Ik vind Fever ook wel een yummie geurtje !quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:51 schreef Skaai het volgende:
Oh mijn Fever en Soft Coeur massagebars zijn echt lovely.
Ik ruik nu nog naar Le Soft Coeur
Dan leert ie er maar van te houden!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Ik vind Fever ook wel een yummie geurtje !
Alleen houdt vriendje niet zo van masseren met zulk soort dingen![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan leert ie er maar van te houden!
En je hoeft niet perse dat massageblok over zijn rug te smeren hoor, gewoon je handen ermee insmeren/invetten
Ach mijn vriend blijft het maar hardnekkig hebben over een penetrante ziekenhuislucht bij de meeste zeepjes.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:34 schreef PiperMaru het volgende:
Ze vindt de meeste Lush-dingen stinken naar "ouwe wijven"![]()
Jaaaaa, Jessie ook hier is het pakje binnen!!! Mijn potje aobs is weer helemaal vol. En wat een leuke proefjes allemaal. Op de aquamarina stond dat hij tot 10-09-2005 houdbaar was. Maar net zoals jij ook al zei, je kunt het tot enkele maanden daarna ook nog gebruiken. Moeten we vaker doen dat proefjes sturen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:47 schreef jessie het volgende:
Debby ik heb t binnen hoorO jammie die geur van aquamarina komt er helemaal doorheen, echt heerlijk!
Die each a peach ruikt inderdaad naar citroentjes. Die zeep sea vegetable toch? Is lekker!
O en wat een leuk kaartje erbij!!!
Die proefjes hebben Jessie en ik naar elkaar toegestuurd. Hebben we niet van lush gekregen hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:25 schreef mrsj het volgende:
Ik krijg er tegenwoordig geen proefjes meer bij
Ik ben wel blij met de bestelling die ik vandaag binnen heb gekregen
maar toch
Ik denk dat jij ook eens écht kennis moet maken met de massagebarsquote:
American Creamquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:19 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben helemaal hoteldebotel op de american cream! Dat spul is echt geniaal voor mijn haar!!
Het voelt superzacht aan, ruikt lekker en ik heb het idee dat het beetje slag dat ik heb ook beter blijft zitten waardoor ik meer volume krijg!![]()
Zaalig spul![]()
Vriendje vindt de Freeze erg lekkerHij stond gister onder de douche en ik ben echt de douche uitgelopen vanwege de lucht.. Gelukkig blijft de lucht niet hangen
![]()
Ik heb mijn haar vanochtend gewassen met The blonde, zonder American cream, ik ruik echter wel nog compleet naar AC van de vorige keer! (Dat was zondagavond).quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
American CreamEenmaal dat, en je wilt nooit meer anders
Ik had aardig wat proefjes gevraagd,stuk of 4, 5. Als ik ze nog allemaal krijg ook word ik helemaal gek!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:35 schreef heaven7 het volgende:
Jullie kunnen bij een bestelling gewoon zeggen waar je proefjes van wil hebben, als je een grote bestelling hebt krijg je volgens mij vaak nog alles ook. (Misschien ookwel bij een kleine bestelling).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |