bigshadow+1quote:Op maandag 4 juli 2005 15:23 schreef bigshadow het volgende:
De zwarte crazy frog Akon? met Lonely?
Wat een zeiknummer, maar goed. \quote:
Touchéquote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef Neleos het volgende:
Waarom vraagt iemand eigenlijk haar man ten huwelijk. Als het haar man is zijn ze al getrouwd, maar goed, maakt niet uit.
+1 scherp, vriend dusquote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef Neleos het volgende:
Waarom vraagt iemand eigenlijk haar man ten huwelijk. Als het haar man is zijn ze al getrouwd, maar goed, maakt niet uit.
dat was toch weer uit?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:30 schreef peaceman het volgende:
Oh nee, Cheryl Crow zeker?
faalangst?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het, maar ik wil geen nieuwe vraag stellen
Nou ze was gewoon bij de tour afgelopen weekend, dus dan zal het wel weer aan zijn, of het is nooit uit geweest... weet t ook nietquote:
Fotofinish voor Z, het is inderdaad Pinkquote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef Z het volgende:
Pink?
quote:Pink gaat trouwen. De 25-jarige zangeres heeft haar vriendje Carey Hart ten huwelijk gevraagd. Terwijl Hart een motorwedstrijd reed, hield Pink langs het parcours een bordje omhoog met de tekst 'Wil je met me trouwen?'. Dat meldt US Weekly.
Motorrijder Hart zag het bordje toen hij voorbij reed en hierop draaide Pink, wiens echte naam Alecia Moore is, het bord om en daar stond 'ik meen het!'. Een bron vertelt dat Hart zijn motor direct aan de kant zetten en zijn verloofde een zoen gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |