heb ik een keer een voorstukje van gezien. Heb tot mijn grote spijt nooit het hele programma gezien!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef AgLarrr het volgende:
Was er niet laatst iets op BNN over familie van Hitler? Katja Schuurman (of all human beings) ging in de VS op zoek naar drie neven van Herr Adolf (Hitler had een oudere half-broer). Ze heeft de personen in kwestie gevonden maar die hebben hun achternaam veranderd...
Topic heet kinderen van top-nazi'squote:Op zondag 3 juli 2005 21:56 schreef Steeven het volgende:
Die zoon van Erwin Rommel leeft toch ook nog? Volgens mij heb ik die eens in een docu gezien.
Ja, nou, hij was een topgeneraal van de nazi'squote:
Sorry? Prins Bernhard was een soort top-nazi in Argentinië? Hoebedoelu?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef longinus het volgende:
Kijk eens naar de vader van de huidige koningin, dat was ook een soort van top-nazi maar dan in Argentinië. Je kunt het haar niet kwalijk nemen maar dat haar vader nu hier zit kun je wel kwalijk nemen.
Nee, niet helemaal. Hij was tegen het plan om Hitler te vermoorden, omdat hij bang was dat Hitler voor zijn volgelingen een martelaar zou worden. Hij wilde echter wel op andere manieren meewerken. Het was zijn plan om in één keer Frankrijk over te laten geven aan de Amerikanen, zodat zij direct door konden stoten naar Berlijn. Zijn grootste angst was dat de Russen het eerst in Berlijn zouden zijn (en terecht). Voor mensen als Rommel en een groot deel van de Wehrmacht overigens, waren de Joden totaal niet van belang, maar waren de communisten de grootste vijand van Duitsland.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:34 schreef Megumi het volgende:
Rommel deed mee aan het complot van Von Staufenberg om Hitler te vermoorden. Maar omdat Rommel zo populiar was mocht hij zelfmoord plegen.
Die aflevering heb ik wel gezien, maar er was niet veel aan.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef AgLarrr het volgende:
Was er niet laatst iets op BNN over familie van Hitler? Katja Schuurman (of all human beings) ging in de VS op zoek naar drie neven van Herr Adolf (Hitler had een oudere half-broer). Ze heeft de personen in kwestie gevonden maar die hebben hun achternaam veranderd...
Hitler had een neef die in Liverpool geboren is, William Patrick Hitler. Die is in 1987 overleden en had volgens mij 4 zoonsquote:Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef AgLarrr het volgende:
Volgens mij bedoeld hij de vader van maxima. Wist overigens ook niet dat Beatrix inmiddeld afgetreden wasquote:Op maandag 4 juli 2005 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry? Prins Bernhard was een soort top-nazi in Argentinië? Hoebedoelu?
Eigenlijk een half-neef. Hij was de zoon van Alois Hitler en dat was een halfbroer van Adolf. Alois had overigens in de jaren 30 en 40 een cafe in Berlijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hitler had een neef die in Liverpool geboren is, William Patrick Hitler. Die is in 1987 overleden en had volgens mij 4 zoons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |