Ik heb die ook! Wel een fijn spul. Tintelt lekker op je huid.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:14 schreef Fiorenza het volgende:
Echt een heerlijk cremetje! Ik denk dat ik vanavond Mask of Magnaminty ga proberen...
Ik heb daar nog niemand over gehoord geloof ik dus ik ben benieuwd..
Dat is mooi, daar had ik hem voor gekocht. Bij Sabon hadden ze ook zoiets maar dat was 4x zo duur, hopelijk werkt dit net zo goedquote:Op maandag 4 juli 2005 16:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb die ook! Wel een fijn spul. Tintelt lekker op je huid.
Ik masseer mijn vriendje met therapyquote:Op maandag 4 juli 2005 17:29 schreef lotje11 het volgende:
Moet je erg veel moeite doen om de massagebars wat zachter te krijgen? en masseer je met de bar, of laat je het in je handen smelten en masseer je dan met wat op je handen zit?
Trekt het ook goed in, of moet je wel echt een handdoek in de buurt houden?
Ik wilde therapy vanavond misschien eens uit gaan proberen....
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:49 schreef Shirley het volgende:
Whaha. Koop je eigen zeepjes maar. Ik ga mijn zeepjes niet aan vreemde billen smeren.
I've been Lushed...quote:Op zondag 3 juli 2005 15:19 schreef Sanne het volgende:
Ik heb vandaag een Fokker laten Lushen.
Voor de eerste keer!
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Daar valt altijd wat aan te doen natuurlijk
Mensen met humor 14.gif
Het was een verfrissende douchequote:
Oh dan heb ik er vast overheen gelezen...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Ik en imago hebben Mask of Magnaminthy, en er ook vaker over gesproken.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:21 schreef Auticia het volgende:
Sanne! Is je Think Pink Box al op?
Na zo'n verhitte nacht was dat toch wel lekker?quote:
Was idd erg lekkerquote:Op maandag 4 juli 2005 19:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Na zo'n verhitte nacht was dat toch wel lekker?![]()
En dan heb je alleen nog Freeze geprobeerd.quote:
Hoe zijn die daar dan gekomenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
En dan heb je alleen nog Freeze geprobeerd.
Hoewel, ik zag toch ook een paar verdwaalde Candy Fluff glittertjes op je de avond ervoor.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
En dan heb je alleen nog Freeze geprobeerd.
Hoewel, ik zag toch ook een paar verdwaalde Candy Fluff glittertjes op je de avond ervoor.![]()
Dat vraag ik me ook af.quote:
Wil ik weten wat jullie gedaan hebben?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.![]()
Ze vliegen over denk ik, Ripley zat laatst ook vol door mij...
Het klinkt alsof je helemaal verbaasd bent dat je het lekker vindquote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jullie gedaan hebben?
Maar die freeze was wel lekker
Ik vroeg me gewoon af of je voor die kortingsbon er nog 1 was gaan halenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Nee hoor. Ik doe er zuinig mee dit x.
Hahaha..quote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je helemaal verbaasd bent dat je het lekker vind
Graag gedaan Anitra.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:02 schreef Anitra het volgende:
DebbyLeuk kaartje erbij!!! Nog maals thanks!!!
Ow, dan móet je echt nog een keer terugkomen want ik heb ook nog heerlijke Sea Vegetable en misschien is Bohemian ook wel wat voor je.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:17 schreef Mr. Orange het volgende:
Verbaasd was ik nie echt, ik voelde me wel frisser (lichter) uit de douche komen dan mijn normale douche-gel
Meerquote:Op maandag 4 juli 2005 20:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ow, dan móet je echt nog een keer terugkomen want ik heb ook nog heerlijke Sea Vegetable en misschien is Bohemian ook wel wat voor je.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
I know, it's an addiction.
I choose not te be treated.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
I know, it's an addiction.
I choose not te be treated.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Anitra het volgende:
[..]
Freeze is mijn dochter helemaal weg van. Lush is gewoon lekker Mr. Orange
Once you get started.................
En toch heb ik het gevoel dat je binnenkort een echte Lushie bentquote:Op maandag 4 juli 2005 20:50 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Daar heb ik nog te weinig ervaring mee om verslaafd te zijn..
Mijn bad was ook zo vies! Ik heb het met chloor geschrobt meteen toen ik uit bad kwam.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:07 schreef Kyara het volgende:
dat klinkt niet echt lekker PiperMaru...
Ik heb het gevoel dat dat wel mee zal vallen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat je binnenkort een echte Lushie bent
Mijn vriend begon na enige aarzeling en wil nu niks anders meer
Hahahahaquote:Op maandag 4 juli 2005 21:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat wel mee zal vallen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |