abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2005 @ 09:23:09 #26
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437894
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:16 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

ik kan mij inderdaad voorstellen dat je daar dood aan irriteert als alien, ik bedoel reis je miljoenen lichtjaren naar een planeet met een "intelligente" beschaving, krijg je zoiets........

nog best vriendelijk opgelost, ik had de gehele planeet verdampt
Ik ben benieuwd naar je ontopic reactie...

Zou jij een reactie op de post van TS kunnen geven ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28437919
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:23 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar je ontopic reactie...

Zou jij een reactie op de post van TS kunnen geven ?
heb al uren geleden gedaan

ik heb mijn idee over deja vu dacht ik duidelijk onder woorden gebracht

wat is jouw reactie precies?
pi_28437924
quote:
Op zondag 3 juli 2005 06:46 schreef DeDooieVent het volgende:
ach, een deja vu is een illusie in mijn ogen. Ik heb ze zelf ook wel eens maar volgens mij heeft het meer met de manier van registreren te maken. Je hebt een gedeelte van het geheugen dat je gebruikt voor herinneringen en een gedeelte voor actuele 'herinneringen' ofwel korte en lange termijn geheugen.

Wanneer er nu perongeluk meteen geregistreerd word in het langetermijn geheugen, zonder het kortetermijn als filter voelt dat als een deja vu, omdat het uit je herinneringen gedeelte lijkt te komen

een soort spasme dus, maar dat is wat ik denk, ik rationaliseer graag
om precies te zijn
  zondag 3 juli 2005 @ 09:28:33 #29
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437931
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:26 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

Als je het hele topic door leest kom je die vanzelf tegen.

En persoonlijk vond ik de reactie die je nu aanhaalt niet echt een reactie op de vraag/stelling van TS.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28437969
je bedoelt, ik ga niet genoeg mee in zweverigheid?

maar het is al goed, ik wens jullie succes met de strijd, het contact met Albert Einstein, de oppergod en de meetkundig gefrustreerde aliens. Met rationeel handelen en denken heeft het iig niets van doen. Dus zelfs wat on of offtopic is is hier dus vaag
  zondag 3 juli 2005 @ 09:39:28 #31
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437991
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:34 schreef DeDooieVent het volgende:
je bedoelt, ik ga niet genoeg mee in zweverigheid?

maar het is al goed, ik wens jullie succes met de strijd, het contact met Albert Einstein, de oppergod en de meetkundig gefrustreerde aliens. Met rationeel handelen en denken heeft het iig niets van doen. Dus zelfs wat on of offtopic is is hier dus vaag

Ik denk dat jij niet leest.
Ik vroeg jouw reactie op de vraag/stelling van TS.

Hij vraagt zich af of rationeel denken en handelen hem beperkt.
En als dat zo is.. hoe hij daar van af kan stappen.

Ik vind dat dat niet nodig is en dat dat geen beperking hoeft te zijn.
Ik heb een uitgebreide post gemaakt hierover.

Jou heb ik op politiek correcte manier iemand voor "gestoorde maniak" uit zien maken.

Op een eveneens politiek correcte manier probeerde ik je weer ontopic te krijgen vorodat zaken uit de hand lopen.
Als je je in had gelezen in het truth forum zou je dit begrijpen.
Sir Winston Churchill
pi_28438165
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:39 schreef Mirage het volgende:
Jou heb ik op politiek correcte manier iemand voor "gestoorde maniak" uit zien maken.
ik ben geen aardige vent idd

en over inlezen...ik kom hier al tijden...of als TheDeadGuy of als DeDooieVent

hele discussies hier gehad over chemtrails etc

als je wat terugleest van me zul je merken dat ik dingen altijd probeer te rationaliseren, wees blij dat er ook nog mensen in tru komen die niet gelijk reageren "wow man, dat moeten aliens zijn"
  zondag 3 juli 2005 @ 10:23:31 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28438262
Thruth is bedoeld voor mensen die geloven en zich interesseren in bepaalde zaken. Wat doe je hier als je niet gelooft? Tuurlijk mag je een andere mening hebben maar het voegt niet veel toe aan de intrinsieke waarde van het topic als je steeds alles naar beneden haalt. Dan kun je beter een eigen topic openen in klaagbaak of elders.

Dedooievent is trouwens een aparte naam. Hoe kom je daaraan? Ben je dood?

Ik ben van mening dat topics een opbouwend karakter dienen te hebben. Jij voegt dus weinig toe hier Als je nu zelf een topic opent en op zoek gaat naar mensen met jouw mening, bouw je zelf wat op, inplaats van af te bouwen van andermans pret.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 3 juli 2005 @ 10:39:18 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28438418
quote:
Op zondag 3 juli 2005 10:23 schreef Dromenvanger het volgende:

Dedooievent is trouwens een aparte naam. Hoe kom je daaraan? Ben je dood?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 3 juli 2005 @ 10:59:41 #35
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28438687
Whehehehe, wat een topic

De reacties van Mirage en Dromenvanger zijn daar kan ik tenminste wat mee.... ik denk dat ik er meer open voor moet staan, maar ik denk ook dat ik een andere betekenis aan het woord rationeel toeken. Ik koppel rationeel nogal sterk aan bewijzen met wiskundige en natuurkundige formules.... (goh, raar he als je natuurkunde studeert ) en rationeel hoeft helemaal niet zo te zijn, zie ik nu. Ik ga me dus gewoon eens verdiepen in de dingen die mij interessant lijken en misschien die 9 weekse cursus uittreden eens testen en dan zal ik mijn bevindingen hier posten.... Ik moet het toch echt eerst ervaren voordat ik het geloof

Vroeger dacht ik trouwens dat al die landen in de atlas helemaal niet bestonden, allemaal fictie dacht ik, want ik was er nog nooit geweest. Nu weet ik inmiddels dat een behoorlijk deel van Europa in ieder geval wel bestaat Nu de andere werelddelen nog
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 3 juli 2005 @ 11:30:14 #36
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28439110
Heel interessant topic inderdaad..ik heb wel een paar tips voor je maniack28..kort in een nutshell:

1.-denken dat grenzen niet bestaan(laat alles los en geloof in je eigen fantasie)

Misschien een extreme klus, hoe doe je dit zo 1, 2, 3? Ikzelf had gekozen voor drugs. Sommige doen het middels meditatie anderen weer een combinatie ervan. Met drugs(paddo's en blowen) vervagen je grenzen heel erg. Er zijn bepaalde dingen die je wel in acht moet nemen anders kom je jezelf bij de grens tegen: kijk uit met drugs en weet ook dat het zo niet altijd kan zijn dus je zult ook over de kracht moeten beschikken om er weer mee te stoppen. Dit kan namens de zogenaamde drugssessies(denk aan een trance van paddo's) of door overmatige bewustwoording bij blowen. Ik wil je niet aan de drugs helpen maar het kan een optie zijn.

2.-Een spirituele hobbie zoeken

Dit kan tarot leggen zijn. In hoeverre kun je op een gegeven moment je geloof in de kaarten projecteren? Hoe sterk is je geloof en in hoeverre denk je op dat moment dat er geen grenzen zijn. Dit kan bijv. door van elke legging een speciale gebeurtenis te maken of eens lekker een kaartje voor jezelf te trekken en een lekkere positieve wending aan een bepaalde kaart geven die op het eerste gezicht heel erg negatief leek. Vergeet bij kaarten niet dat ze nooit "de weg" vormen voor je..je creeert je eigen weg.

Andere opties kunnen pendellen zijn. Boeken over atlantis. Rare fantasieboeken zijn ook opties..probeer jezelf niet zomaar in een kader te plaatsen als anderen dit wel voor jouw zouden doen.

3.-Mocht je ooit zover komen voor "de aanloop en de doorbraak"?? If this was the middle there would be a big hole by now..ontwaak eerst..ga psychisch dood..verneuk jezelf aan alle kanten..weet wat het is om te zwerven(heel erg extreem)en wordt weer wakker en werk aan jezelf..dat zijn opties die je hebt..

Als je vragen hebt hierover hoor ik ze..k laten we dat afspreken
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  Admin zondag 3 juli 2005 @ 13:17:51 #37
2222 crew  iteejer
pi_28441885
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:26 schreef DeDooieVent het volgende:

Jouw deja-vu verklaring is bijna een verlegenheidsreactie

Korte- en lange-termijn geheugen zijn slechts functionele concepten, waarmee ik bedoel dat die niet fysiek aantoonbaar zijn.
Kort en ongenuanceerd gezegd, zijn ze aldus ontstaan:

- iemand krijgt een déja-vu
- de wetenschap wordt om een verklaring gevraagd. dat vindt de wetenschap niet leuk, je kunt er immers geen draadjes op aansluiten, en men mompelt wat over 'toeval'.
- er zijn echter dermate veel déja-vu fenomenen, dat de wetenschap ófwel de statistiek moet herzien, ófwel het iets serieuzer moet nemen.
- dus men gaat denken: hoe is dit te verklaren? iets eerder gezien hebben dan je het gezien hebt?
- das moeilijk. het uitgangspunt is immers een objectieve materiele realiteit, met een tijdsfactor die constant en in één richting loopt.
- met deze uitgangspunten, móet men dus wel een construct gaan verzinnen: 'Kennelijk is er een geheugen waar alle oude waarnemingen in staan, en een apart geheugen waarin de recente waarnemingen komen. Die noemen we lange-termijn resp korte-termijn geheugen'
- en zo is de énige mogelijkheid om dit fenomeen onder ogen te komen zónder aan 'het paranormale' te komen, een veronderstellen van die geheugentypes.

En zie, nu wordt er gezegd:
'deja-vu's hebben niets spiritueels, dat is gewoon een foutje in je geheugen, korte en lange termijn, etc'.

Alsof het korte- en lange termijn geheugen een vaststaand feit is! Het is echter juist omgekeerd: het is een functionaliteit die bedacht is, juist OM deja-vu's rationeel verklaarbaar te maken.
De veronderstelde geheugentypes worden nu dus ineens als middel gebruikt om het eventueel spirituele aan deja-vu's te ontkrachten.

Dat is dus een perfecte cirkel-redenatie: eerst iets veronderstellen om iets te ontkachten, en daarna het veronderstelde als bewijs gebruiken om datgene te ontkennen.

Al met al is het enige wat als concreet gegeven overeind blijft, het deja-vu zelf
  zondag 3 juli 2005 @ 15:18:37 #38
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28445587
met andere woorden, je geeft dus aan dat een deja vu niet een foutje is, maar iets anders wat op het moment misschien wel onverklaarbaar is?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Admin zondag 3 juli 2005 @ 15:23:29 #39
2222 crew  iteejer
pi_28445751
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:18 schreef maniack28 het volgende:
met andere woorden, je geeft dus aan dat een deja vu niet een foutje is, maar iets anders wat op het moment misschien wel onverklaarbaar is?
Nee, ik geef aan dat het simpelweg benoemen van iets nog geen verklaren is, én dat het aldus benoemen van iets ook geen reden is om het spirituele/paranormale te ontkennen.

Ik denk dat er vele soorten deja-vu's zijn, en dat er zeker ook gevallen zijn die volgens de klassieke tijdlijnen niet 'kunnen'.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:54:15 #40
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28446742
ah ok interessant Ik ga me eens verdiepen in het kaartje leggen, dat lijkt me wel leuk om te zien of het ook werkelijk uitkomt enzo
  zondag 3 juli 2005 @ 19:21:26 #41
121555 dl3b
Proost!
pi_28451938
quote:
Op
zondag 3 juli 2005 07:39 schreef dl3b het volgende:

Ha, ga eens probeeren het heelal te verklaren.

Sommige mensen doen een poging, gebaseerd op wiskundige modellen.
quote:
Op zondag 3 juli 2005 07:45 schreef DeDooieVent het volgende:

[..]

dus jij denkt dat jij met je beperkte kennis beter in staat bent het heelal te verklaren dan generaties van wetenschappers?
Zucht...lezen is so not done hier vaak.

Waar staat dat IK zeg daartoe in staat te zijn, jij concludeert dat.
Wie ben jij, om over mijn kennis niveau een oordeel te hebben, kennen wij mekaar?
En inderdaad, hele generaties wetenschappers hebben de oplossing nog steeds niet, wat er per saldo op neerkomt dat elk individu zijn beperkingen heeft.
Karper diem, vis van de dag
  zondag 3 juli 2005 @ 21:41:12 #42
92486 FatalException
Take a breath
pi_28456468
quote:
Op zondag 3 juli 2005 08:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Net trouwens weer contact gehad, een strijd. We krijgen je wel hoorde ik, je wint dit niet. Ik terug van, ik ben sterker je weet niet wie je tegenover je hebt staan. Zij van, let maar op dat wij winnen. Ik van, laat me niet lachen zeg. Je kunt niet met de opper God klooien.

En zo gaat dat vaker. Wie of wat het is? Kom ik nog wel achter.
De wetenschap zou zeggen dat je "schizofreen bent", ook gezien het feit dat je je in een andere wereld schijnt te begeven.

Echter, ik vind dat juist dat overrationele mensen een afwijking hebben, de die-hard sceptici, de overcritici. Je hebt geen afwijking, je staat dichter in de buurt van hoe mensen op Aarde zijn geplaatst dan hoe 99% van de mensen nu tegen de wereld aankijkt. God bless you.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  zondag 3 juli 2005 @ 22:01:17 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_28457143
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:17 schreef iteejer het volgende:
Alsof het korte- en lange termijn geheugen een vaststaand feit is! Het is echter juist omgekeerd: het is een functionaliteit die bedacht is, juist OM deja-vu's rationeel verklaarbaar te maken.
Eerder om ziektes zoals anterograde amnesie te verklaren. Als we het dan toch over vaststaande feiten hebben. Er lijkt wel heel degelijk een fysiologisch verschil tussen korte en lange termijn geheugen te zijn.
Neem het beroemde geval van 'HM' (Milner 1969):
quote:
Milner and colleagues claimed that the hippocampus (which forms a major part of the medial temporal lobe) is involved in converting immediate (short-term) memories into long-term memories, but not in the storage and retrieval of long-term memories (HM can still remember events from his early life), and not in short-term memories (HM can still carry out STM tasks, and can carry on conversations). This position is still highly debatable, but provides the initial basis for the consolidation theory of memory (discussed below).
Je kent het waarschijnlijk wel van de film Memento.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 3 juli 2005 @ 22:21:51 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28457962
om het al te begrijpen moet je wel los van de wereldse realiteit zijn
  zondag 3 juli 2005 @ 22:44:50 #45
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28458993
En ZELFS dan...
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_28465698
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jouw deja-vu verklaring is bijna een verlegenheidsreactie

Korte- en lange-termijn geheugen zijn slechts functionele concepten, waarmee ik bedoel dat die niet fysiek aantoonbaar zijn.
Kort en ongenuanceerd gezegd, zijn ze aldus ontstaan:

- iemand krijgt een déja-vu
- de wetenschap wordt om een verklaring gevraagd. dat vindt de wetenschap niet leuk, je kunt er immers geen draadjes op aansluiten, en men mompelt wat over 'toeval'.
- er zijn echter dermate veel déja-vu fenomenen, dat de wetenschap ófwel de statistiek moet herzien, ófwel het iets serieuzer moet nemen.
- dus men gaat denken: hoe is dit te verklaren? iets eerder gezien hebben dan je het gezien hebt?
- das moeilijk. het uitgangspunt is immers een objectieve materiele realiteit, met een tijdsfactor die constant en in één richting loopt.
- met deze uitgangspunten, móet men dus wel een construct gaan verzinnen: 'Kennelijk is er een geheugen waar alle oude waarnemingen in staan, en een apart geheugen waarin de recente waarnemingen komen. Die noemen we lange-termijn resp korte-termijn geheugen'
- en zo is de énige mogelijkheid om dit fenomeen onder ogen te komen zónder aan 'het paranormale' te komen, een veronderstellen van die geheugentypes.

En zie, nu wordt er gezegd:
'deja-vu's hebben niets spiritueels, dat is gewoon een foutje in je geheugen, korte en lange termijn, etc'.

De veronderstelde geheugentypes worden nu dus ineens als middel gebruikt om het eventueel spirituele aan deja-vu's te ontkrachten.

Dat is dus een perfecte cirkel-redenatie: eerst iets veronderstellen om iets te ontkachten, en daarna het veronderstelde als bewijs gebruiken om datgene te ontkennen.

Al met al is het enige wat als concreet gegeven overeind blijft, het deja-vu zelf
nee duidelijk dat een paranormale verklaring veel verklarender is...........

ik kan hier nog een heel verhaal typen maar dat heeft geen zin, jullie willen nu eenmaal geloven dat je leeft in een sf-roman, of dat ze de messias zelf zijn

als je de topics hier analytisch doorneemt moet je wel tot de conclusie komen dat dit het sanatorium van fok moet zijnt...... Hier is schizofrenie, megalomanie en messias denken de norm

relativeren en rationele verklaringen bedreigen jullie te veel in het toch reeds wankele wereldbeeld en dan krijg je reacties als "goh wat een gekke nick heb jij" bwahahahaha

en dus reageer ik voor de laatste keer in dit topic: Wat een rare denkkronkels hebben jullie!

edit:

beetje vergelijkbaar met jomanda en silvia, als je schizo bent en je komt perongeluk hier dan krijg je de tip om je er helemaal in onder te dompelen, in de trant van je bent niet ziek, je bent anders.........

totdat je jezelf op straat terugvind met de huid van je moeder als jas, omdat de stemmen het je opdroegen.

edit2

bij de weg, je weet dat je onzin uitkraamt over dat korte en lange termijn geheugen hoop ik? Dta is weldegelijk aangetoont, je kunt dat natuurlijk negeren en de aliens preferen als plausibele verklaring, maar of het overtuigend overkomt?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2005 06:12:43 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 06:34:21 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28465751
quote:
en dus reageer ik voor de laatste keer in dit topic: Wat een rare denkkronkels hebben jullie!
reageer ook maar niet meer in dit subforum.
  maandag 4 juli 2005 @ 07:00:32 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_28465803
quote:
Op maandag 4 juli 2005 06:06 schreef DeDooieVent het volgende:
Dat neem ik mezelf ook altijd voor, maar soms wil je gewoon even flink schrikken .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28472121
@DeDooievent

Het lijkt er inderdaad op de Dromenvanger een bepaalde vorm van Schizofrenie heeft. Maar wie zegt dat dit abnormaal is? Misschien is dit wel normaal en biedt dit de sleutel tot controle over het buitenwerkelijke.

Zijn ervaringen lijken erg op telepathie. Wie zijn wetenschappers om te zeggen dat hij het zelf bedenkt en het in zijn hoofd zit? Misschien krijgt hij de woorden wel telepatisch door Grey (de satan) toegezonden en hoort hij dat in zijn hoofd. Dat betekent dat hij paranormaal begaafd is.

Als de Dromenvanger zijn "disorder" (ik vind het geen disorder) onder controle heeft en zelf de baas blijft, en als hij maar sterk genoeg gelooft dat wat hij ziet slecht een projectie is, dan zou hij inderdaad een treetje met blikjes kunnen laten verschijnen.

Dromenvanger moet zich niet laten opnemen, hij moet er juist dieper ingaan, hij moet zich laten meeslepen. Hij moet overtuigd raken van het idee dat alle materie slechts een brij van golven is die een staat aannemen als je er naar kijkt. Elke meting veroorzaakt een afwijking in het resultaat. Aangezien alle golven alles staten tegelijkertijd zijn, veroozaakt JOUW waarneming ook een afwijking in het resultaat. JOUW bewustzijn veroorzaakt hetgeen je waarneemt of hetgeen gebeurt.

Dromenvanger heeft geen afwijking, hij mag wetenschappelijk gezien het label "schizofreen" krijgen, maar zo lang hij het onder CONTROLE heeft mag het zeker als een gave gezien worden. Dromenvanger is heel speciaal.

Het enige waar Dromenvanger voor op moet letten is dat hij geen grootheidswaanzin krijgt en zich boven God stelt, want degene die dit alles mogelijk heeft gemaakt is nog altijd de Schepper van de matrix, God.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
pi_28472485
Ik wil een voorbeeld uit de Bijbel geven wat wetenschappers nu als "Schizofreen" zouden bestempelen:

1 Samuel 3
1 De jonge Samuël was in de dienst des HEREN onder toezicht van Eli. Nu was in die dagen het woord des HEREN schaars; gezichten waren niet talrijk.
2 In die tijd had Eli zich eens op zijn gewone plaats te ruste begeven – zijn ogen begonnen zwak te worden, hij kon niet meer zien. 3 Nog was de lamp Gods niet uitgegaan. Samuël had zich te ruste begeven in de tempel des HEREN waar de ark Gods was. 4 Toen riep de HERE Samuël, en hij zeide: Hier ben ik. 5 Toen snelde hij naar Eli en zeide: Hier ben ik, gij hebt mij immers geroepen. Doch deze zeide: Ik heb niet geroepen, leg u weer neer. Toen ging hij heen en legde zich weer neer. 6 En de HERE riep Samuël opnieuw. Toen stond Samuël op, ging naar Eli en zeide: Hier ben ik, gij hebt mij immers geroepen. Doch deze zeide: Ik heb niet geroepen, mijn zoon; leg u weer neer. 7 Samuël nu kende de HERE nog niet; nog nooit was hem een woord des HEREN geopenbaard. 8 En de HERE riep Samuël nog eens, voor de derde maal. Toen stond hij op, ging naar Eli en zeide: Hier ben ik, gij hebt mij immers geroepen. Toen begreep Eli, dat de HERE de jongen riep. 9 Daarom zeide Eli tot Samuël: Ga heen, leg u weer neer, en als Hij u roept, zeg dan: spreek HERE, want uw knecht hoort. En Samuël ging heen en legde zich weer op zijn plaats neer. 10 Toen kwam de HERE, bleef daar staan en riep als de vorige keren: Samuël, Samuël! En Samuël zeide: Spreek, want uw knecht hoort.

Wetenschappers zouden zeggen dat Samuel schizofreen zou zijn omdat hij stemmen hoorde. Maar is dat werkelijk een disorder? Misschien is, wat er WERKELIJK gebeurde, dat hij telepatisch een bericht doorkreeg, die hij als stemmen in zijn hoofd hoorde. Een soort GAVE dus.

Alleen Dromenvanger moet oppassen dat de Grey aliens, satan hem ook telepatische berichten kunnen sturen. Hij moet telepatisch contact met Jezus opnemen (bidden) en erom vragen hem te helpen deze grey aliens te kunnen weerstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')