Daarvoor ga ik wel langs de supermarkt. Hoef ik ten minste niet zo kankervroeg m'n bed voor uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niets. Maar hey, dit is gratis koffie!
Oe lekker dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgende week woensdag ben ik weg, 2 weken zuid-frankrijk. Tot dan nog 2 dagen werken, en morgenavond mijn jaarlijkse bedrijfsfeest. Dus ik moet eik wel fit zijn morgen.
Welke privacyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:22 schreef broer het volgende:
[..]
Weg is alle privacy. Voortaan vroeg naar bed...
Vroeg is pas veel laterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan.. Het kan nog net.
.
Wel zonde.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
Je bent blijkbaar gewoon geen semi-bikkel, Christine.
Ah ha fijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:11 schreef Christine het volgende:
Oh jawel hoor tijn, maar meestal semi-bikkel ik niet achter de pc
Op elke andere plek dan achter de pc is het maar matig semi-bikkelen.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:11 schreef Christine het volgende:
Oh jawel hoor tijn, maar meestal semi-bikkel ik niet achter de pc
Ik bedoelde andera activiteiten dan slapen, in bedquote:Op zondag 10 juli 2005 03:00 schreef broer het volgende:
In bed slaap je. Dat is het tegenovergestelde van semi-bikkelen.
Gezellig he?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een semigebikkel, de laatste tijd.
Filosoferen over het leven?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:02 schreef Christine het volgende:
Ik bedoelde andera activiteiten dan slapen, in bed
Het mag zelfs geen klein wonder heten dat er mensen zijn die jou associeren met neuken, begrijp ik inmiddels...quote:Op zondag 10 juli 2005 03:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde andera activiteiten dan slapen, in bed
Goedzoquote:Op zondag 10 juli 2005 03:18 schreef broer het volgende:
Vreemd. Ik heb bij Christine nou helemaal niet de associatie met neuken.
Nee hoor, het is nachtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu sta ik weer in een kwaad daglicht, zeker...
Die zag ik van verre aankomen,quote:
Heb ik dan een bavianenhoofd of een verlopenstudenthoofd?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen...
Ik zal mijn best doen een droom over jullie te dromen....
Euh... wat wou je anders over ons dromen... een koe??quote:Op zondag 10 juli 2005 03:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen...
Ik zal mijn best doen een droom over jullie te dromen....
Beidenquote:Op zondag 10 juli 2005 03:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb ik dan een bavianenhoofd of een verlopenstudenthoofd?
Ik ook niet, aan al die Oscarnominaties te zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:55 schreef Tijn het volgende:
Ik vond 'em eigenlijk wel aardig, Lamon. Maar over smaak weet ik niets.
Goed.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:04 schreef Christine het volgende:
Lamon > wat vond je van War of the Worlds?
Je doet alsof dat vervelend is, al die leuke jonge jongens..quote:Op zondag 10 juli 2005 04:14 schreef thaleia het volgende:
Hallo! Lieve semi-bikkelaars!
Ik heb me vannacht uitstekend vermaakt in het Nijmeegse uitgaansleven. Prachtig, geweldig, ik vraag me alleen wel af hoelang het nog gaat duren dat iedereen me 7 jaar jonger schat en ik dus steeds schattige jongemannen van 7 jaar jonger achter me aan krijg. Maar lollig was het wel, dus je hoort mij niet klagen. Ik ben echter wel eerder dan alle anderen naar huis gegaan, dat krijg je op mijn leeftijd, dan ben je geen bikkel meer, maar slechts een semi-bikkel. Welterusten!
dacht hetzelfde ...quote:Op zondag 10 juli 2005 04:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je doet alsof dat vervelend is, al die leuke jonge jongens..
Dat is het ook, dat moet jij wetenquote:Op zondag 10 juli 2005 04:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je doet alsof dat vervelend is, al die leuke jonge jongens..
quote:Op zondag 10 juli 2005 04:14 schreef thaleia het volgende:
je hoort mij niet klagen.
Trouw aan de oorsprong van Wells, heb ik me laten vertellen. Als je toch retro gaat, doe het dan goed, was het motto waarschijnlijk..quote:Op zondag 10 juli 2005 04:13 schreef Christine het volgende:
Het eind was een beetje raar he?
Op weekenddagen pas zo rond een uur of 6, 7. En dan maakt het niet uit of je nog wakker bent of al wakker, want ook als je al wakker bent op zo'n tijdstip in een weekend ben je een bikkelquote:Op zondag 10 juli 2005 04:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer verdwijnt het semi gedeelte?
Hee lekker ding, jij hier?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer verdwijnt het semi gedeelte?
Er waren duizenden tripods.... en ze hebben er vier neergehaald ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond hem wel redelijk, maar echt niet bijzonder. Die tripods waren wel leuk, maar ik had nog wel wat meer opgeblazen willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |