Ik denk dat die nog wel een seizoen extra nodig hebben om competatief te wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geeft iemand hier BMW eigenlijk een kans volgend seizoen?
Erbij is één, maar er voorbij is twee, heb ik van Olav geleerdquote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef erikh het volgende:
Wat gaat die fisichella gruwelijk veel harder dan Schumacher zeg
Volgens mij moeten ze beiden nog een keer naar binnen, maar Kimi is nu ook naar binnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:14 schreef saaw het volgende:
moet alonso ook nog een keer naar binnen? dan moet kimi zo ver mogelijk het gat dichtrijden en laat stoppen, dan redt hij het misschien
Ja, maar BMW heeft nu al wat meer ervaring door motoren te leveren aan Williams...quote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee. Dat gaat wel een paar jaar duren. Zie Toyota
ghehequote:Op zondag 3 juli 2005 15:16 schreef Riert het volgende:
[..]
idd.....Dan wordt het tijd om eens een bocht te missen, Fernando
Binnen nu en 2 rondes, maar ik had hem eigenlijk al eerder naar binnen verwacht.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:17 schreef erikh het volgende:
Hoop dat Alonso ook nog een keer binnenkomt
1.3sec in t vorige rondjequote:Op zondag 3 juli 2005 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:!
Als Alonso nu nog 2 of 3 rondjes doorgaat dan loopt ie nog uit ook.
.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:19 schreef TheGHunter het volgende:
Alonso moet zich toch ook de ballen uit de broek vervelen
Klopt maar toch denk ik niet dat BMW volgend jaar goed zal scoren. Het kost tijd en geld om succesvol te worden. Zoiets moet je niet onderschattenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, maar BMW heeft nu al wat meer ervaring door motoren te leveren aan Williams...
Dat had Toyota niet echt.
en een schuivertje van 6/7 seconden, dan kan hetquote:Op zondag 3 juli 2005 15:19 schreef erikh het volgende:
Alonso Binnen!!
GO KIMI. TRAPPEN TRAPPEN TRAPPEN!!!
Het zit die man ook niet mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:20 schreef -Hans- het volgende:
Shit Fisico naar binnen en dan slaat de motor ook nog af.
hij maakt zo wel een mooie schuiver ofzoquote:Op zondag 3 juli 2005 15:20 schreef erikh het volgende:
Waarom nou fisichella wel afslaan maar niet Alonso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |