Nee, want het is toch duidelijk bullshit, ik kom nooit in de douche.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:19 schreef Ayaxola het volgende:
Dit vind ik nou echt een goed topic, maar zou het niet in R & P thuis horen?
ieuwwwquote:"Als ik onder de douche sta, weet ik altijd welke kan ik de dopjes moet omdraaien, ookal ben ik máánden niet in de buurt van die plek geweest." - Niwa
douchen is voor paupersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, want het is toch duidelijk bullshit, ik kom nooit in de douche.
Juist tegen de klok in tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:20 schreef MaxPowered het volgende:
je draait toch altijd met de klok mee. Behalve in china dan
Jah maar op het zuidelijk halfrond is het toch altijd tegen de klok in?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:20 schreef MaxPowered het volgende:
je draait toch altijd met de klok mee. Behalve in china dan
Ehm, we hebben nu Geitenvet, met vitamine C.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:23 schreef FicoF het volgende:
Ik ken geen shampoo met een draaiknop. Wat vcoor goedkope rommel gebruik je?
Hej das gewoon onzin wat er op dat ding staat, ze moeten dat liposuctievet gewoon kwijt...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ehm, we hebben nu Geitenvet, met vitamine C.
Godver, ik ga klagen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:28 schreef PeeJay het volgende:
[..]
Hej das gewoon onzin wat er op dat ding staat, ze moeten dat liposuctievet gewoon kwijt...
Hier heb je t adres!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:29 schreef Niwa het volgende:
[..]
Godver, ik ga klagen!
Mij een beetje slecht vet verkopen.
Topicfop!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, want het is toch duidelijk bullshit, ik kom nooit in de douche.
Gemenerd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:36 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dan mag jij niet meedoen!
Foei, wegwezen!
Het klinkt wel geloofwaardig, maar ik moet het zeker weten!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:39 schreef Thrilled het volgende:
Het komt omdat de dop open draaien de makkelijkste richting is gekozen, met je rechterhand draai je hem makkelijker linksom als rechtsom, en met je linkerhand idem dito...
kzeg ook maar wat
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik had al een hele post voorbereid waarin ik wilde zeggen dat ik het rode sliertje er altijd als eerste van af peuter, dan de dikke zwarte sliert opeet terwijl ik met het rode sliertje zwaai en er knoopjes in probeer te leggen totdat ik het topic opende en me besefte dat het over (een)draaidóp ging.
Gatver, dikke zwarte slierten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik had al een hele post voorbereid waarin ik wilde zeggen dat ik het rode sliertje er altijd als eerste van af peuter, dan de dikke zwarte sliert opeet terwijl ik met het rode sliertje zwaai en er knoopjes in probeer te leggen totdat ik het topic opende en me besefte dat het over (een)draaidóp ging.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Croupouque het volgende:
Zouden ze het daar in Australië ook goed doen? Daar leven ze op z'n kop, dus misschien draaien ze daar wel steeds fout in eerste instantie!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:17 schreef Niwa het volgende:
"Hoe komt het dat de mens altijd weet, welke kant hij moet opdraaien?"
Ik heb nog nooit problemen gehad met het draaien aan een shampo-dop, maar ik wil graag de ervaringen van de Fok!kers hier weten. Dus, TS begint:
Lijkt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef Niwa het volgende:
En nog een vraagje, doen ze dat expres of is het toevallig dat heel veel shampo best wel op sperma lijkt?
Ik nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:01 schreef Jaco90 het volgende:
Ik droomde dat ik in dit topic gereageerd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |