Welnee,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz...
Iets te enthousiast geweest....
Dat belooft nog wat! Hiep hoi!quote:**** Vino droomt alweer van eindzege
**De Kazach Aleksandr Vinokoerov heeft
op fraaie wijze revanche genomen voor
de beschamende vertoning in de rit naar
Courchevel.Daarin verloor hij 5 minuten
op Lance Armstrong.Een dag later sloeg
hij terug met de ritzege en kwam prompt
ook zijn wilskracht weer tevoorschijn.
Vinokoerov:"Wel leuk hoor,winnen in een
zware Alpenrit.Vooral omdat mijn moraal
na Courchevel niet gebroken was en ik
had aangekondigd aan te zullen vallen.
Maar mijn focus blijft gericht op de
eindzege.De tijdwinst is marginaal,maar
de Pyreneeën moeten nog komen."
Armstrong,in zijn vertrouwde rol als
patron,vond het ook wel een compliment
waard:"Alex was indrukwekkend vandaag."
Tja Bassoquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:42 schreef Wombcat het volgende:
Nou, ik denk dat 'ie toch wat teveel achterstand heeft nu.
Maar het is wel prettig te horen dat 'ie het nog niet opgegeven heeft (iig beter als Basso vorig jaar, die na de Pyreneën al meteen besloot om voor de tweede plek te gaan rijden. En van wie ik nu ook twijfel of hij er wel in gelooft, want in een interview heeft 'ie gezegd (nog voor de Giro) dat hij zolang Armstrong fietst, de tour niet kan winnen. En zodra je denkt dat je niet kunt winnen, kun je ook niet meer winnen).
Niets ten nadele van Zoetemelk (of misschien ook wel), maar dat was ook zo iemand die (bijna) nooit het initiatief durfde of kon nemen, maar toch een leuke erelijst bij elkaar fietste met vooral veel tweede plaatsen, maar ook een aanzienlijk aantal eerste plaatsen. Maar eigenlijk vooral het nét niet was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja Basso. Die was erg tevreden bij de rit van gisteren... want hij had toch tijd gewonnen op Ullrich en Vino. Armstrong (en eigenlijk ook Vino) zijn geboren winnaars. En Basso lijkt een geboren Zoetemelk.... iets anders in ieder geval
.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:17 schreef Leatherface het volgende:
Dat Basso Ullrich als referentiekader neemt vind ik al vrij veelzeggend.
Dat geeft aan dat hij een 2e of 3e plaats als het hoogst haalbare ziet.
Het is sowieso altijd boeiend met Vino.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef Arcee het volgende:
Mooi, wordt 't misschien tot nog weer een beetje boeiend.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd boeiend met Vino.
Weinig spraakmakend qua persoonlijkheid, maar op de fiets des te spectaculairder.
Ja, de koersen die Vinokourov wint, wint ie ook bijna altijd op heel mooie manier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik eerder dit topic al quote van Dirk De Mol. Het is een impulsieve renner. Daar houd ik wel van, niet dat berekende, waarbij je van te voren al weet wat er gaat gebeuren.
Ook in LBL bijvoorbeeld, al van ver aanvallen met Voigt![]()
Ze lieten hem rijden ja, maar dat neemt niet weg dat 'ie de hele dag in de aanval reed, en da's niet iedereen gegeven (Mancebo, Heras en Perreiro bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef flyckje het volgende:
geen id, lance gaf vino die overwinning wel. anders hadden ze veel hoger tempo gereden op de bergen. ze reden tenslotte nog met 5.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:39 schreef flyckje het volgende:
Maar om dit nu een overwinning te zien op lance zoals ik in sommige interviews hoor vind ik persoonlijk toch iets overdreven.
En er zit niet echt een vallei tussen de 2 klimmen op het einde. Dus ideaal voor vroege aanvallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:59 schreef Bartoli het volgende:
Vinokourov hopelijk gaat die morgen op zijn manier aanvallen en met voorsprong aan het plateau de bonascre beginnen. Het is toch maar 8 km lang.
denk het niet. Dat was gewoon een slechte dag hij loste dinsdag wel heel vroeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat gaat hij doen morgen..? Ik schat in: opnieuw lossen, hoe jammer ik het ook vind.
Denk ik ook. Woensdag was hij gewoon weer goed, want ondanks dat de ploeg van Armstrong niet echt fanatiek jacht op hem maakte was het wel een mooie prestatie die hij geleverd heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
denk het niet. Dat was gewoon een slechte dag hij loste dinsdag wel heel vroeg.
Ik schat in dat-ie zeker beter is dan dinsdag en lang meekan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat gaat hij doen morgen..? Ik schat in: opnieuw lossen, hoe jammer ik het ook vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |