Mooi gesproken, burgerlul.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:04 schreef PPWB84 het volgende:
Maar laten we niet aan het feit voorbijgaan dat er weer een persoon is geboren en hopelijk maakt ze de wereld een beetje mooier. gefeliciteerd iig!
daarentegen is er hedenavond ook iemand heengegaan Fatale botsing tegen boom Eindhovenquote:Op zondag 3 juli 2005 04:04 schreef PPWB84 het volgende:
Maar laten we niet aan het feit voorbijgaan dat er weer een persoon is geboren
wat bot Braun, had je beter in een PM kunnen versturen!quote:
Ik kon die functie niet vinden, maar ik reken erop dat Breuls daar morgen een tof knopje voor gemaakt heeft.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:06 schreef Herald het volgende:
[..]
wat bot Braun, had je beter in een PM kunnen versturen!
3x raden voor 3 mogelijkheden, hehequote:Op zondag 3 juli 2005 03:55 schreef Herald het volgende:
[..]
bi-layla als ze straks 16 is en een profiel aanmaakt op internet
3x raden wat ze bij geaardheid invult
Dat houdt de boel allemaal nog een beetje in evenwicht he.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:06 schreef Herald het volgende:
[..]
daarentegen is er hedenavond ook iemand heengegaan Fatale botsing tegen boom Eindhoven
:S:S:Squote:Op zondag 3 juli 2005 09:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Leuk, je kind "bi" noemen :S
Nou, ik krijg er een spontane zaadlozing van.quote:
doe dat!quote:Op zondag 3 juli 2005 11:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou, ik krijg er een spontane zaadlozing van.
ik ga ff een doekje regelen
BRAUN!!!???quote:
Ja, want we hadden nog niet genoeg mensen op deze planeetquote:Op zondag 3 juli 2005 04:04 schreef PPWB84 het volgende:
Maar laten we niet aan het feit voorbijgaan dat er weer een persoon is geboren en hopelijk maakt ze de wereld een beetje mooier. gefeliciteerd iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |