abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28540368
Mooie score!
Alleen de foto kan ik niet zien
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:53:28 #152
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_28540435
Ik ook niet ....
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:49:41 #153
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28541680
de karma parefum bevalt mij prima..
volgende keer ga ik denk ik mezelf verwennen [ ] met de aanschaf van een grote fles
vooral lakker i.c.m. karma zeep en karma komba shampoo bar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 12:51:26 #154
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_28545726
Oh mijn Fever en Soft Coeur massagebars zijn echt lovely.
Ik ruik nu nog naar Le Soft Coeur
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_28545999
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:51 schreef Skaai het volgende:
Oh mijn Fever en Soft Coeur massagebars zijn echt lovely.
Ik ruik nu nog naar Le Soft Coeur
Ik vind Fever ook wel een yummie geurtje !
Alleen houdt vriendje niet zo van masseren met zulk soort dingen
pi_28546156
Soft Coeur is hier ook een favoriet Die is echt heel lekker, het is dat die zo smelt, maar anders ging die ook mee op vakantie bedenk me nu dat we hem gewoon nog altijd daar kunnen kopen en dat we hem dan maar op moeten maken voor we naar huis gaan
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 13:12:45 #157
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_28546558
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Ik vind Fever ook wel een yummie geurtje !
Alleen houdt vriendje niet zo van masseren met zulk soort dingen
Dan leert ie er maar van te houden!
En je hoeft niet perse dat massageblok over zijn rug te smeren hoor, gewoon je handen ermee insmeren/invetten
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_28548042
Debby ik heb t binnen hoor O jammie die geur van aquamarina komt er helemaal doorheen, echt heerlijk!
Die each a peach ruikt inderdaad naar citroentjes. Die zeep sea vegetable toch? Is lekker!

O en wat een leuk kaartje erbij!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28548994
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dan leert ie er maar van te houden!
En je hoeft niet perse dat massageblok over zijn rug te smeren hoor, gewoon je handen ermee insmeren/invetten
ik zal het hem vertellen..
Hij krijgt uitslag van lotions en cremes op zn lijf, maar met die handgemaakte producten kan vast weinig mis gaan
pi_28549892
Mijn wederhelft snapt nog steeds niet wat ik zo lekker vind aan Lush. Ze vindt het ook niet lekker ruiken.

Ze vindt de meeste Lush-dingen stinken naar "ouwe wijven"
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:41:48 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28552281
oude wijven? LOL

Ik heb vandaag een goede dag.
Eerst zag ik in het winkelcentrum dat ene leuke rokje dat ze steeds niet in mijn maat hadden maar nu dus wel (en hij was nu ook nog eens goedkoper).
Daarna zag ik ook nog die leuke roze schoentjes (zelfde verhaal, nu dus wel in mijn maat).

Opgetogen met nieuwe rokje en roze schoentjes weer naar huis lopend door de stromende regen zonder plu, maar goed, dat mocht de pret niet drukken en daar lag in mijn postvakje een heerlijk geurend pakje met daarin Angel's Delight van Anitra en de lush kortingsbon van Debby met een leuke kaart!

Dank je wel Anitra en Debby!

Mijn dag kan niet meer stuk
pi_28552845
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:34 schreef PiperMaru het volgende:

Ze vindt de meeste Lush-dingen stinken naar "ouwe wijven"
Ach mijn vriend blijft het maar hardnekkig hebben over een penetrante ziekenhuislucht bij de meeste zeepjes.
Dat is eens wat anders...
pi_28553085
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:47 schreef jessie het volgende:
Debby ik heb t binnen hoor O jammie die geur van aquamarina komt er helemaal doorheen, echt heerlijk!
Die each a peach ruikt inderdaad naar citroentjes. Die zeep sea vegetable toch? Is lekker!

O en wat een leuk kaartje erbij!!!
Jaaaaa, Jessie ook hier is het pakje binnen!!! Mijn potje aobs is weer helemaal vol. En wat een leuke proefjes allemaal. Op de aquamarina stond dat hij tot 10-09-2005 houdbaar was. Maar net zoals jij ook al zei, je kunt het tot enkele maanden daarna ook nog gebruiken. Moeten we vaker doen dat proefjes sturen.
pi_28554281
Ik krijg er tegenwoordig geen proefjes meer bij
Ik ben wel blij met de bestelling die ik vandaag binnen heb gekregen
maar toch
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:28:51 #165
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28554402
wat heb je besteld mrsj?
pi_28554601
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:25 schreef mrsj het volgende:
Ik krijg er tegenwoordig geen proefjes meer bij
Ik ben wel blij met de bestelling die ik vandaag binnen heb gekregen
maar toch
Die proefjes hebben Jessie en ik naar elkaar toegestuurd. Hebben we niet van lush gekregen hoor.
pi_28555694
Dag Lush vrouwen

Wat ik besteld heb;

Lemony Flutter
American Cream
You snap the whip
Sonic Death Monkey

En die laatste ruikt lekker! heeeeeerlijk!

@ Debby1997: Ik had het gelezen zo ongeveer ja
Normaal kreeg ik bij de bestelling ook een proefje maar dat is de laatste 2 x
dus niet gebeurd. jammer

[ Bericht 3% gewijzigd door mrsj op 06-07-2005 17:03:47 (---) ]
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:14:40 #168
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_28556088
Hello mrsj-Lushie Bij mijn laatste bestelling kreeg ik inderdaad ook geen proefjes meer mee, vond ik op zich best jammer, want dat stimuleerde wel vreselijk om ook andere dingen te bestellen dan die op mijn verlanglijstje staan. Heerlijk lijstje trouwens.. Heb je ook al met de Sonic gedoucht? Het lijkt me zulk klef spul namelijk met die chocolade erin.
pi_28556122
Ik heb nog niks binnen!!! Morgen moet het er echt zijn, anders word ik gek! En ow wee als ze er geen proefjes bij hebben gedaan, ik heb er zelfs uitdrukkelijk om gevraagd, mag ook wel als ik weer bijna 60 euro heb uitgegeven...
Back in business.
pi_28556266
Ik ben helemaal hoteldebotel op de american cream! Dat spul is echt geniaal voor mijn haar!!
Het voelt superzacht aan, ruikt lekker en ik heb het idee dat het beetje slag dat ik heb ook beter blijft zitten waardoor ik meer volume krijg!

Zaalig spul
Vriendje vindt de Freeze erg lekker Hij stond gister onder de douche en ik ben echt de douche uitgelopen vanwege de lucht.. Gelukkig blijft de lucht niet hangen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 17:20:22 #171
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_28556297
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:25 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Hahahaha
Ik denk dat jij ook eens écht kennis moet maken met de massagebars
pi_28556442
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:19 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben helemaal hoteldebotel op de american cream! Dat spul is echt geniaal voor mijn haar!!
Het voelt superzacht aan, ruikt lekker en ik heb het idee dat het beetje slag dat ik heb ook beter blijft zitten waardoor ik meer volume krijg!

Zaalig spul
Vriendje vindt de Freeze erg lekker Hij stond gister onder de douche en ik ben echt de douche uitgelopen vanwege de lucht.. Gelukkig blijft de lucht niet hangen
American Cream Eenmaal dat, en je wilt nooit meer anders
Back in business.
pi_28556871
Jullie kunnen bij een bestelling gewoon zeggen waar je proefjes van wil hebben, als je een grote bestelling hebt krijg je volgens mij vaak nog alles ook. (Misschien ookwel bij een kleine bestelling).
pi_28556908
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:24 schreef Shirley het volgende:

[..]

American Cream Eenmaal dat, en je wilt nooit meer anders
Ik heb mijn haar vanochtend gewassen met The blonde, zonder American cream, ik ruik echter wel nog compleet naar AC van de vorige keer! (Dat was zondagavond).
pi_28556986
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:35 schreef heaven7 het volgende:
Jullie kunnen bij een bestelling gewoon zeggen waar je proefjes van wil hebben, als je een grote bestelling hebt krijg je volgens mij vaak nog alles ook. (Misschien ookwel bij een kleine bestelling).
Ik had aardig wat proefjes gevraagd,stuk of 4, 5. Als ik ze nog allemaal krijg ook word ik helemaal gek!
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')