abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30633352
Nou, mijn oom heeft me gister gebeld, heb een aantal seconden kunnen luisteren naar John

Dus ik heb John live gehoord, op mijn telefoon
Was een nieuw nr die John deed, ken dat nr niet.
pi_30633484
Ik ken hem niet, maar hij heeft een irritante naam. Telkens als ik zijn naam zie, denk ik even dat er John Lennon staat

En dan nog maar te zwijgen van de Lennon Legend
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_30633639
Ik heb dat gelukkig niet.

John legend is John Legend voor mij, heb/had zelf nooit wat met John Lennon, denk daarom.
pi_30654037
Het was helemaal super! Ik post morgenavond een verslag, ga nu lekker slapen en nagenieten.
pi_30680977
Verslag!!
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zondag 18 september 2005 @ 03:11:10 #106
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30687243
Nogmaals, het was helemaal geweldig. Ik heb nu iets te veel goudgele cilinders in de bast getuned, dus het zal morgen worden. John is wel een mannetje zeg! Ok, morgen dus uitgebreid.

@ma_jojo.. je wil zeggen dat je echt niet bent gegaan? Ongelooflijk..
pi_30713652
Ik herhaal: Verslag!!
pi_30722458
Ok..

Donderdagmiddag vertrokken we ruim op tijd vanuit Groningen. Na een gezellige reis bleek het in Amsterdam te regenen. Dat hield pas vrijdagochtend op. We dropten onze spullen bij een goede vriend en aten en kletsten tot het al 19.00u was. Om 20.00u zou het voorprogramma beginnen en we moesten nog wel drie kwartier reizen naar Duivendrecht. Doordat de metro vertraging had, was het 20.20u toen we in de HMH waren en van boven een eerste blik op het podium konden werpen. Daar was Estelle bezig haar gouden keeltje te laten horen. Mij boeide het niet zo veel. John zou om 21.00u beginnen! We zochten een mooi plekje in de zaal en nadat de spanning zorgvuldig opgebouwd was, kwam de band op bij de opzwepende klanken van Michael Jackson's Wanna Be Startin' Somethin'.

Na 'Let's Get Lifted Again' en 'Let's Get Lifted' was ons al duidelijk dat deze man een geboren entertainer is. Gepassioneerd werkte hij de songs af. 'Alright', 'Number One', 'She Don't Have To Know', 'Used To Love U' en 'So High' werden in licht aangepaste versies gebracht. Daarna deed hij wat korte stukjes van liedjes van Alicia Keys en Kanye West om het publiek te laten weten dat hij achter de schermen al langer bezig is dan sommigen denken.

Een paar covers, waaronder 'Please don't let me be misunderstood' ('I'm just a soul whose intentions are good!), vormden een brug naar een kleine pauze voor de band. Alleen op het podium 'deed' hij 'Ordinary People' en dat was voor mij een hoogtepunt. Schitterend! Meteen daarna een nummer van het nieuwe album dat volgend jaar (?) uit zal komen. Ik denk dat de titel 'Doin' It Again' was. Een liedje qua tempo vergelijkbaar met 'Ordinary People'. Toen de band terug was kregen we nog 'Live it Up' en 'I Can Change' te horen. Voor 'I Can Change' bleek dat John uitstekend Snoop Dogg ('hey nephew') kan imiteren. Estelle kwam nog even terug voor een duet.
Dan: "This is the last song. We do encores, but you have to make enough noise to make us come back." Dat liet men zich geen twee keer zeggen en als toegift kregen we 'Stay With You' (een persoonlijke favoriet van me) en 'Refuge (When It's Cold Outside)' nog voorgeschoteld. Daarna was het echt over en in de stromende regen vluchtten we metro en bus in om ons daarna aan elkaar te warmen.

We hadden er erg lang naar uitgezien en nu het over is, is het een geweldige avond geworden om op terug te kijken. Als het volgende album wer sterk is, ga ik graag nog een keer naar John Legend!
pi_30725844
Mooi Stanley, baal zo erg dat ik niet kon

Maar ik heb iig een stukje gehoord van Doin' it again

En Estelle is goed.
Ze komt toch uit Engeland???

Go gone is een lekker nr van haar.
  maandag 19 september 2005 @ 15:11:34 #110
79439 mambo
wat een feest
pi_30727148
Ik ben er ook geweest, en ik kende bijna geen een liedje. Maar het was zeker tof! Wat een held is het ook. Als ik weer geld heb ga ik z'n album kopen.
hobbakee!
pi_30727452
Kijk, das mooi, zijn muziek niet kennen en toch gaan, en als resultaat zijn cd kopen
pi_30728006
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:11 schreef mambo het volgende:
Ik ben er ook geweest, en ik kende bijna geen een liedje. Maar het was zeker tof! Wat een held is het ook. Als ik weer geld heb ga ik z'n album kopen.
Klopt m'n verslag nog een beetje met jouw ervaring?
pi_30779668
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
Ik herhaal: Verslag!!
Tevreden?
pi_30779750
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Tevreden?
Jazeker, dankjewel!

Baal alleen nu nog extra dat we waren verhinderd.
  woensdag 21 september 2005 @ 23:06:47 #115
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30808255
MTV nu, John Legend met India Arie
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_30811220
En dat was genieten.

India Arie is ook zo goed!
pi_30812514
Weer gemist.. kom net thuis..
pi_30819173
Welke liedjes deden ze?
  donderdag 22 september 2005 @ 12:33:00 #119
79439 mambo
wat een feest
pi_30820454
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Klopt m'n verslag nog een beetje met jouw ervaring?
Ja, maar ik kende al die liedjes niet echt. Dus was er niet echt een hoogtepunt ofzo. Het hele optreden was gewoon te gek. En hij zingt echt goed live. Estelle was ook wel tof trouwens.
hobbakee!
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:52:16 #120
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31307082
Het concert is nu een mooie herinnering. Raar hoe dingen lopen.. Wat een avond is het geweest!
pi_31307795
Er is nu een remix van So High met Lauryn Hill en die is echt MASTER!!!!!!!!!!!!!!

Verder komt vandaag om 23:30 op mtv bij The Lick zijn nieuwe clip.
De gewone versie van So High.

Zwijmel, zwijmel.
pi_31307826
P.s. mijn oom heeft me die avond gebeld, op het concert.

Ik heb John dus live gehoord, bleek wel een nieuw nr te zijn.

John is dan ook bezig met een nieuw album.
Ben erg benieuwd.

Dit soort cd's kun je kopen zonder ook maar 1 nummer gehoord te hebben, hij is gewoon zo goed, precies mijn smaak (qua muziek en euhm..)
pi_31358072
Op www.johnlegend.com en dan bij Piano Room (pagina vergroten met F11) kun je 3 nummers beluisteren en zien die hij speciaal voor de site gedaan heeft.
Zoals Selfish en Don't fall in love with me, echt de moeite waard om te bekijken.
Zo mooi en oh, wat is hij GOED.

Bij Journal staan wat foto's van hem tijdens de Japan toer, met commentaar van hem onder de foto's en hij schrijft veel op de site.

Dus check hem daar ff.

Als iemand een manier weet om de clips als mp3 kan maken, dan hoor ik het graag.
Vooral van don't fall in love with me.
pi_31590353
Bedankt voor de tip. Inderdaad ijzingwekkend mooi.
pi_31591086
Absoluut.

Ik wil heel graag dat ene nr Don't fall in love with me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')