quote:Op zondag 3 juli 2005 20:03 schreef Tain het volgende:
schopje naar DIG
Ja hijs leeg, net uit de verpakking gehaald. En tis echt zo'n MB Cdtje dus dat moet wel goedzitten volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:29 schreef Orealo het volgende:
Heheh, hij moet er gewoon hetzelfde in ja![]()
Is het gewoon een leeg cd'tje die je ergens gekocht hebt? want je kan namelijk niet op een spel cd, audio cd etc, andere dingen bijbranden, een floppy kan je keer op keer gebruiken,als je eenmaal iets op een cd'tje hebt gebrand, staat dat er voor altijd op, je kan het er niet meer afhalen of dingen toevoegen, om te kunnen branden heb je dus echt een normale lege cd nodig
Gewoon, omdat ik er niet eerder aan ben begonnen. Aan het 'proberen te branden'. En ik heb verder niet zoveel vrienden ofzo, dus ik heb ook bij niemand af kunnen kijken. Begeef me niet zo in dat wereldje. En mijn ouders zijn nog ergere digibeten dan ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef Modwire het volgende:
digibeet bedoel je, ipv compu analfabeet
Hoe kun je nou al een paar jaar een computer hebben, maar zelfs de simpelste dingen (want kom op, dit is niet echt ingewikkelde stof) niet begrijpen...![]()
euhm...welk bestand? Als ik op een foto klik uit mijn camfoto's (een foto die ik dus op CDrom wil zetten) dan staat er nergens 'send to' ofzo.....(wel opslaan als, dupliceren en dat soort dingen dacht ik).quote:Op zondag 3 juli 2005 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik zit even te twijfelen, is this for real?
Enfin, als je rechtsklikt op het bestand zie je als het goed is een optie send to en dan cd drive, dan kun je het bestand ook branden, als je XP hebt tenminste. En anders idd met Nero. Voor muziek kiezen voor audio en voor data kiezen voor data
Je weet wel wat een geluidskaart is dus
Op het bestand klikken en niet op de foto zelf in internet explorer of ander programma dat de foto (plaatje) laat zienquote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
euhm...welk bestand? Als ik op een foto klik uit mijn camfoto's (een foto die ik dus op CDrom wil zetten) dan staat er nergens 'send to' ofzo.....(wel opslaan als, dupliceren en dat soort dingen dacht ik).
Klik op start ga dan naar uitvoeren (of Run) typ daar in : winverquote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef tulpje6 het volgende:
Hoe kun je trouwens ook weer zien of je windows XP hebt? dan moest je toch naar deze computer of zoiets en dan ergens in kijken? Want ik weet dus niet zeker meer welke windows wij hebben....ik dacht 2000...dus helaas geen XP dan. Of we hadden zelfs nog oudere windows, windows 1998 ofzo.
Deze computer -> rechtermuisknop -> eigenschappenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef tulpje6 het volgende:
Hoe kun je trouwens ook weer zien of je windows XP hebt? dan moest je toch naar deze computer of zoiets en dan ergens in kijken? Want ik weet dus niet zeker meer welke windows wij hebben....ik dacht 2000...dus helaas geen XP dan. Of we hadden zelfs nog oudere windows, windows 1998 ofzo.
F1 - helpquote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef tulpje6 het volgende:
Nou tis gewoon een foto uit 'mijn logitech foto's'. zIt gewoon in zo'n browse scherm waarin je dan alle logitech cam foto's ziet die ik zelf heb gemaakt. Weet niet waar ik dan ergens op bestand moet klikken in zo'n scherm?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Op het bestand klikken en niet op de foto zelf in internet explorer of ander programma dat de foto (plaatje) laat zien
Dat laatste. Verder klinkt het alsof je hoog nodig aan formatteren toe bentquote:Op zondag 3 juli 2005 21:04 schreef tulpje6 het volgende:
Maarre, hoe zit dat nu? heb ik m dan gratis of moet ik na 30 dagen gaan betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |