quote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Think Pink is leuk! En de doos kost ongeveer 8 euro. Dat was ik meer kwijt dan wanneer ik het los had gekocht.
En er zit een waardebon in. Alleen kan ik dat woord niet meer horen de laatste tijd.
Ik zal nooit vergeten hoe je het ging uitpakken. En al die mensen om ons heen dachten dat je jarig was ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Think Pink is leuk! En de doos kost ongeveer 8 euro. Dat was ik meer kwijt dan wanneer ik het los had gekocht.
MIjn meneer heeft fair trade foot lotion en de shampoobars gebruikt hij ook vrij vaak dus dat is het niet.. maar (en ik quote) ' ik zie het niet zo zitten om een zeepwinkel binnen te stappen'quote:Op zondag 3 juli 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
J heeft zelfs al deo van Lush en hij is ook hooked on Honey I Washed the Kids en hij scheert zich met Prince![]()
Ik had afgelopen keer die deo en de scheercreme voor 'm meegenomen als cadeautje en dat werkte dus erg goed. HIWTK had ik voor mezelf meegenomen, maar die vond hij dus ook helemaal goed!
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
MIjn meneer heeft fair trade foot lotion en de shampoobars gebruikt hij ook vrij vaak dus dat is het niet.. maar (en ik quote) ' ik zie het niet zo zitten om een zeepwinkel binnen te stappen'![]()
Ik ben iedere dag een beetje jarig.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe je het ging uitpakken. En al die mensen om ons heen dachten dat je jarig was ofzo.
Hoezo is dat?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
En er zit een waardebon in. Alleen kan ik dat woord niet meer horen de laatste tijd.
Geowon overal wassen, niet alleen je aars. Daar ruikt het te lekker voor.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Als ik mijzelf ermee was, worden mijn harige billetjes dan ook lekkerzacht
en lekker ruikend?
Hoe kan ik dat kont-roleren? Dat zacht & harig zijn wel, maar dat het lekker ruikt... zo lenig ben ik niet
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:31 schreef Shirley het volgende:
Gewoon overal wassen, niet alleen je aars. Daar ruikt het te lekker voor.
Euhm, de locatie vooralquote:Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is er eigenlijk nog een verschil tussen de winkel in de Kalverstraat en die in de Leidsestraat?
Whaha. Koop je eigen zeepjes maar. Ik ga mijn zeepjes niet aan vreemde billen smeren.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Misschien wil jij wel een voor / na sessie doen met mij?
![]()
![]()
![]()
Mirjam, of ik maak wat geld voor je over. Kan je zelf een keer wat ervoor kopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:19 schreef PeRi het volgende:
Wat zou je ervoor willen hebben?Is er nog iets wat je uit de winkel zou willen, qua zeep?
Hmmm dat had ik eerder moeten wetenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:55 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Euhm, de locatie vooral![]()
Ik vind de Kalverstraat leuker. Daar heb ik meer proefjes gekregen, en een hele Jingle Spells, en er was een hele aardige verkoopster die me ook nog herkende en zo. Wat mij betreft kunnen ze het daar niet meer fout doen =) Oh en als je een beetje verder loopt kun je daar gezellig je aankopen gaan bekijken bij de Haagen-Dasz, dat is ook wel een plus.![]()
Ik heb die ook! Wel een fijn spul. Tintelt lekker op je huid.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:14 schreef Fiorenza het volgende:
Echt een heerlijk cremetje! Ik denk dat ik vanavond Mask of Magnaminty ga proberen...
Ik heb daar nog niemand over gehoord geloof ik dus ik ben benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |