abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28496935
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
Ja die heb ik ook en die vind ik ook super (wel een beetje irri dat je armen een witte gloed hebben, maar dat weegt niet af tegen de heerlijke geur)
En Bo had hem pas op (en dr gezichtje ook opgetut) toen dr juffie's jarig waren. Ze ging steeds aan dr armpjes snuffelen
Heerlijk he?
Djen is er ook gek op en ik ook. Gebruik hem ook gewoon als geen speciale gelegenheid heb
Overal zijn glitters te vinden nu hier in huis en zelfs Djulian heeft glitters van ons geknuffel

Ik ga nu brazened honey van mijn gezicht halen en dan douchen en slapen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:21:33 #102
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_28501193
Het geld is afgeschreven...ik wacht vol smart op de postbode

Lushie Lushie!
Back in business.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:34:50 #103
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_28502140
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:21 schreef Shirley het volgende:
Het geld is afgeschreven...ik wacht vol smart op de postbode

Lushie Lushie!
Als ik het zelf overmaak, dan heb ik het een week later in huis, Shirley. Ze versturen het twee keer per week (woensdag en vrijdag?) dus dan heb je het of donderdag of zaterdag in huis volgens mij
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:48:19 #104
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28504407
ik kijk net op lush.nl. Dure hobby (okee, ze zijn tegen dierproeven, wat ik toejuich, maar mijn portomonee slachten ze genadeloos af )
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_28506785
Debby t pakje is op de post Inderdaad net een drugsdeal zoals t eruit ziet. Hopelijk scheuren ze t niet open om te controleren
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28507112
Ze hadden hier geen bubbeltjes envelop meer maar wel zo'n grote dikke envelop. Denk dat dat wel goed gaat hoor. Heb het heel goed ingepakt.
pi_28507278
Als t maar niet te dik is anders word t pakketpost.
En ach tis niet breekbaar hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28507340
Nee, pas zeker door de brievenbus. Mijn vriend had speciale tape voor me meegenomen. Ging heel goed.
pi_28507402
Ben echt benieuwd!!!!
Ik heb t potje van de angels onbare skin bewaard zodat i daar die aquamarina in kan doen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28507543
Heb het potje wegegooid! Wat een stank!!!!
pi_28507696
Hahahahahahaha dan zal jij de milkybar ook niet lekker vinden denk ik. Die ruikt er een klein beetje naar. Ik vind hem heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28507831
Nee, en ik kan hot milk bubble bar ook niet echt waarderen.
pi_28507982
O ik heb geen bad dus die dingen gebruik ik niet.
Grappig he die verschillende smaken van luchtjes. (en nee ik eet ze niet )
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:01:57 #114
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28508353
Ik heb gister gekocht

Aquamirabilis, King of Skin, Mirro Mirror Neck Cream en een stukje Sea vegetable. En ik kreeg Freeze van Skaai
Whatever I want.
pi_28508493
Ja, ik vind Karma dus heel lekker en verder alle zoete dingen. Ga zo even de hond uitlaten en je pakje naar het postkantoor brengen. Heb ook een pakje voor een meisje uit Turkije. Ga voor de eerste keer een swap doen. Helaas had zij geen lush spulletjes maar wel dry oil melonseed van de bodyshop, moonflower bodyspray van de bodyshop en badschuim van bath and bodyworks.
pi_28509428
Wat is een swap?
O ik heb de karmazeep nu 2 keer gebruikt maar ik vind t niet veel. Ruilen voor een zeepie wat jij niks vind Debby?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28509446
Zo Peri ook weer de beest uitgehangen
Hoe vind je sea vegtable?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28509787
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef jessie het volgende:
Wat is een swap?
O ik heb de karmazeep nu 2 keer gebruikt maar ik vind t niet veel. Ruilen voor een zeepie wat jij niks vind Debby?
Heb nog 4 stukken karmazeep liggen. Ha ha ha
Een swap is een ruil. Ik heb op makeupalley een lijst staan met dingen die ik niet gebruik en een lijst met dingen die ik graag zou willen hebben. Ze zag een aantal dingen in mijn ruillijst staan die zij graag wou hebben en heeft mij een mailtje gstuurd en de link naar haar ruillijst. Ik kan dan in haar lijst kijken of er iets bij zit dat ik wil hebben. Als dat zo is stuur je het naar elkaar toe. Omdat mensen van over de hele wereld hier ingeschreven staan kun je zo dingen uittesten die je niet in nl kan kopen.
pi_28511138
4 Stukken Dan heb je t wel op voorraad ja.
Wat grappig die ruil. Ben benieuwd hoe t je bevalt.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28515336
Maerycke ik heb de RFTE binnen
Thanks!!! Je bent een schat
  dinsdag 5 juli 2005 @ 16:40:17 #121
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_28516445
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:07 schreef Anitra het volgende:
Maerycke ik heb de RFTE binnen
Thanks!!! Je bent een schat

Veel plezier ermee!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:04:16 #122
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_28519367
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:34 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Als ik het zelf overmaak, dan heb ik het een week later in huis, Shirley. Ze versturen het twee keer per week (woensdag en vrijdag?) dus dan heb je het of donderdag of zaterdag in huis volgens mij
De vorige 2 keren heb ik op zondag besteld en had ik het zaterdag in huis. Nu heb ik afgelopen donderdag besteld, dus hoop het toch wel a.s donderdag binnen te hebben.

Ben trouwens net uit bad, heb m'n Bollywood bruisbal gebruikt. Maar bah, wat stinkt dat zeg! Het water werd oranje, geen schuim te bekennen, meer een olielaag erop. Er zat een , ik denk gember, blaadje in, maar ik vond het echt niet lekker gewoon. Het is een typische lucht waar je echt van moet houden. Kon er ook geen sinaasappellucht uit halen. En zoals op de site en in het krantje staat, voel ik me niet anders ofzo, dus nee, Bollywood is voor mij geen succes. Daarna dus maar ff ingezeept met I Should Coco, die had ik ook nog niet gebruikt, en die beviel een stuk beter, ruikt heerlijk, en voelt een beetje scrubberig aan. Bollywood is dus bah!
Back in business.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:25:12 #123
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_28520047
Mooi dan hoef ik de Bollywood bal al niet meer uit te proberen.... hij leek me al niks voor mij, maar nu weet ik het zeker
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:26:43 #124
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_28520110
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef lotje11 het volgende:
Mooi dan hoef ik de Bollywood bal al niet meer uit te proberen.... hij leek me al niks voor mij, maar nu weet ik het zeker
Ik vond em gewoonweg smerig!
Back in business.
pi_28520724
Bedankt!!! Weet ik dat ook weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')