abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28777221
Dit was een mooie actie vandaag, zeker nadat 'ie gisteren zo tegen is gevallen.
Toch knap om zo terug te komen.
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:11:14 #127
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_28777345
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz...
Iets te enthousiast geweest...

.
Welnee,
je timing was gewoon verkeerd!

!
...dass wir fliegen.
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:38:12 #128
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28778241
quote:
**** Vino droomt alweer van eindzege
**De Kazach Aleksandr Vinokoerov heeft
op fraaie wijze revanche genomen voor
de beschamende vertoning in de rit naar
Courchevel.Daarin verloor hij 5 minuten
op Lance Armstrong.Een dag later sloeg
hij terug met de ritzege en kwam prompt
ook zijn wilskracht weer tevoorschijn.

Vinokoerov:"Wel leuk hoor,winnen in een
zware Alpenrit.Vooral omdat mijn moraal
na Courchevel niet gebroken was en ik
had aangekondigd aan te zullen vallen.
Maar mijn focus blijft gericht op de
eindzege.De tijdwinst is marginaal,maar
de Pyreneeën moeten nog komen."

Armstrong,in zijn vertrouwde rol als
patron,vond het ook wel een compliment
waard:"Alex was indrukwekkend vandaag."
Dat belooft nog wat! Hiep hoi!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_28778386
Nou, ik denk dat 'ie toch wat teveel achterstand heeft nu.
Maar het is wel prettig te horen dat 'ie het nog niet opgegeven heeft (iig beter als Basso vorig jaar, die na de Pyreneën al meteen besloot om voor de tweede plek te gaan rijden. En van wie ik nu ook twijfel of hij er wel in gelooft, want in een interview heeft 'ie gezegd (nog voor de Giro) dat hij zolang Armstrong fietst, de tour niet kan winnen. En zodra je denkt dat je niet kunt winnen, kun je ook niet meer winnen).
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:45:44 #130
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28778502
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:42 schreef Wombcat het volgende:
Nou, ik denk dat 'ie toch wat teveel achterstand heeft nu.
Maar het is wel prettig te horen dat 'ie het nog niet opgegeven heeft (iig beter als Basso vorig jaar, die na de Pyreneën al meteen besloot om voor de tweede plek te gaan rijden. En van wie ik nu ook twijfel of hij er wel in gelooft, want in een interview heeft 'ie gezegd (nog voor de Giro) dat hij zolang Armstrong fietst, de tour niet kan winnen. En zodra je denkt dat je niet kunt winnen, kun je ook niet meer winnen).
Tja Basso . Die was erg tevreden bij de rit van gisteren... want hij had toch tijd gewonnen op Ullrich en Vino. Armstrong (en eigenlijk ook Vino) zijn geboren winnaars. En Basso lijkt een geboren.... iets anders in ieder geval .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28779107
Alexander de grote
pi_28779179
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tja Basso . Die was erg tevreden bij de rit van gisteren... want hij had toch tijd gewonnen op Ullrich en Vino. Armstrong (en eigenlijk ook Vino) zijn geboren winnaars. En Basso lijkt een geboren Zoetemelk.... iets anders in ieder geval .
Niets ten nadele van Zoetemelk (of misschien ook wel), maar dat was ook zo iemand die (bijna) nooit het initiatief durfde of kon nemen, maar toch een leuke erelijst bij elkaar fietste met vooral veel tweede plaatsen, maar ook een aanzienlijk aantal eerste plaatsen. Maar eigenlijk vooral het nét niet was.

Om er tevreden mee te zijn dat je tijd hebt gewonnen op Ullrich , op die manier win je de tour niet (iig niet dit jaar).
pi_28779529
Dat Basso Ullrich als referentiekader neemt vind ik al vrij veelzeggend.

Dat geeft aan dat hij een 2e of 3e plaats als het hoogst haalbare ziet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juli 2005 @ 20:19:11 #134
862 Arcee
Look closer
pi_28779604
Mooi, wordt 't misschien tot nog weer een beetje boeiend.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_28779628
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:17 schreef Leatherface het volgende:
Dat Basso Ullrich als referentiekader neemt vind ik al vrij veelzeggend.

Dat geeft aan dat hij een 2e of 3e plaats als het hoogst haalbare ziet.

Die kunnen we dus afschrijven voor mooie dingen deze tour.
Eigenlijk vind ik 'm toch maar een watje in de tour.
pi_28779641
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef Arcee het volgende:
Mooi, wordt 't misschien tot nog weer een beetje boeiend.
Het is sowieso altijd boeiend met Vino.

Weinig spraakmakend qua persoonlijkheid, maar op de fiets des te spectaculairder.
pi_28779689
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:20 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het is sowieso altijd boeiend met Vino.

Weinig spraakmakend qua persoonlijkheid, maar op de fiets des te spectaculairder.

Dat is ook wat ik eerder dit topic al quote van Dirk De Mol. Het is een impulsieve renner. Daar houd ik wel van, niet dat berekende, waarbij je van te voren al weet wat er gaat gebeuren.
Ook in LBL bijvoorbeeld, al van ver aanvallen met Voigt
pi_28779707
geen id, lance gaf vino die overwinning wel. anders hadden ze veel hoger tempo gereden op de bergen. ze reden tenslotte nog met 5. maar allesinds een opsteker voor vino en T-mobile in het geheel. enkel ... kloden viel mij zwaar tegen vandaag die bergop moest lossen terwijl DSC toch nog niet alle registers opensmeet. dus vino heeft zich compleet herpakt en kloden is gisteren teveel in het rood geweest. mooi want vino is toch de mooiere aanvaller . hopelijk laat hij nog eens wat zien in de pyr.
pi_28779786
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik eerder dit topic al quote van Dirk De Mol. Het is een impulsieve renner. Daar houd ik wel van, niet dat berekende, waarbij je van te voren al weet wat er gaat gebeuren.
Ook in LBL bijvoorbeeld, al van ver aanvallen met Voigt
Ja, de koersen die Vinokourov wint, wint ie ook bijna altijd op heel mooie manier.

Ik kan me van vorig jaar herinneren dat hij beide etappes in de slotweekend van Parijs - Nice won. Hij bleef maar aanvallen alsof zijn leven er van af hing.
pi_28779918
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef flyckje het volgende:
geen id, lance gaf vino die overwinning wel. anders hadden ze veel hoger tempo gereden op de bergen. ze reden tenslotte nog met 5.
Ze lieten hem rijden ja, maar dat neemt niet weg dat 'ie de hele dag in de aanval reed, en da's niet iedereen gegeven (Mancebo, Heras en Perreiro bijvoorbeeld).

Tuurlijk hebben ze niet echt achter hem gejaagd, maar dat maakt de prestatie er niet minder om. Het is niet zo dat hij het cadeau heeft gekregen.
pi_28780150
nee tuurlijk, op de overwinning niks op aan te merken. was een prachtige victory .
Heras schrijf ik nu nie bepaald hoog aan voor het moment . mancebo daarentege wel want die is toch een overlever en ging gistere verbazend lang mee gisteren. wilt toch iets zeggen als hij moest lossen. De anderen tja zijn goei renners allemaal maar ook niet zo schitterend vind ik persoonlijk, wat ook gebleken is. Botero is dan weer een renner die zeer wisselvallig is, maar toch inz eer goede doen was. Is dus zeker niet slecht gereden van vino. zeker niet als je weet dat hij een van de beste bergop was van dat groepje en toch actief mee het tempo bepaalde (op de bergaf na natuurlijk). Maar om dit nu een overwinning te zien op lance zoals ik in sommige interviews hoor vind ik persoonlijk toch iets overdreven.
pi_28780319
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:39 schreef flyckje het volgende:
Maar om dit nu een overwinning te zien op lance zoals ik in sommige interviews hoor vind ik persoonlijk toch iets overdreven.
Dat ben ik met je eens.
pi_28837186
Wat gaat hij doen morgen..? Ik schat in: opnieuw lossen, hoe jammer ik het ook vind.
pi_28841794
Vinokourov hopelijk gaat die morgen op zijn manier aanvallen en met voorsprong aan het plateau de bonascre beginnen. Het is toch maar 8 km lang.
pi_28841853
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:59 schreef Bartoli het volgende:
Vinokourov hopelijk gaat die morgen op zijn manier aanvallen en met voorsprong aan het plateau de bonascre beginnen. Het is toch maar 8 km lang.
En er zit niet echt een vallei tussen de 2 klimmen op het einde. Dus ideaal voor vroege aanvallen.
* Wombcat hoopt dat Rasmussen dan meeschuift en Armstrong het vuur aan de schenen wordt gelegd.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:33:15 #146
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28842710
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat gaat hij doen morgen..? Ik schat in: opnieuw lossen, hoe jammer ik het ook vind.
denk het niet. Dat was gewoon een slechte dag hij loste dinsdag wel heel vroeg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_28842775
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Dos37 het volgende:

[..]

denk het niet. Dat was gewoon een slechte dag hij loste dinsdag wel heel vroeg.
Denk ik ook. Woensdag was hij gewoon weer goed, want ondanks dat de ploeg van Armstrong niet echt fanatiek jacht op hem maakte was het wel een mooie prestatie die hij geleverd heeft.

Ik verwacht eigenlijk wel dat hij aanvalt. Moet 'ie wel op de Pailheres al doen denk ik, niet wachten tot de laatste klim.
Aan de andere kant is zijn slechte afdaling wel een nadeel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2005 @ 21:36:11 #148
862 Arcee
Look closer
pi_28842798
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik schat in dat-ie zeker beter is dan dinsdag en lang meekan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:39:26 #149
99433 Tup
Tupperwaar
pi_28842911
Vino gaat er af bij de laatste klims van zaterdag en zondag.
Wasserwunderland
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:56:02 #150
80178 Zhukov
Za Rodinyu
pi_28861361
Mooie etappe vandaag, T-Mobile gevochten voor wat het waard is, het mocht alleen niet baten. Vinokourov is toch een echte klasbak hoor, in de afdaling terugkomen en daarna zo hard doortrekken dat de rest moet lossen
Вместе мы непобедимы
Alfa Romeo GT 1600 Junior
Disegno di Bertone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')