Ik vond het al wat vreemd, maar ze begonnen over naar de uitgangen gaan enzo. Het zal wel weer iets van het scherm geweest zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij niet, het is daar een stukje vroeger hè.
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Met een grootse uitvoering van de Jamba ringtone zeker
Om 18:00 plaatselijke tijd al?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Boes-Poes het volgende:
philedelphia is afgelopen nu ?
Dat waren mensen die na Robbie al weg gingen om nog voor de drukte te zijn..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Ik vond het al wat vreemd, maar ze begonnen over naar de uitgangen gaan enzo. Het zal wel weer iets van het scherm geweest zijn.
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Met een grootse uitvoering van de Jamba ringtone zeker
Volgens mij was Stevie Wonder ook de laatste die op zou treden, dus 't kan wel kloppen hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Ik vond het al wat vreemd, maar ze begonnen over naar de uitgangen gaan enzo. Het zal wel weer iets van het scherm geweest zijn.
* qu63 neuried meequote:
Jij zit zeker ook de internetstream te bekijken?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:55 schreef broer het volgende:
Hey Jude!
George Michael kwam op met zo'n blik van: mooi dat ik een microfoon heb. Die pakken ze me niet meer af vanavond.
jammer. Had echt gehoopt hem samen met Paul een keer te zien optreden.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:55 schreef Murray het volgende:
Ok, geen Mick Jagger dus.
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:55 schreef bolivian het volgende:
Link!
George Michael bij al die kleine negerjongetjes.
het duurt tot 3 uur en op bbc3 is dat de herhalingquote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Om 18:00 plaatselijke tijd al?![]()
Gaat tot 04:30 door! Tenminste, op BBC met Live8US
Ja zo tussendoor switch ik af en toe.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook de internetstream te bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |