En hoe spreek je die merkwaardige naam uitquote:Op zondag 3 juli 2005 03:43 schreef Chemist het volgende:
Vanavond om 21:12 ben ik de trotse oom geworden van een nichtje van 3300 gram wat luistert (nah ja .. hopelijk ooit gaat luisteren) naar de naam bilayla
je zus is bevallen van een puppiequote:Op zondag 3 juli 2005 03:43 schreef Chemist het volgende:
(nah ja .. hopelijk ooit gaat luisteren) naar de naam bilayla
bilayla..daar is over nagedachtquote:Op zondag 3 juli 2005 03:49 schreef Crazyivan het volgende:
tis maar te hopen dat ze niet al te veel op jou lijkt
daar is niet over nagedachtquote:Op zondag 3 juli 2005 03:51 schreef PPWB84 het volgende:
waarom quote ik iets..en reageer ik heel anders dan op die quote..
het boeit jou wel wat wij ervan vinden, maar ik ben wel blij voor je hoor! Oom zijn is leuk. Lekker k3 luisteren.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:53 schreef Chemist het volgende:
Ach, ik ben er wel blij mee, dus boeie wat jullie er van vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bi-layla als ze straks 16 is en een profiel aanmaakt op internetquote:Op zondag 3 juli 2005 03:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Bilayla?
Heteroseksueel?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:55 schreef Herald het volgende:
[..]
bi-layla als ze straks 16 is en een profiel aanmaakt op internet
3x raden wat ze bij geaardheid invult
of je kind Rowena noemen en dan de verkeerde uithongerenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:57 schreef PPWB84 het volgende:
fascinerend hoe mensen 9 maanden kunnen nadenken over een naam en dan zo'n naam kiezen..maar dat denk ik wel vaker.
Mooi gesproken, burgerlul.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:04 schreef PPWB84 het volgende:
Maar laten we niet aan het feit voorbijgaan dat er weer een persoon is geboren en hopelijk maakt ze de wereld een beetje mooier. gefeliciteerd iig!
daarentegen is er hedenavond ook iemand heengegaan Fatale botsing tegen boom Eindhovenquote:Op zondag 3 juli 2005 04:04 schreef PPWB84 het volgende:
Maar laten we niet aan het feit voorbijgaan dat er weer een persoon is geboren
wat bot Braun, had je beter in een PM kunnen versturen!quote:
Ik kon die functie niet vinden, maar ik reken erop dat Breuls daar morgen een tof knopje voor gemaakt heeft.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:06 schreef Herald het volgende:
[..]
wat bot Braun, had je beter in een PM kunnen versturen!
3x raden voor 3 mogelijkheden, hehequote:Op zondag 3 juli 2005 03:55 schreef Herald het volgende:
[..]
bi-layla als ze straks 16 is en een profiel aanmaakt op internet
3x raden wat ze bij geaardheid invult
Dat houdt de boel allemaal nog een beetje in evenwicht he.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:06 schreef Herald het volgende:
[..]
daarentegen is er hedenavond ook iemand heengegaan Fatale botsing tegen boom Eindhoven
:S:S:Squote:Op zondag 3 juli 2005 09:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Leuk, je kind "bi" noemen :S
Nou, ik krijg er een spontane zaadlozing van.quote:
doe dat!quote:Op zondag 3 juli 2005 11:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou, ik krijg er een spontane zaadlozing van.
ik ga ff een doekje regelen
BRAUN!!!???quote:
Ja, want we hadden nog niet genoeg mensen op deze planeetquote:Op zondag 3 juli 2005 04:04 schreef PPWB84 het volgende:
Maar laten we niet aan het feit voorbijgaan dat er weer een persoon is geboren en hopelijk maakt ze de wereld een beetje mooier. gefeliciteerd iig!
Feli . . .quote:Op zondag 3 juli 2005 03:43 schreef Chemist het volgende:
Vanavond om 21:12 ben ik de trotse oom geworden van een nichtje van 3300 gram wat luistert (nah ja .. hopelijk ooit gaat luisteren) naar de naam delilah]![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:43 schreef Chemist het volgende:
Edit: Hmmm ... babbelen over de GSM terwijl er verkeer langs raast is niet echt aan te raden .. Ze heet dus delilah ...![]()
tnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |