Ken alleen 'Like a woman' van hem.. Dat nummer klinkt heel goed! Stom dat ik me nooit wat meer in hem heb verdiept eigenlijk, ga ik morgen doen 'nd then I'll get back to you!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
M-J, wat vind je dan van Tony Rich Project ??
Kun jij niet eens je blonde mond houden?quote:
Ik heb je tips.. je shortcuts naar de mooiste nummers..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ken alleen 'Like a woman' van hem.. Dat nummer klinkt heel goed! Stom dat ik me nooit wat meer in hem heb verdiept eigenlijk, ga ik morgen doen 'nd then I'll get back to you!
Kom je online dan, deegjongen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun jij niet eens je blonde mond houden?![]()
SC, nogal off topic allemaal hier, maar aangezien ik nog steeds niet kan slapen kan je me best even in je MSN slingeren. Ik ben momenteel ook op zoek naar wat meer muziek.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun jij niet eens je blonde mond houden?![]()
SC, nogal off topic allemaal hier, maar aangezien ik nog steeds niet kan slapen kan je me best even in je MSN slingeren. Ik ben momenteel ook op zoek naar wat meer muziek.
Lijkt me leuk om dan mee te gaan..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:15 schreef ma_jojo het volgende:
28 mei stond 'ie in Paradiso maar was razendsnel uitverkocht![]()
15 sept in de HMH, ich bin dabei![]()
Ik ga toevallig met iemand die dezelfde naam draagt als jij en die toevallig ook vandaag jarig is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om dan mee te gaan..
Klopt m'n verslag nog een beetje met jouw ervaring?quote:Op maandag 19 september 2005 15:11 schreef mambo het volgende:
Ik ben er ook geweest, en ik kende bijna geen een liedje. Maar het was zeker tof! Wat een held is het ook. Als ik weer geld heb ga ik z'n album kopen.
Tevreden?quote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
Ik herhaal: Verslag!!
Jazeker, dankjewel!quote:
Ja, maar ik kende al die liedjes niet echt. Dus was er niet echt een hoogtepunt ofzo. Het hele optreden was gewoon te gek. En hij zingt echt goed live. Estelle was ook wel tof trouwens.quote:Op maandag 19 september 2005 15:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Klopt m'n verslag nog een beetje met jouw ervaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |