Hij stinkt alleen zo (vind ik)quote:
Klopt, ik had proefjes van Imperialis en Afterlife. Vond ze beide vettig, niet goed intrekken. Kwam misschien ook omdat het zo warm was. Maar ik hoor anderen weer helemaal lyrisch over Imperialis... Ik heb een gemengde huid trouwens. Ook goed om te weten: Afterlife ruikt heel sterk, beetje honingachtige lucht. Op zich niet vies, maar wel erg sterk voor op je gezicht! Je ruikt hem nog heel lang...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een monstertje almond kisses en dat gaat hem zeker niet worden! Het trekt niet goed in, ik liep de hele dag met een vettig klef laagje rond.. geen succes.
Volgens mij had Piper een paar monstertjes meegenomen vanaf de VIPavond.. Piper?
Het zijn van die Italiaanse minimaatjes waar niemand inpast (die roze vind ik nog wel leuk trouwens)...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef PeRi het volgende:
Die shirts zijn lelijk!
In Berlijn waren ze 12,50 en zwart, met het groen/gele logo. Ik heb het wel overwogen om te kopen, moet ik eerlijk zeggen. Voor op de meets.
Als je er weer eens komt wil je er dan één voor me meenemen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef PeRi het volgende:
Die shirts zijn lelijk!
In Berlijn waren ze 12,50 en zwart, met het groen/gele logo. Ik heb het wel overwogen om te kopen, moet ik eerlijk zeggen. Voor op de meets.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
DHeaven 7 reageer nou is!!!
Je zit eerst te mutsen over je paketje. Dan legt iemand je uit dat het los kopen goedkoper is wat je eerst niet gelooft. Ze rekent t na en tis goedkoper en dan zeg je er niks meer over. Alsof t niet heeft plaatgevonden. Super irri.
Heb je soms zin in nog een rel ofzo? Ik dacht dat we het leuk zouden houden.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Dat doe ik Heaven; heb je al gezien dat als je de produkten koop ze los goedkoper zijn
Dat je kortingsbonnen krijg als je in geschenkverpakkingen koop
Ze in in andere landen soms andere dingen hebben
Lush best een heel volwassen produkt is.
Waar ruikt dreamcream naar? Rook dat nou een beetje angels on bare skin achtig? De werking is echt goed als ik dat zo allemaal lees.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Dat doe ik Heaven; heb je al gezien dat als je de produkten koop ze los goedkoper zijn
Dat je kortingsbonnen krijg als je in geschenkverpakkingen koop
Ze in in andere landen soms andere dingen hebben
Lush best een heel volwassen produkt is.
Waar ruikt dreamcream naar? Rook dat nou een beetje angels on bare skin achtig? De werking is echt goed als ik dat zo allemaal lees.
Ja, Sanne, het is allemaal jouw schuld!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:39 schreef heaven7 het volgende:
En wat is er in godsnaam met jou gebeurd Sanne, je bent een trut geworden. Jammer hoor, want er is zo idd geen reet meer aan.
Dat ga je vast niet volhouden met al onze enthousiaste verhalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:47 schreef Leah het volgende:
Karma! Ik snap wat jij bedoelt met marmelade achtig, maar dat vind ik juist lekker.
Ik heb Trichomania, babyface, sympathy for the skin, Freeze, en Chai, en Karmazeep.
En ik ga me beheersen. eerst dit op, en dan "mag" ik voor mijn verjaardag weer iets nieuws
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |