Nee, want het is toch duidelijk bullshit, ik kom nooit in de douche.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:19 schreef Ayaxola het volgende:
Dit vind ik nou echt een goed topic, maar zou het niet in R & P thuis horen?
ieuwwwquote:"Als ik onder de douche sta, weet ik altijd welke kan ik de dopjes moet omdraaien, ookal ben ik máánden niet in de buurt van die plek geweest." - Niwa
douchen is voor paupersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, want het is toch duidelijk bullshit, ik kom nooit in de douche.
Juist tegen de klok in tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:20 schreef MaxPowered het volgende:
je draait toch altijd met de klok mee. Behalve in china dan
Jah maar op het zuidelijk halfrond is het toch altijd tegen de klok in?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:20 schreef MaxPowered het volgende:
je draait toch altijd met de klok mee. Behalve in china dan
Ehm, we hebben nu Geitenvet, met vitamine C.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:23 schreef FicoF het volgende:
Ik ken geen shampoo met een draaiknop. Wat vcoor goedkope rommel gebruik je?
Hej das gewoon onzin wat er op dat ding staat, ze moeten dat liposuctievet gewoon kwijt...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ehm, we hebben nu Geitenvet, met vitamine C.
Godver, ik ga klagen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:28 schreef PeeJay het volgende:
[..]
Hej das gewoon onzin wat er op dat ding staat, ze moeten dat liposuctievet gewoon kwijt...
Hier heb je t adres!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:29 schreef Niwa het volgende:
[..]
Godver, ik ga klagen!
Mij een beetje slecht vet verkopen.
Topicfop!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, want het is toch duidelijk bullshit, ik kom nooit in de douche.
Gemenerd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:36 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dan mag jij niet meedoen!
Foei, wegwezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |