Rijd een stofwolk van iemand anders in.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laat me raden.. weer iets te fanatiek
Dat is zeker inclusief die race waarbij hij zelf z'n banden sloopte door 2x een grindbak te pakken, toen met die band nog 8 ronden doorreed omdat een pitstop hem van de 1e plaats af zou houden om vervolgens in de laatste ronde z'n ophanging te breken omdat z'n band teveel trillingen veroorzaakten.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:08 schreef erikh het volgende:
Welke race was het ook alweer dat Kimi in de laatste ronde uitviel? Even terugdenkend zijn er volgens mij zeker 2 races dat Kimi op kop lag en uitviel
Leek wel water ofzo, maar denk dat het stof/zand was.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef erikh het volgende:
Wat zat er in godsnaam op de camera van Sato?
Ze hebben moeite met zoveel auto'squote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef erikh het volgende:
wat is er met de live timing zeg?
Ja, dat weet ik allemaal wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:08 schreef erikh het volgende:
[..]
Welke race was het ook alweer dat Kimi in de laatste ronde uitviel? Even terugdenkend zijn er volgens mij zeker 2 races dat Kimi op kop lag en uitviel
raikonen gaat nog steeds snel hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
GVD waarom McLaren, waarom![]()
![]()
Het ging zo goed![]()
![]()
![]()
Dat is nog iets. Maar toch ben ik teleurgesteldquote:Op zondag 3 juli 2005 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
raikonen gaat nog steeds snel hoor
Voorlopig niet als je naar Williams kijkt.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geeft iemand hier BMW eigenlijk een kans volgend seizoen?
Nee. Dat gaat wel een paar jaar duren. Zie Toyotaquote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geeft iemand hier BMW eigenlijk een kans volgend seizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |