Dat was juist de opzet van de BBC. Eerst Londen helemaal en daarna vrijwel het hele optreden Philadelphia. Die opzet was helemaal niet slecht gekozenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Nee SCH de BBC was ook niet zo geweldig lieten vrijwel alleen Londen zien. Maar in tegenstelling tot Ned-3 kregen we wel alles live en werd er veel minder geluld met niet ter zaken doende gasten.
Ja maar toen was Tong moe en moest gaan slapenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was juist de opzet van de BBC. Eerst Londen helemaal en daarna vrijwel het hele optreden Philadelphia. Die opzet was helemaal niet slecht gekozen.
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Zetten we de scissor sisters op en lees ik je voor uit het verzamelde werk van Hirsi Ali![]()
Ik kan me vergissen, maar ik had het idee dat ze de helft van de noten niet haalde. En verder was het ook helemaal niet prettig om naar haar te kijken. Wat ziet zij er lelijk en slecht uit. Ik heb gehoord dat ze ziek is geweest, dus dat kan haar dan niet kwalijk worden genomen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet zo'n fan van haar ben, maar ze heeft toch een vrij goed optreden gegeven.
Ja, dat zag er erg professioneel uit.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:28 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik heb er niet heel veel van gezien.....maar om AHA moest ik gewoon bijna huilen.
Damn.....wat zong die vent slecht.... En dan de hele tijd klooien met zijn oortje. Weet niet waarom hij dat deed, maar erg prettig zat ie niet
Keane? Ik denk dat je niet meer dan 3 artiesten geven die beter waren dan hen op dat podium.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef HuubTuub het volgende:
Keane,
Dat is jouw mening en in mijn mening vond ik Annie Lennox, Madonna, REM, Scissor Sisters en Pink Floyd vele malen beter.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Keane? Ik denk dat je niet meer dan 3 artiesten geven die beter waren dan hen op dat podium.![]()
BBC was voor mij na 10 minuten eigenlijk al de oplossing. Ook het geluid was daar vele malen beter.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef HeatWave het volgende:
en verder was idd de hele verslaggeving van de Nederlandse TV beroerd... Veels te veel gelul...
ok that explains.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef HuubTuub het volgende:
Ik hou ook helemaal niet van Keane, ik ben ook maar effe gaan liggen tijdens hun optreden, Ik heb ze niet gezien helaas wel gehoord![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |