven enzo
Ik vond de schuilplaats van de professor wel coolquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die met het griengas.. die heb ik op dvd maar die vind ik persoonlijk toch wat minder... niet echt coole boeven enzo
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gohik wist niet dat 'ie zo heet
![]()
vertel liever wat je ervan vindt![]()
ideaal! dan kom ik net thuis van mn "werk" stagequote:
geweldig! zown erlebnis wil ik ook hebben!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:15 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ja vorig jaar reis door amerika gemaakt met een maat van me. kwam soms wel ter sprake "hej hier zijn bassie en adriaan ook geweest"![]()
Misschien geen echte boeven, maar die groene mannetjes kwamen altijd op die momenten als het eigenlijk niet mocht en dan moesten bassie en adriaan zich weer snel verstoppenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:
so true!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:29 schreef Geitje82 het volgende:
havoc is echt bagger
Inderdaad....quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:29 schreef Geitje82 het volgende:
havoc is echt bagger
jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:30 schreef stame het volgende:
[..]
Inderdaad....
Die afleveringen als bassie en adriaan nieuw werk moeten zoeken omdat ze het circus kwijt zijn, dat is toch met de plaaggeest?
Kalm aan mijn vrindquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:29 schreef Geitje82 het volgende:
havoc is echt bagger
post hier danquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:31 schreef snellejelle het volgende:
heb ik net een mooie mail, flikkert hij mijn topic dicht
ik heb nog een poging gewaagdhet topic weer te laten openen... maar dit is de mail:quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb nog een poging gewaagdhet topic weer te laten openen... maar dit is de mail:
Beste John,
Ik, als rechtgeaarde Bassie & Adriaan-fan, ben bang. Bang dat mijn vrienden na de start van de uitzendingen van Talpa niet meer op de TV te zien zullen zijn. Ik wil je dan ook met heel mijn hart vragen of je er voor kunt zorgen dat hun avonturen niet van de beeldbuis zullen verdwijnen. Ik denk dat hun leerzame en geweldloze avonturen een verademing zijn voor alle TV kijkende kinderen in deze wereld die zo met geweld is overladen. Ik hoop dan ook werkelijk dat ze een mooi plekje in je uitzendschema zullen krijgen!
Met vriendelijke groet,
Werkelijk perfect...ik ga hem opsturenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb nog een poging gewaagdhet topic weer te laten openen... maar dit is de mail:
Beste John,
Ik, als rechtgeaarde Bassie & Adriaan-fan, ben bang. Bang dat mijn vrienden na de start van de uitzendingen van Talpa niet meer op de TV te zien zullen zijn. Ik wil je dan ook met heel mijn hart vragen of je er voor kunt zorgen dat hun avonturen niet van de beeldbuis zullen verdwijnen. Ik denk dat hun leerzame en geweldloze avonturen een verademing zijn voor alle TV kijkende kinderen in deze wereld die zo met geweld is overladen. Ik hoop dan ook werkelijk dat ze een mooi plekje in je uitzendschema zullen krijgen!
Met vriendelijke groet,
haha same here.. als ik maar nu niet allemaal bagger info ga krijgen van hunquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:40 schreef snellejelle het volgende:
mijn mail is weg
ik ben benieuwd naar de reactie
nou idd, straks komen we op hun mailinglist. zolang ze b&a maar gaan uitzenden, dan heb ik het er wel voor overquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:40 schreef babba_ het volgende:
[..]
haha same here.. als ik maar nu niet allemaal bagger info ga krijgen van hun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |