BLOCK!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou idd, straks komen we op hun mailinglist. zolang ze b&a maar gaan uitzenden, dan heb ik het er wel voor over
Ik heb um ook gestuurd, volgens mij gaat het helemaal goed komenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:40 schreef snellejelle het volgende:
mijn mail is weg
ik ben benieuwd naar de reactie
kunnen we niet een slot op hem gooien?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:44 schreef snellejelle het volgende:
waarom doet Havoc dat topic nou niet weer open
omdat het een topic van jou isquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:44 schreef snellejelle het volgende:
waarom doet Havoc dat topic nou niet weer open
kunnen we hem geen ban aanpraten zoals kastaquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef babba_ het volgende:
[..]
kunnen we niet een slot op hem gooien?
Ik vond die andere wagen ook wel vet...die gaf op het eind van het begin en eind liedje altijd een knipoog met zijn lampenquote:
en die wimpersquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef stame het volgende:
[..]
Ik vond die andere wagen ook wel vet...die gaf op het eind van het begin en eind liedje altijd een knipoog met zijn lampen
ja die was echt vet!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef stame het volgende:
[..]
Ik vond die andere wagen ook wel vet...die gaf op het eind van het begin en eind liedje altijd een knipoog met zijn lampen
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en die wimpers![]()
ze zouden die optie trouwens op die wagen moeten maken, dat je knipogen kan geven
gewoon 1 lamp blokkeren, lichten even aan en weer uit... waarom extra optie als je het zelf kan regelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en die wimpers![]()
ze zouden die optie trouwens op die wagen moeten maken, dat je knipogen kan geven
van wanneer was dit.. die auto's moeten niet meer zo duur zijn nu tochquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:49 schreef stame het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan ook ogen eropgetekend
bedoel je B1 of de BB (boevenbaas)quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:53 schreef stame het volgende:
Er is ook nog zo'n serie waarin niet de baron speelt maar een andere boef. B2 doet er in mee en zo'n andere boef met grijze haren. Was volgens mij " Het geheim van de sleutel" (zoiets)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |