middelste is de boevenbaas. die ander B1 volgens mij...quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef stame het volgende:
Hier heb ik ze alledrie bij elkaar
[afbeelding]
Ik denk een Daihatsu of een Mazdaquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:56 schreef babba_ het volgende:
wie weet wat voor auto het nou precies is!!
ja ik zat zelf ook te denken aan een mazda idd..quote:
Dat clubhuis op de achtergrond is later nog afgebrand als ik met niet vergis.......quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:11 schreef stame het volgende:
[afbeelding]
Trouwe hond Lara en robot Robin
Dit is met "Het geheim van de schatkaart". Met de B&A boys, daar wou ik vroeger ook altijd voetballen
Najah... als je goed kijkt zie je dat het alleen een voorgevel isquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:42 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Dat clubhuis op de achtergrond is later nog afgebrand als ik met niet vergis.......
in de fik gestokenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:42 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Dat clubhuis op de achtergrond is later nog afgebrand als ik met niet vergis.......
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:44 schreef stame het volgende:
[..]
Najah... als je goed kijkt zie je dat het alleen een voorgevel is
Maar dat is inderdaad afgebrand.. en toen weer opgebouwd
Ze hadden ook een mooi clublied
het eennabeste liedje van B&A ooitquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:45 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
B&A Boys die gaan er tegen aan
B&A Boys kun je nooit verslaan
B&A Boys die geven van katoen
B&A Boys we worden KAMPIOEN
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:45 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
B&A Boys die gaan er tegen aan
B&A Boys kun je nooit verslaan
B&A Boys die geven van katoen
B&A Boys we worden KAMPIOEN
noobquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:32 schreef stame het volgende:
Mooi begin van het stukje... Hallo vriendjes en vriendinnetjes... deden bassie en adriaan ook altijd...
[adriaan-stem]: Hallo vriendjes en vriendinnejtes... fijn dat jullie er weer zijn, julle weten wat er de vorige keer is gebeurd....
Nee... hij zei ook een paar keer vorige keer erbij... weet ik zekerquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:19 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
noob![]()
hij zei: jullie weten wat er gebeurd is![]()
weet ik , maar ik bedoel eigenlijk dat hij zei gebeurd is i.p.v. is gebeurdquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:32 schreef stame het volgende:
[..]
Nee... hij zei ook een paar keer vorige keer erbij... weet ik zeker
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:43 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
weet ik , maar ik bedoel eigenlijk dat hij zei gebeurd is i.p.v. is gebeurd![]()
beiden niet, smerige kindonvriendelijke geldwolvenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:55 schreef Knekwurst het volgende:
Wie vinden jullie liever? Bassie of Adriaan?![]()
![]()
![]()
Ik heb hier wel de complete videobanden-collectie, met de oude achtergrondmuziekquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:46 schreef kitkat het volgende:
Wow, verbaas ik mij even over het aantal B&A fans hier! Kijken jullie echt nog de afleveringen op tv of hebben de die hards ook echt de dvd's??
hey, kom jij uit almere?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb hier wel de complete videobanden-collectie, met de oude achtergrondmuziek
Alle DVDs (inclusief dubbele versies), maar weinig videobanden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:46 schreef kitkat het volgende:
Wow, verbaas ik mij even over het aantal B&A fans hier! Kijken jullie echt nog de afleveringen op tv of hebben de die hards ook echt de dvd's??
Ik zit niet op het forum, maar ik lurkte altijd mee in de Bassie & Adriaan reeks op Fok! en kijk zo af en toe ook eens mee op het forumquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alle DVDs (inclusief dubbele versies), maar weinig videobanden.
Thomas Berge, wie ben jij op het forum?
Nou, meld je aan, meer leden en vooral van jouw kaliber zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zit niet op het forum, maar ik lurkte altijd mee in de Bassie & Adriaan reeks op Fok! en kijk zo af en toe ook eens mee op het forum
Is goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, meld je aan, meer leden en vooral van jouw kaliber zijn altijd welkom
Is het adres veranderd? www.bassieenadriaan.nl doet het hier nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, meld je aan, meer leden en vooral van jouw kaliber zijn altijd welkom
http://www.bassie-adriaan.nl/quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Is het adres veranderd? www.bassieenadriaan.nl doet het hier niet
Ja ok, maar ik doel op de onofficiėle Bassie & Adriaan site, en daar was het adres eerst www.bassieenadriaan.nl vanquote:
nee ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef kitkat het volgende:
Ook niet daar gewoond?
Ow zo, nee dat zal wel niet ik ben zelfs nog nooit in Almere geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:20 schreef kitkat het volgende:
nou, zie geen foto van jou! Maar dacht dat ik me die naam van de basisschool kon herinneren...toch niet dan, denk ik!
*kuch*clownenacrobaat.nl*kuch*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Is het adres veranderd? www.bassieenadriaan.nl doet het hier niet
Check mijn username daar even. Ik ben global modquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |