vanavond is hij iig iets te diep in de snuifpot gegaan met zn neus.. maja, tis wel etxra interessant en spannend om te kijken naturlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:20 schreef Toeps het volgende:
Issie weer aan de drugs of zo?
Ik vind hem nog steeds leuk hoor, maar dit is wel heel erg, sja, wat is het eigenlijk?
Da's wel zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is nog geen artiest geweest vandaag die het publiek zo heeft meegekregen als RW. Zelfs U2 niet.
zijn geluk en roem kan niet meer op, ook niet voor mijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Weet ik, ik was in de Arena, maar daarvoor deed hij toch wel ietsie beter zijn best.
http://music.channel.aol.com/live_8_concert/home/uk_mainquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is de url van de live stream van AOL, mijn FF sloot opeens af
Ik open het ook in IEquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is de url van de live stream van AOL, mijn FF sloot opeens af
De wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme Robbie is briljant en dan komen ze er met The Who overheen. Dat trek ik niet.
het waren er 4quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
2 nummers maar, ik dacht dat ie er 3 ging spelen
Ik tel we will rock you, let me entertain you, Feel en Angels, Zijn er 4quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Gelukkig maar, nu de goeie bands!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |