Ik heb er zelf ook niet al te veel vertrouwen in hoor..quote:Op zondag 3 juli 2005 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Klopt maar toch denk ik niet dat BMW volgend jaar goed zal scoren. Het kost tijd en geld om succesvol te worden. Zoiets moet je niet onderschatten
Motoren leveren is iets anders dan een heel team runnen. Het eerste gaat al niet echt succesvol laat staan het tweede.
als alonso geen fouten maakt gaat kimi het niet redden neequote:Op zondag 3 juli 2005 15:22 schreef erikh het volgende:
Kimi nog steeds sneller dan Alonso maar niet snel genoeg helaas
Ja 1 rondje, nu weer op de normale tijden van 1:19. Zelfs weer 0.5sec sneller dan Button.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
schumi 1:21 ??
gat is ook 18 seconde, ik dacht 12 of zoquote:Op zondag 3 juli 2005 15:22 schreef erikh het volgende:
Kimi nog steeds sneller dan Alonso maar niet snel genoeg helaas
VAG F1 team.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb er zelf ook niet al te veel vertrouwen in hoor..
Maar goed, nu maar hopen dat Paul of Eddie snel stopt en er nog meer fabrieksteams kunnen komen..
Kan je zien hoe goed de auto van renault is..quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef erikh het volgende:
Ik ben geen Alonso fan (absoluut niet zelfs, vind hem absoluut geen topper) maar hier rijdt ie gewoon even het hele veld zoek en das knap.
Ja deels, want op de 1e race van het seizoen na rijdt fisichella geen deuk in een pakje boter. Dat ligt toch meer aan fisico dan de renault eigenlijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je zien hoe goed de auto van renault is..
Porsche het liefst idd.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
VAG F1 team.![]()
Of Porsche F1![]()
Dat zijn de enige twee fabrikanten die ik nog in de f1 wil
Daar heb je ook wel weer een beetje gelijk in...quote:Op zondag 3 juli 2005 15:26 schreef erikh het volgende:
[..]
Ja deels, want op de 1e race van het seizoen na rijdt fisichella geen deuk in een pakje boter. Dat ligt toch meer aan fisico dan de renault eigenlijk.
Ja Minardi en Jordan rijden voor spek en bonen mee. Ik zie ook liever fabrieksteams.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Porsche het liefst idd.
Peugeot of MugenHonda is ook wel okay. Liefst zou ik alleen fabrieksteams zien, eigenlijk..
Ja das volgens mij nog steeds het grootste manko van ferrariquote:Op zondag 3 juli 2005 15:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de michelins zijn stukken beter, zoals al het hele seizoen (behalve in de vs)
kimi is en blijft de koningquote:Op zondag 3 juli 2005 15:29 schreef erikh het volgende:
Maar toch als ik deze race zie moet ik toch echt concluderen dat Kimi nog even een slagje beter is dan Alonso, vanaf p13 naar p2 rijden man oh man
Nou vind ik dat Williams en Mclaren het nog aardig doen hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 15:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja Minardi en Jordan rijden voor spek en bonen mee. Ik zie ook liever fabrieksteams.
De tijd van prive teams liggen in het verleden. Wellicht jammer maar het is niet anders.
Ik hoop het!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij probeert Alonso ook Schumi nog te lappen
Ja, Alonso kon niet echt iemand inhalen hequote:Op zondag 3 juli 2005 15:29 schreef erikh het volgende:
Maar toch als ik deze race zie moet ik toch echt concluderen dat Kimi nog even een slagje beter is dan Alonso, vanaf p13 naar p2 rijden man oh man
nja hij heeft bijna het hele veld gelaptquote:Op zondag 3 juli 2005 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, Alonso kon niet echt iemand inhalen he.
Maar ja aan de andere kant heeft Kimi dat ook bijnaquote:Op zondag 3 juli 2005 15:31 schreef saaw het volgende:
[..]
nja hij heeft bijna het hele veld gelapt
opzich ook ene prestatie
Idd,quote:Op zondag 3 juli 2005 15:31 schreef saaw het volgende:
[..]
nja hij heeft bijna het hele veld gelapt
opzich ook ene prestatie
kimi heeft een aantal mensen al 2 keer ingehaaldquote:Op zondag 3 juli 2005 15:31 schreef erikh het volgende:
[..]
Maar ja aan de andere kant heeft Kimi dat ook bijna
Ik bedoel meer teams als Jordan en Minardi als prive teams.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:30 schreef appelsientje het volgende:
Nou vind ik dat Williams en Mclaren het nog aardig doen hoor
Een belangrijke reden daarvan was ook dat ie zo ontzettend lang door heeft kunnen rijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:29 schreef erikh het volgende:
Dat maakt het nog kanpper, hij kwalificeerde P3 met zo'n zware wagenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een belangrijke reden daarvan was ook dat ie zo ontzettend lang door heeft kunnen rijden.
Hij heeft gewoon een degelijke race gereden. Verdiende plek wat mij betreft.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:33 schreef JPM01 het volgende:
zul je weer zien dat die rotduitser toch weer met geluk 3e wordt
rijdt montoya een goeie race gaat die bak stuk![]()
3e plaats is niet meer dan terecht. Niet beter dan Alonso en Raikkonen, wel beter dan de rest.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:33 schreef JPM01 het volgende:
zul je weer zien dat die rotduitser toch weer met geluk 3e wordt
rijdt montoya een goeie race gaat die bak stuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |