Hij stinkt alleen zo (vind ik)quote:
Klopt, ik had proefjes van Imperialis en Afterlife. Vond ze beide vettig, niet goed intrekken. Kwam misschien ook omdat het zo warm was. Maar ik hoor anderen weer helemaal lyrisch over Imperialis... Ik heb een gemengde huid trouwens. Ook goed om te weten: Afterlife ruikt heel sterk, beetje honingachtige lucht. Op zich niet vies, maar wel erg sterk voor op je gezicht! Je ruikt hem nog heel lang...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een monstertje almond kisses en dat gaat hem zeker niet worden! Het trekt niet goed in, ik liep de hele dag met een vettig klef laagje rond.. geen succes.
Volgens mij had Piper een paar monstertjes meegenomen vanaf de VIPavond.. Piper?
Het zijn van die Italiaanse minimaatjes waar niemand inpast (die roze vind ik nog wel leuk trouwens)...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef PeRi het volgende:
Die shirts zijn lelijk!
In Berlijn waren ze 12,50 en zwart, met het groen/gele logo. Ik heb het wel overwogen om te kopen, moet ik eerlijk zeggen. Voor op de meets.
Als je er weer eens komt wil je er dan één voor me meenemen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef PeRi het volgende:
Die shirts zijn lelijk!
In Berlijn waren ze 12,50 en zwart, met het groen/gele logo. Ik heb het wel overwogen om te kopen, moet ik eerlijk zeggen. Voor op de meets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |