Ow absoluut niet dat beweer ik ook niet maar pech is een vaag begrip. Welk gedeelte van een opgeblazen motor kan je toewijzen aan de auto en welk gedeelte aan de coureur ? Als Alonso z'n auto beter kan sparen en dus meer races uitrijd dan is hij gewoon de beste en moet Kimi (soms) anders met z'n auto omspringen.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef saaw het volgende:
dat ongeluk was zijn eigen shculd wan thij had de pits in kunnen gaan maar dat is toch niet de enige pech die hij heeft gehad dit jaar?!
Ja, prima. Maar er gewoon van uitgaan dat Kimi anders zou winnen kan je gewoon niet doen, klaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lesje in realisme: check de resultaten als Alonso wint en je ziet dat zijn concurrenten veelal mechanisch uitvallen. Check de resultaten als iemand anders wint en je ziet dat Alonso 2 tot 4e scoort en dus minder verliest.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:06 schreef NoXxa het volgende:
Die stem van albers, wat een latente homo.
Welke race was het ook alweer dat Kimi in de laatste ronde uitviel? Even terugdenkend zijn er volgens mij zeker 2 races dat Kimi op kop lag en uitvielquote:Op zondag 3 juli 2005 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar er gewoon van uitgaan dat Kimi anders zou winnen kan je gewoon niet doen, klaar.
Wat de resultaten ook zijn in andere races..
ik reken zo op een filmpje waarbij hij een achterblijver de vinger geeftquote:Op zondag 3 juli 2005 15:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alonso ineens heel erg langzaam!!
hehehequote:Op zondag 3 juli 2005 15:09 schreef Riert het volgende:
[..]
ik reken zo op een filmpje waarbij hij een achterblijver de vinger geeft
Laat me raden.. weer iets te fanatiekquote:Op zondag 3 juli 2005 15:09 schreef saaw het volgende:
sato wat doe je
Rijd een stofwolk van iemand anders in.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laat me raden.. weer iets te fanatiek
Dat is zeker inclusief die race waarbij hij zelf z'n banden sloopte door 2x een grindbak te pakken, toen met die band nog 8 ronden doorreed omdat een pitstop hem van de 1e plaats af zou houden om vervolgens in de laatste ronde z'n ophanging te breken omdat z'n band teveel trillingen veroorzaakten.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:08 schreef erikh het volgende:
Welke race was het ook alweer dat Kimi in de laatste ronde uitviel? Even terugdenkend zijn er volgens mij zeker 2 races dat Kimi op kop lag en uitviel
Leek wel water ofzo, maar denk dat het stof/zand was.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef erikh het volgende:
Wat zat er in godsnaam op de camera van Sato?
Ze hebben moeite met zoveel auto'squote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef erikh het volgende:
wat is er met de live timing zeg?
Ja, dat weet ik allemaal wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:08 schreef erikh het volgende:
[..]
Welke race was het ook alweer dat Kimi in de laatste ronde uitviel? Even terugdenkend zijn er volgens mij zeker 2 races dat Kimi op kop lag en uitviel
raikonen gaat nog steeds snel hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
GVD waarom McLaren, waarom![]()
![]()
Het ging zo goed![]()
![]()
![]()
Dat is nog iets. Maar toch ben ik teleurgesteldquote:Op zondag 3 juli 2005 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
raikonen gaat nog steeds snel hoor
Voorlopig niet als je naar Williams kijkt.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geeft iemand hier BMW eigenlijk een kans volgend seizoen?
Nee. Dat gaat wel een paar jaar duren. Zie Toyotaquote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geeft iemand hier BMW eigenlijk een kans volgend seizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |