quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:34 schreef Maerycke het volgende:[..]
Als ik het zelf overmaak, dan heb ik het een week later in huis, Shirley. Ze versturen het twee keer per week (woensdag en vrijdag?) dus dan heb je het of donderdag of zaterdag in huis volgens mij
De vorige 2 keren heb ik op zondag besteld en had ik het zaterdag in huis. Nu heb ik afgelopen donderdag besteld, dus hoop het toch wel a.s donderdag binnen te hebben.
Ben trouwens net uit bad, heb m'n Bollywood bruisbal gebruikt. Maar bah, wat stinkt dat zeg! Het water werd oranje, geen schuim te bekennen, meer een olielaag erop. Er zat een , ik denk gember, blaadje in, maar ik vond het echt niet lekker gewoon. Het is een typische lucht waar je echt van moet houden. Kon er ook geen sinaasappellucht uit halen. En zoals op de site en in het krantje staat, voel ik me niet anders ofzo, dus nee, Bollywood is voor mij geen succes. Daarna dus maar ff ingezeept met I Should Coco, die had ik ook nog niet gebruikt, en die beviel een stuk beter, ruikt heerlijk, en voelt een beetje scrubberig aan. Bollywood is dus bah!