denk je serieus dat hij nog iets had kunnen uitrichten?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:00 schreef popolon het volgende:
Dat leek me toch wel degelijk een poging.
Vino had zo'n 30 meter maar de twee Telekommies blijven lekker op kop doorrammen.![]()
Handig.
Niet echt maar daar gaat 't niet omquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
denk je serieus dat hij nog iets had kunnen uitrichten?
ze reden al op kop, dus dan hadden ze in de remmen moeten knijpen. Misschien was Armstrong wel meteen gedemarreerd en ben je weg...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Maar dat moet je je teammaat alsnog niet dichtrijden, laat Armstrong het doen. Als die dan gaat kan je alsnog zo gaan rijden.
Hard doortrekken?, Of bedoel je die zwakke aanval die Der Jan ff dichtreedt voor Lance.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:56 schreef Zhukov het volgende:
Mooie etappe vandaag, T-Mobile gevochten voor wat het waard is, het mocht alleen niet baten. Vinokourov is toch een echte klasbak hoor, in de afdaling terugkomen en daarna zo hard doortrekken dat de rest moet lossen![]()
Lijkt me idd waarschijnlijker dan dat het echt aanvallen was, nu ik er over nadenk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:58 schreef Zhukov het volgende:
Ik denk dat het geen ontsnapping was, maar dat de tempoversnelling van Vino dermate hard was dat Klöden niet bij kon blijven.
status onwaardig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:50 schreef popolon het volgende:
Mja.
Vino manifesteert zich meer als clown dan als serieuze concurrent.
ik ben anders bloedserieus.quote:
quote:
Wat hij vandaag deed, was volgens mij in het ploegbelang: door de aanvallen werd het tempo bergop wat opgedreven. Door de aanval op de Aubisque kon hij bovenkomen met Ullrich, het was daar de bedoeling om de groep nog wat verder uit te dunnen dan gebeurde, maar in de afdaling konden er weer heel veel terugkomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk dat ie 't blijft proberen, alhoewel het nu wel aanvallen zijn op plek 2 en 3.
Ja, dat heb je dan. Als het parkoers er wel naar is, dan kan (de huidige) Vino het niet in.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:31 schreef Wombcat het volgende:
Parkoers was er vandaag ook niet echt naar, om verschillen te maken.
Nee, maar als de finish bv. in Argeles-Gazost was (op de Soulor rechtdoor en dan onderaan de afdaling ipv rechtsaf op de Soulor), dan had Ullrich door de aanval van Vino bovenop nog een mannetje mee, in een uitgedunde kopgroep.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat heb je dan. Als het parkoers er wel naar is, dan kan (de huidige) Vino het niet in.
C.A verloor 1 minuut, AG2R 3 minuten. Scheelt toch 2 minuten gelijk al.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:51 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk dat Vino zowel bij CA als bij AG2R er op achteruit gaat. CA kan nog, maar AG2R is te zwak als ploeg. Dan verliest hij in de ploegentijdrit al megaveel tijd. Tis dat ze dat gewijzigde reglement hebben voor de ploegentijdrit, dan valt het misschien nog mee.
Het is meer bepalend hoeveel ploegen ertussen zitten, met het huidige reglement.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
C.A verloor 1 minuut, AG2R 3 minuten. Scheelt toch 2 minuten gelijk al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |