Heerlijk he?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
Ja die heb ik ook en die vind ik ook super (wel een beetje irri dat je armen een witte gloed hebben, maar dat weegt niet af tegen de heerlijke geur)
En Bo had hem pas op (en dr gezichtje ook opgetut) toen dr juffie's jarig waren. Ze ging steeds aan dr armpjes snuffelen![]()
Als ik het zelf overmaak, dan heb ik het een week later in huis, Shirley. Ze versturen het twee keer per week (woensdag en vrijdag?) dus dan heb je het of donderdag of zaterdag in huis volgens mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:21 schreef Shirley het volgende:
Het geld is afgeschreven...ik wacht vol smart op de postbode
Lushie Lushie!
Heb nog 4 stukken karmazeep liggen. Ha ha haquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef jessie het volgende:
Wat is een swap?
O ik heb de karmazeep nu 2 keer gebruikt maar ik vind t niet veel. Ruilen voor een zeepie wat jij niks vind Debby?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:07 schreef Anitra het volgende:
Maerycke ik heb de RFTE binnen
Thanks!!! Je bent een schat
De vorige 2 keren heb ik op zondag besteld en had ik het zaterdag in huis. Nu heb ik afgelopen donderdag besteld, dus hoop het toch wel a.s donderdag binnen te hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Als ik het zelf overmaak, dan heb ik het een week later in huis, Shirley. Ze versturen het twee keer per week (woensdag en vrijdag?) dus dan heb je het of donderdag of zaterdag in huis volgens mij![]()
Ik vond em gewoonweg smerig!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef lotje11 het volgende:
Mooi dan hoef ik de Bollywood bal al niet meer uit te proberen....hij leek me al niks voor mij, maar nu weet ik het zeker
Ik ruik die lucht zelfs door de kokos en Dream Cream heen...yuk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef debby1973 het volgende:
Bedankt!!! Weet ik dat ook weer.
Als ik het boven gebruik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ruik die lucht zelfs door de kokos en Dream Cream heen...yuk!
En nog iets..ben ik de enige wiens lippen gaan jeuken na het gebruik van Honey Trap Lipbalm?
De klantenservice van Lush is werkelijk uitstekendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kreeg n mailtje van lush, ze sturen me een nieuwe pot fair trade foot lotion op
dat is aardig van ze
Whahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:20 schreef lotje11 het volgende:
Sorry hoor Shirley, in een onbewaakt ogenblik heeft mijn vriend achter de laptop gezeten (de kleuter!).......zoiets zou ik nooooit posten.....
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het niet meer terug komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef debby1973 het volgende:
Mijn soft touch is nog in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |